תכירו את "פסטיבל פטריכּוֹר"

פסטיבל חדש בעיר העתיקה המתחדשת מבית היוצר של "עתיקה להכיר" מזמין את הציבור להנות משלל הופעות מוסיקה ואומנות.

יום ה', 26.12.19, הכניסה חופשית

מבית היוצר של מובילי "עתיקה להכיר" – הכירו את הפסטיבל החדש "פטריכּוֹר Petrichor" (משמעות המילה: ריח הגשם הראשון על אדמה יבשה), שכולו ניסוי של מוסיקה ואמנות בעיר העתיקה המתחדשת.  במסגרת "פטריכור" שיתקיים ב26.12.19 יתקיימו הופעות מוזיקה לייב בסגנונות גראנג', פסיכדליה  ורוק בשלושה מוקדים ברחבי העיר העתיקה – עשן הזמן, החלוץ 33 ותאטרון הפרינג' – שיתאחדו לערב מוסיקלי באמצע החורף המדברי.

בפסטיבל ישתתפו בין היתר TATRAN, Totemo, לונא אבו נסאר, יוגב גלוסמן ועוד. בין הלוקיישנים תושק גלריית רחוב קבועה של אמנות AR, מציאות רבודה, בה 3 יצירות יתעוררו לחיים במפגש עם הקהל. הרבדים השונים של המוזיקה ושל ההיסטוריה של העיר העתיקה יבואו לידי ביטוי ברבדים השונים באמנות הדיגיטלית והוירטואלית, באמצעות טכנולוגיה. חדש על גבי ישן, עתידני על גבי עתיק. הפסטיבל בהפקתם של רות השקס מ"עתיקה להכיר" יחד עם מפיקים אורחים: בצלאל בן זקי ונדב אשכנזי. באירוע תומכות ומשתתפות גם עיריית באר שבע, מינהלת העיר העתיקה והתיירות, כיוונים, הרשות לפיתוח הנגב, והחברה הכלכלית לפיתוח באר שבע.

עַתִּיקָה לְהַכִּיר הינה הפקה התנדבותית שקמה ב-2016 בעיר העתיקה בבאר שבע על ידי כמה תושבים במטרה לקדם אירועי מוזיקה ותרבות בשכונה. החזון של מקימי הפסטיבל הוא ליצור אירועים מיוחדים, כיפיים וקהילתיים, עם אמנים ומוזיקאים מגוונים, בכניסה חופשית לקהל הרחב. בין האירועים השונים שהקימו צוות היוזמים: פסטיבל עתיקה להכיר בו שוטטו אנשים במספר לוקיישנים בשכונה בערב אחד מלא במוזיקה, הופעות סלון חורפיות בליין "דירה להכיר" בתוך הבתים המיוחדים של חברינו, נשף האופנה המוגזם של דני רועי שפירא, מסיבת דיסקו ברובע האמנים הנטוש בשיתוף עם BONA, השקת הבית הטורקי שהוא בית למוזיקאים, ועוד.

מאירועי עתיקה להכיר – צילום אליאב זילברשטין
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן