איך לבחור מתנה מקורית לעובדים?

קרדיט לתמונות FREEPIK

בחירת מתנה לעובדים יכולה להיות מאתגרת לעיתים קרובותת יש כל כך הרבה אפשרויות ומגוון רחב של מוצרים, כך שלא קל למצוא את המתנה המתאימה שתענה על ציפיות העובדים ותרגיש מיוחדת ומוערכת. למען עזרה בתהליך הבחירה, ניתן לשקול מספר גורמים, כמו התחשבות בתחומי העניין של העובד (תחומי אמנות, ספורט וכדומה), עניין אישי כמו אהבתו לקפה או לתה, או אפילו התייחסות לתכנים אישיים מהעבר של העובד, כל אלו יכולים לשמש בסיס לבחירת המתנה המתאימה.

מתי נשמח לתת מתנה לעובדים?

לא רק ביום ההולדת! מתנה לעובדים יוצרת קשר אישי, היא מעידה על היכרות אישית של טעמם של העובדים, סביבת העבודה, מיקום גיאוגרפי ונוחות גישה למרכזי קניות ועוד.  שי לעובד יכול ליצור קשר אישי חזק יותר בין המנהלים והעובדים ולחזק את רגש השיוך לחברה. לפיכך נבחר לתת מתנה לעובד במספר אירועים שונים במהלך השנה:

  • יום ההולדת.
  • חגי ישראל – פסח, ראש השנה, חנוכה, פורים.
  • יום גיבוש חברתי.
  • נופש חברה מרוכז לכלל העובדים.
  • אירוע אישי של העובד- לידה, חתונה, מעבר דירה.
  • הצטיינות או טקס המציין הערכה.
  • פרישה או פרידה.

כאשר מחליטים לתת מתנה לעובדים, נמליץ על הטיפים הבאים

  1. כשאתם בוחרים מתנה, חשבו על תחומים שעשויים לעניין את העובד. יתרון של מתנה מותאמת אישית הוא שהיא מראה לעובד שאתם מכירים אותו ושאתם מתייחסים אליו. מארז אלכוהול לעובדים שברובם אינו צורך משקה אלכוהולי, פחות יתאים. מצד שני – לקהילת עובדים צעירה ותוססת, מארז שישיית בירה למשל בארגז עץ עם חריטת השם האישי – תקלע בול. לבעלי משפחות, פאזל אישי, בהדפסת תמונה משפחתית ישמח את כל בני המשפחה, או מארז עם חלוק מודפס, מגבת חוף, או בקבוק תרמי אישי – ישמחו במיוחד בחודשי הקיץ.
  2. מתנות עם ערך עיצובי: מתנות מעוצבות בצורה מיוחדת ומקורית, כפי שמיוצרות בסטודיו פיקאפיק, יכולות להעניק לעובד תחושה כי הארגון משקיע בו וחושב על הפרטים הקטנים. לדוגמא-תיק קנבס עם עיצוב גרפיקה אישית של שם העובד, או מארז מושקע של בקבוק יין ממותג וזוג גביעי זכוכית ליין עם חריטת שם.
  3. ניתן לבחור מתנות שיכולות לשפר את איכות החיים במקום העבודה, בכך שהן מעניקות ערך יומיומי לעובדים. לדוגמה, תיק נסיעות עם מטען נייד איכותי, לעובדים שמבלים שעות בדרכים, אנשי מכירות, או עובדים שטסים הרבה לחו"ל. ספל תרמי בחיפוי במבוק עם חריטת שם בלייזר, אולר לדרמן שימושי בנרתיק מהודר ובקופסא עם הקדשה או לוגו החברה, או פד לעכבר בהדפסת תמונה משפחתית או לוגו וברכה.

מגוון מתנות פופולריות לעובדים

בסטודיו פיקאפיק המתנות מיוצרות לפי הזמנה ובהתאמה מלאה לכלל המשתנים: סוג האירוע, סגנון הארגון וההיכרות האישית של מנהלי הארגון עם העובדים. מתנות פופולריות יהיו –  מארז של קרש עץ בוצ'ר וסכין שף בחריטת שם אישי,  מסוג המארזים המרשימים שכל עובד ישמח לקחת לביתו. מארז קופסת עץ ליין בחריטת לייזר ייחודית על גבי העץ ובהקדשה של תווית אישית על היין. מארז קיץ מפנק של מגבת חוף עגולה, לשימוש אישי או משפחתי עם בקבוק תרמי אישי, וכל זאת בהדפסה צבעונית של שם העובד.

ייחודיותו של אתר פיקאפיק

אתר פיקאפיק מתמחה בייצור ועיצוב אלגנטי וייחודי של מתנות ומארזי מתנות לעובדים. כל מלאכת הייצור נעשית בסטודיו פיקאפיק בצמוד למעצבי מוצר וגרפיקאים מומחים. באמצעות האתר, ניתן לבחור מתוך מגוון מוצרים ולהתאים אותם אישית לכל עובד על ידי הוספת שם אישי, הקדשה או איור ותמונה. ההתאמה האישית מבטיחה כי המתנה תהיה מיוחדת ומרשימה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן