מדריך ביטוח טרקים בארץ ובחו"ל

יציאה לטרק בארץ או בחו"ל דורשת הכנה מתאימה מבחינת ציוד, ביגוד, תיק גב, נעליים, אוכל וכדומה. בנוסף, מכיוון שכל טרק קצר או ארוך טומן בחובו סכנות חשוב להיערך בהתאם עם ביטוח טרקים מקיף ומשתלם, המוצע על ידי גורמים מקצועיים בתחום. כדי לסייע לכם בבחירה נכונה של ביטוח טרקים, המכונה גם ביטוח תרמילאים, לפניכם מדריך מתומצת בנושא.

מה כולל ביטוח טרקים?

ביטוח טרקים מיועד לכסות את כל ימי הטיול על כל הסכנות הגלומות בו, לרבות הרחבות עבור חיפוש וחילוץ, וביטוח לספורט אתגרי, ביטוח לספורט חורף, ביטוח ציוד, ביטוח תאונות אישיות, חילוץ ותמיכה על רקע נפשי וכדומה. כמו כן, אם מדובר בטרק בחו"ל הפוליסה תכלול גם ביטוח נסיעות וביטוח רפואי, הוצאות אשפוז במרכזים רפואיים מתקדמים או מערביים, כיסוי עלויות תרופות וטיפולי שיניים, הטסה רפואית לארץ, כיסוי לקיצור או ביטול כרטיס טיסה וכדומה.

מתוך האפשרויות האלו יש לבחור בביטוח מקיף עם הרחבות מתאימות לפעילות שאתם מתכננים. כמו כן כדאי להשוות בין הצעות ביטוח מחירים ולבחור בהצעה המקיפה והכדאית ביותר. כמובן חשוב לקרוא את כל פוליסת הביטוח לרבות האותיות הקטנות, וכך להימנע מהפתעות לא נעימות בהמשך.

ביטוח טרקים
צילום: FREEPIK

ביטוח טרקים לכל מקום בעולם

ביטוח טרקים מוצע לכל יעד בעולם עם כיסוי לכל מצב מסכן חיים ובעלות כדאית ומשתלמת בהשוואה לפעולות אלו ללא כיסוי. כך למשל, כיסוי טרקים בהודו כולל הרחבות לחיפוש וחילוץ וכן סיוע לנפגעי מסיבות סמים עם עלויות אשפוז בגין תאונות או מחלות. כך גם ביטוח טרקים בדרום אמריקה כולל הרחבות לספורט אתגרי, חיפוש וחילוץ וכיסוי במקרים של תאונות דרכים.

בדיקת ההרחבה המוצעת

כל הרחבה שאתם בוחרים חשוב לבחון היטב. כך למשל, בבחירת הרחבת ביטוח לספורט אתגרי יש להבין אילו פעילויות מוגדרות תחת כותרת זו ולוודא כי הפעילות שאתם מתכננים אכן תיכלל בביטוח, ובאם ההרחבה ניתנת עבור כל תקופת הטיול או רק לחלק ממנה. כמו כן יש לבדוק אם הטרק עצמו נחשב לספורט אתגרי או רק קטעים בו של טיפוס הרים ומצוקים. בנוסף יש לבדוק אם רכיבה על סוסים נחשבת בפוליסה כספורט אתגרי. לבסוף, יש לדעת כי נסיעה בג'יפ בדרך סלולה לא נחשבת לספורט אתגרי בעוד שבדרך שאינה סלולה היא כן נחשבת.

תביעת ביטוח

במקרה ונדרשתם לשירותי הביטוח, בדרך כלל עליכם למלא טופס תביעה. חשוב שתדאגו לשמור ולצלם כל קבלה, חוות דעת רפואית, מרשם ומסמך הקשור לנושא, אותם יש לשלוח לחברת הביטוח לצד טופס התביעה לקבלת החזר. במידה ומדובר בגניבה או אובדן של ציוד מבוטח יקר ערך יש לפנות לתחנת משטרה קרובה או לחברת התעופה לשם הגשת תלונה וקבלת מסמך המעיד על כך.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן