סנדרה רינגלר תכשיטים גם לבית ראש הממשלה

סנדרה רינגלר תכשיטים. הסטייליסטית סנדרה רינגלר חשפה בפני אשת ראש הממשלה את קולקציית התכשיטים החדשה שלה, ומה בחרה נתניהו לענוד באירוע מתוקשר? אושיית האופנה סנדרה רינגלר התייצבה בחמישי האחרון לצילומי קמפיין קולקציית תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובה ובכיכובה,  עבור רשת תכשיטי אימפרס.

במהלך הצילומים לקמפיין של התכשיטים חשפה רינגלר לראשונה את הליין החדש והמהמם עליו היא עומלת בשנה האחרונה,  שכולל כ- 150 תכשיטי זהב משובצים יהלומים, בניהם: טבעות, עגילים, תליונים, צמידים שרשרת ועוד עם בשורה לגבי המחיר: פריטי זהב ויהלומים החל מ 990 ₪ בלבד!!!!!

ססנדרה רינגלר תכשיטים והקשר עם שרה נתניהו סביב התכשיטים. סנדרה רינגלר סיפרה לצוות על הסט, בגאווה רבה, שאת הסטיילינג לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו, באירוע הצדעה ל-70 שנות אופנה ישראלית, היא עשתה ואף ענדה לה את התכשיטים מהקולקציה בעיצובה. סנדרה לא שכחה להגיד שהתכשיטים היו כמובן בהשאלה ועדכנה כי הגברת שרה נתניהו החמיאה לה ואמרה: "סנדרה הינה אבן דרך באופנה הישראלית". החיבור בין השניים כמו גם החיבור בין שרה נתניהו לניקול ראידמן מסעיר את אתרי הרכילות שלא נוהגים ממש לפרגן לאשה הראשונה בעוד סנדרה רינגלר מהווה כוכבת וסלב מפורסמת שזוכה באופן קבוע לכותרות חיוביות וגם יודע לקדם את עצמה ואת העסקים שלה ברשתות החברתיות.

עוד הוסיפה סנדרה שבקרוב מאוד שרה נתניהו תצטלם לשער של מגזין נשים מוביל אשר לו היא תעשה את הסטיילינג ו"הדליפה" כי שרה צפויה לענוד בהפקה את התכשיטים של רשת אימפרס מהקולקציה בעיצובה.

סנדרה רינגלר תכשיטים
דניאל רחום, סנדרה רינגלר תכשיטים ואלעד לוי. צלם: אמיר מאירי

חיי הזוהר של משפחת סנדרה רינגלר ושגב משה. בסוף יום הצילומים הגיעו לבקר על הסט גם אלעד לוי – משנה למנכ"ל  קבוצת רולטיים המפעילה את רשת אימפרס ומנהלת השיווק דניאל רחום שסיפרו לסנדרה שהקמפיין בכיכובה יעלה כבר בשבוע הבא, בתקציב של 3 מיליון ₪, ויכלול בין היתר שלטי חוצות, מודעות במגזינים ופעילות ברשתות החברתיות.

כמו כן רינגלר הופתעה לדעת שבחודש הבא תטוס עם בכירי רשת אימפרס לתערוכת היהלומים שנערכת מידי בשנה בלאס וגאס, לבחור כבר את הסקיצות לקולקציה הבאה…

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן