תקופת 'בין הזמנים' ברכבת ישראל – עלייה של 22 אחוזים בנסיעות מתחנות ירושלים נבון, בית שמש ונתיבות

על מנת לשמור על בטיחות הנוסעים, יזמו ברכבת ישראל קמפיין בטיחות ייחודי לעדה החרדית העושה שימוש בפשקווילים.

ימי "בין הזמנים", ימי חופשתם של בני הישיבות, מתאפיינים בגידול משמעותי בנסיעות הציבור החרדי והדתי ברכבת, ליעדים רבים ברחבי הארץ. השנה, עם הפעלתה של תחנת ירושלים נבון לראשונה בתקופה זו, גדל עוד יותר מספר הנסיעות של המגזר החרדי.

לצד העלייה המבורכת בכמות הנסיעות בתקופה זו, מדגישים ברכבת ישראל את הצורך בשמירה על הנחיות הבטיחות בתחנות, ברציפים וברכבות: כגון שמירה על הפס הצהוב, שימוש נכון ובטוח בדרגנועים, שמירה על דרך ארץ והשגחה מתמדת על הילדים. בחטיבת הבטיחות של רכבת החליטו להעביר את מסרי הבטיחות מצילי החיים באופן ישיר לציבור החרדי, ויוצאים בימים אלה בקמפיין בטיחות ייחודי הכולל הדבקת פשקווילים בערים ושכונות חרדיות ברחבי הארץ. לצד הפשקווילים, חברו ברכבת ישראל לארגון 'איחוד הצלה' ומובילי דעת קהל בעדה החרדית, כגון הסופר והמחנך יוסל'ה אייזנבך ודמויות ידועות אחרות במגזר.

ברכבת ישראל מציינים כי בשבוע שעבר, בין הימים שני עד חמישי (12-15.8), עלה ממוצע הנסיעות היומי בתחנות ירושלים נבון, נתיבות ובית שמש ב-22 אחוזים, לעומת אותם הימים בשבוע שלפניו (5-18.8).

בתחנת ירושלים נבון, בוצעו בשבוע האחרון (למעט תשעה באב) 51,020 נסיעות, לעומת 41,170 נסיעות בשבוע שלפניו, גידול של 24 אחוזים. בתחנת בית שמש, בוצעו בשבוע האחרון (למעט תשעה באב) 17,300 נסיעות, לעומת 13,600 נסיעות בשבוע שלפניו, גידול של 27 אחוזים. בתחנת נתיבות, בוצעו בשבוע האחרון (למעט תשעה באב) 16,250 נסיעות, לעומת 14,150 נסיעות בשבוע שלפניו, גידול של 15 אחוזים.

"אנו שמחים וגאים לראות את העלייה המבורכת בכמות הנסיעות בתקופת הקיץ, הכוללת גם את תקופת 'בין הזמנים', מציינים ברכבת ישראל, "אנו קוראים לציבור הנוסעים לנסוע ברכבת וליהנות בחופשה, אך לא לשכוח את דגשי הבטיחות שכבר הוכיחו כמצילי חיים. נסיעה טובה וחופש בטוח."

הפשקוויל תלוי בירושלים.קרדיט : רכבת ישראל
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן