לרגל יום הבלונדנית- 50 גוונים של בלונד

בלונד היא מילה נרדפת לנעורים,  חיוניות ואנרגיה,  גווני הבלונד הם אינסופיים. מגוון רחב ובלתי מוגבל: החל מלבן קרח, לבלונד-חמאה, לגוונים במראה נשיקת-שמש ו"ברונד" בהיר, שטוף אור. אתמול,  אתמול ,31 למאי, צויין יום הבלונדיות הבינלאומי וזו הזדמנות מצוינת לעדכן כל מה שצריך לדעת על השיער הבלונדי.

גוונים של בלונד
צילום קרסטס חול

גוונים של בלונד

לדברי  רואי דניאל – מעצב שיער   מטעם  Kérastase מותג טיפוח השיער היוקרתי: "לכל אישה, לכל סוג שיער, לכל עונה ומצב רוח יש בלונד שהוא שונה ואחר. בלונד הוא הרבה יותר מצבע שיער, בלונד הוא דרך חיים, הלך רוח, ולכל מי שצבעה את שיערה לבלונד יש סיפור משלה. הפילוסופיה שלה מדוע לצבוע לבלונד. ומה הדבר המשותף לכולן? אף אחת לא רוצה לבחור בין צבע בלונד מדהים לבין שיער בריא, עשיר ושופע. הן רוצות הכול. הן רוצות שיער רך, נעים למגע, עם צבע שאינו דוהה או משתנה לגוונים נחושתיים מתכתיים. ללא פשרות".

לדברי דניאל: "בלונד הוא כבר לא צבע המתאים רק לעיניים כחולות. דווקא עיניים חומות ובלונד בגוון מוקה, בז', ושאטני כהה  – הוא שילוב מנצח ומעשיר בצבע את הטוטאל לוק. . עוד התאמה מושלמת הוא הסטרוברי בלונד (בלונד בגוון תות או אפרסקי) לבעלות עיניים ירוקות. נשים עם שיער מובהר זקוקות גם לשיקום הסיב וגם לנטרול הגוון, הן צריכות התאמה אישית להן על מנת לשמור על הבלונד האידיאלי שלהן".

הגוונים המתאימים לישראליות בעולם הבלונד הם: בלונד בז', בלונד שטאני טבעי, בלונד מוקה והבהירים יותר בלונד חיטה ובלונד אפרפר בינוני. רוב הישראליות בעלות גוון עור צהבהב ולכן אלו הצבעים המושלמים לגוון עור זה.

גוון שיער פלטינה, מדובר בבלונד לבן, אשר בדר"כ מחוויר מאוד ועלול גם להרוס את השיער בטווח הארוך. כששיער השיבה משתלט על הראש מומלץ לעלות מגוון מחום לבלונד, זה ללא ספק יפתור את הבעיה. ההבדל בין הבלונד לשיער הלבן קטן יחסית ויעניק טווח נשימה ארוך בין צביעה לצביעה.

גוונים של בלונד
צילום קרסטס חול

מומחי מותג  קרסטס חולקים טיפים ועצות לריענון ושדרוג הבלונד:

צבע בלונד דורש טיפוח – ככל שהזמן עובר, שיער בלונדיני מאבד את הזוהר. השיער הופך עמום וצבעו משתנה. שיער בלונדיני צבוע או מובהר הוא שיער חלש ופגיע. השיער נעשה רגיש עם הזמן והצבע מאבד את הזוהר שלו. לכן, זקוק גם לשיקום הסיב וגם לנטרול הגוון, וצריכות התאמה אישית על מנת לשמור על הבלונד האידיאלי.

שילוב של בריאות וגוון בלונד רצוי –  שיער שעבר הבהרה הופך לרגיש ביותר. לפיכך, טיפוח  השיער ובריאותו פירושו בטיפול במרכיבים פעילים,  היעילים ביותר: איכות סיב אבסולוטית – טיפוח לעומק הסיב ליצירה מחדש של סיב המרגיש חלק ואחיד יותר וגוון מושלם אבסולוטית – נטרול אינטנסיבי של גווני הנחושת המתכתיים על מנת לחשוף את כל גווני הבלונד ולשפוך עליהם אור.

חפיפה נכונה לבלונד – מומלץ בשימוש בשמפו  המיועד לגוון בלונדי, המעניק לחות אינטנסיבית, מנקה בעדינות ומסייע בהסרת חלקיקי זיהום אוויר לקבלת הארה לשיער. כמו כן מומלץ להשתמש בשמפו עם  פורמולה המנטרלת במידיות השתקפויות ואת תת הגוונים הצהובים והנחושתיים על מנת לשמור על גוון בלונד קר ולקבלת זוהר וברק לשיער מובהר, בלונדיני או אפור (לבן).

שימוש במסכה טיפולית לחיזוק אינטנסיבי – לנשים שצובעות לבלונד, מומלץ פעם בשבוע  טיפול אינטנסיבי במסכה טיפולית, המסייעת בשיקום, רכות והגנה מפני שבירת השיער.

לאחרונה השיק המותג קרסטס, סדרת טיפוח לבעלות שיער בלונדיני –  בלונד אבסולו, BLOND ABSOLU  חומצה היאלורונית + פרח אדלווייס. מרפא את סיב השערה לעומקו: שיקום עמוק ונוגדי חימצון מנטרל באופן מתמשך גווני נחושת, שופך אור על גווני בלונד יוצר מחדש ובאופן עמיד ומתמשך את התחושה של סיב אחיד. ולראשונה בעולם בטיפוח שיער שנצבע לבלונד: מנטרלים אולטרה-סגולים. שילוב עוצמתי של שיקום סיב השערה ונטרול גוונים לא רצויים.

50 גוונים של בולנד
צילום קרסטס חול
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן