טיפול לשיער בימי לחץ וסטרס

החרדה, המתח והלחץ הנפשי הם חלק מהתופעות, עד כמה שהדבר יישמע מוזר, המצב הנפשי שלנו כמו מתח לחץ וחרדה הם מהגורמים המובילים לנשירת שיער. ניתן לזהות בבירור שלושה מצבים שונים של איבוד שיער כתוצאה מרמת מתח גבוהה. באדיבות ננסי ירחי מנהלת קשרים רפואיים במותג הדרמו קוסמטיקה וישי.

מותג וישי צילום יחצ

לחץ נפשי גורם למספר רב מהרגיל של זקיקים לעבור למצב מנוחה (קטגן) שלב זה נמשך 3 שבועות שבסופם השיער נושר, זה מה שנקרה נשירה מוגברת ישנם מספר טיפולים לחיזוק שורש השיער. לאבד עד 100 שיערות ביום זה מצב תקין: כשמסתרקים, כשחופפים, השיער שהיה אמור לנשור נושר וזה בסדר גמור! כשמתחילים לראות במהלך היום שיערות על הכתפיים, על הרצפה, על הכרית כשמתעוררים, יש חשש לנשירת שיער.

איך הלחץ יכול להשפיע על נשירת שיער? הלחץ משפיע בתוך המוח על יצור ההורמונים, קורטיזול, אדרנלין, אנדוגניים. איזון ההורמונלי משתנה, ויכול לגרום לנשירת שיער.

בנוסף, הלחץ יכול לשנות את זרימת הדם בקרקפת, ולגרום ל "מיניטוריזצית השעיר", הוא דק ודליל יותר ונושר בקלות. אצל אנשים עם נטייה לסבוריאה, הלחץ יכול לגרום להתקף סבוריאה, קשקשים וגירודים.

מאוד חשוב לטפל בנשירה או בדלילות השיער באופן רציני ביותר: נשים וגברים לחוצים שרואים שמאבדים שיער יכולים להיות עוד יותר לחוצים וזה מעגל קסמים…

אז מה הפתרון הטוב ביותר – להתמודדות עם הלחץ והחרדה. איך אפשר לצאת ממצב שיער חלש, דליל, ועייף?

ראשית יש לבחון את סיבת מצב השיער: אם הסיבה היא סבוריאה, לטפל עם שמפו נגד קשקשים לקרקפת שומנית

אם הקשקשים דבוקים בקרקפת וגורמים לגירודים, אפשר להשתמש בשמפו-פילינג שימיס אותם קודם מהקרקפת, ויפחית אותם בחפיפה.

מותג הטיפוח וישי דנסי סולושנס תרסיס מרוכז מסייע בחידוש מסת השיער וברק

וישי מציע:"מיקרו-פיל" Micro Peel, שמפו פילינג מסדרת דרקוס,

הפורמולה מנקה ביסודיות את השיער והקרקפת ומטרתה היא להסיר את הקשקשים העיקשים הדבוקים לקרקפת, בעיה אשר נפוצה בקרב אנשים בעל קרקפת שומנית. כמו כן, המוצר מסייעת בהפחתת שמנוניות ותחושת גרד. הפורמולה מציגה תוצאות נראות לעין ויעילות גבוהה כבר בשבוע הראשון לשימוש בזכות מרכיבים פעילים המשולבים בה.

יעילות שנבדקה, נמדדה, ו-אומתה

  • תוצאות נראות לעין*: מפחית עד 100% את מראה הקשקשים.
  • תוצאות משמעותיות כבר בשבוע הראשון לשימוש במוצר**.

*הערכה עצמית, 32 נבדקים, 4 שבועות.**ציון קליני, 32 נבדקים, למשך 4 שבועות.

אמפולות ושמפו לטיפוח השערה: אמנקסיל פרו לנשים וגברים טיפוח אנרגטי ללא שטיפה. האמפולות מעניקות טיפול אינטנסיבי ומסייעות לחיזוק ואיזון התחושה בקרקפת. שילוב ייחודי של אמינקסיל, מולקולה בעלת יעילות קלינית מוכחת, יחד עם 5 מרכיבים פעילים לפעולה מקיפה.

ודנסי-סולושנס תרסיס מרוכז המסייע בחידוש מסת שיער לטיפול בשיער חלש ודליל – למראה שיער חזק, מלא ושופע יותר. ללא שטיפה ללא פראבן / סילקון.

80% מרגישים כי השיער נראה מלא ושופע יותר לאחר שימוש של שבועיים*

*מחקר קליני

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן