פעילויות מרתקות לחופש הגדול

קרדיט לתמונות FREEPIK

החופש הגדול כבר ממש כאן ועכשיו פנינו לחודשיים שלמים של חיפוש אתגרים ודברים מהנים לעשות עם הילדים. אז יש את קייטנות החופש הגדול וגם קייטנות לאחר מכן, אבל כך או כך, יש כמה שבועות טובים שיש לחפש אליהן פעילויות מהנות ולא יקרות מידי. ארגנו לכם כמה טיפים יעילים שיסייעו להעביר לא מעט ימים ושעות בחופש, בספורט, באקסטרים, בטבע וגם בבית – ויש לנו גם לא מעט טיפים שיסייעו לכם לחסוך כסף בטווח הקצר וגם הארוך. מוכנים?

טיולי הרים וטיולי טבע

רוב הילדים אוהבים לטייל ובימי הקיץ אפשר לנצל חלק מהימים עבור טיולים באגמים, נופים, שבילי טיולים וטבע. מומלץ לבחור במסלולים מותאמים בהם יש חניה, שירותים ואף הכוונה של רשות הטבע והגנים, אפשר לבחור בפארקים בהם יש מים, למשל כמו במודיעין או ברעננה, ואפשר לבחור פשוט לצאת לשדה קרוב לבית עם סלסלה גדולה ובה פיקניק משפחתי וכדור.

ניתן למצוא באתר רשות הטבע והגנים מסלולי טיולי בכל רחבי הארץ, בקיץ חם כמו שלנו הכי מומלץ לבחור מסלול טיול המשלב הליכה או שחייה במים ולצאת לטיול מוקדם בבוקר כשעוד נעים, שכן אתרי הטבע נסגרים לקראת אחר הצהריים.

שעשועים מים וספורט אקסטרים

ההנאות הכי גדולות של הילדים הן בקיץ ורצוי לשלב עבורם פעילות בפארק מים לפחות פעם אחת בחופש הגדול. יש בישראל 13 פארקים עם מגלשות מים ועוד כמה פארקים קטנים יותר עם משחקי מים. המחירים יכולים להיות גבוהים לכרטיס, לכן מומלץ לבחור בהנחות של מועדוני לקוחות שונים או אפשרות לאחד פלוס אחד. כמובן שלא כל שבוע הולכים לפארק מים, לכן אפשר לשלב גם ביקורים בבריכה העירונית, כמובן אחרי השוואת מחירים בין הבריכות באזור למול מה שהן מציעות.

אפשר לשלב גם פעילויות ספורט אקסטרים של מים, למשל של סקי מים או גלישת רוח, אך הכי מומלץ עבור הילדים לקנות בריכה מותאמת לחצר ולהפעילה כמעט בכל יום. אין בית בו בריכת שחייה פרטית אינה שימושית – אפשר להזמין עבורה חברים, לבלות בה שבתות שלמות יחד ולחגוג בה מסיבות משפחתיות.

אי אפשר לדבר על ספורט אקסטרים מבלי להזכיר את הלנה פארק, את הסופרלנד ואת הפארקים השונים שנפתחו והם מציעים פעילויות אקסטרים שונות – מהחלקה על קרח ועד לקיר טיפוס, מתעופה בתא לחץ ועד לקפיצת בנג'י. כמובן שהפעילויות האלה בבדרך כלל מוגבלות בגיל או בגובה, אבל אם הילדים שלכם מספיק גדולים, כדאי מאוד לתת להם להתנסות.

טיולי פנאי ותרבות

בקיץ אחד הדברים המהנים הוא המזגן וגם לימי הפעילות עם הילדים אתם יכולים מידי פעם לגנוב כמה שעות בקניון באיזו פעילות חינמית, לקחת את הילדים לסרט חדש שיוצא בדיוק עכשיו או לבקר במוזיאון. לפעילויות פנאי בשטח פתוח מומלץ ללכת רק בשעות הערב, כאשר השעות המומלצות הן לאחר שש בערב. כדאי להסתכל מה כל עיר מציעה – גם העיר שלכם וגם ערים אחרות מסביב. פעמים רבות בקיץ יהיו הופעות חינמיות לילדים ולבני נוער, אליהן שווה לנסוע כדי להעניק לילדים את החוויה הייחודית. ישנם פסטיבלים רבים ברחבי הארץ וניתן לשלב טיול עם פסטיבל או עם פעילות אחרת.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן