שוק המניות

שוק המניות הוא חלק בלתי נפרד משוק ההון מדבר על חלק עיקרי משוק ההון שרבים מעוניינים להשקיע בו ולסחור בו ולהרוויח או להפסיד בהתאם לרמת ההשקעה והאופציות.מאמר זה מטרתו לסדר את העניינים ולהסביר מונחים בשוק המניות בין השאלות שיענו עליהן במאמר זה הן: מהו שוק ההון מי מניה, מה עושים איתה, למה כדאי לבצע מסחר בשוק המניות, איך הוא מתבצע ועוד.

דבר ראשון להכיר את שוק ההון

שוק ההון הא בעצם זירה או מפגש לסוחרים בניירות ערך ומכשירים פיננסיים שונים. שוק ההון הוא חלק מכלכלה חופשית המאפשרת לכל אדם להתנהל עם הכסף כרצונו. שוק ההון בעצם מפגיש בין קונים ומוכרים כלומר בין אלו שרוצים להשקיע כסף לבין אלו שמעוניינים לגייס כסף בין השחקנים העיקריים בשוק ההון תוכלו למצוא את: בנקים, חברות ביטוח , קופות גמל ועוד.

שוק ההון בעצם מספק אפשרות לבצע מסחר בטחה אם בעבר כל פעולה בשוק ההון כולל מסחר במניות היה מחייב הגעה אל הפקיד כיום ניתן לבצע את כל סוגי הפעולות מהמחשב שבבית יש לכך יתרון עצום אך גם חיסרון שיש לתת עליו את הדעת כי כך מתבצעות אינספור פעולות בכל רגע ואי אפשר לעקוב אחר התנודות בשוק ההון.

כדאי לכם להכיר את הבורסה

הבורסה היא לא שוק כמו שחושבים רבים וטובים הפעילות שלה מוסדרת בחוק הישראלי ומטרתה בגדול לשמש במקום מפגש למוכרים וקונים ביניהםגם בשוק המניות שחלק ממנו נסחר בבורסה. אל הבורסה מגיעים מוכרים וקונים על מנת לקונים בצורה מסודרת.

הבורסה וכל המשקיעים שפועלים בה מחויבים על פי חוק לפעול על פי החוקים המוסדרים חוקים אלו רלוונטיים לכל אדם שמשתמש במסחר זה.

סוגי השקעות בבורסות השונות

מהי מנייה?

המנייה היא בעצם נייר ערך המגדיר שותפות של רוכש המניה בחברה עצמה. אחזקה במניות משמעותה בעצם אפשרות הצבעה בהצבעות על פי סוג המנייה יכולות גם להיות לזכויות נוספות. רבים סוחרים במניות על מנת להרוויח כסף בשוק ההון  מצטרפת לכך העובדה כי הם יכולים למכור ולקנות מניות כאוות נפשם משפיעה על כך.

יתרונות בהשקעה בשוק המניות

הכנסה נוספת

רבים מתלוננים על כך כי הם צריכים הכנסה נוספת ולא תמיד יכולים לעבוד בשתי עבודות על מנת להשלים הכנסה. שוק המניות מהווה הכנסה נוספת. שוק המניות מהווה השקעה כדאית במחיר נמוך במיוחד.

לכל ירידה יש עלייה

כולם מכירים את המושג המנייה יורדת זהו מושג רווח מאד בשוק המניות. אז היא אינה מהווה סימן לדאגה כי גם אם המניה יורדת שוק המניות מלא תנודות של מניה יורדת ומניה עולה מן הסתם היא תעלה בחזרה והמשקיע יצליח להשיג את ההשקעה .

הכירו את חברת טריידסטיישן

מדובר על חברה שהיא חלק בלתי נפרד משוק ההון. היא פיתחה תוכנה שיש לה יתרונות רבים היא עוזרת לרבים להצליח לנבא את התנודות בשוק המניות ולהרוויח סכומים גדולים במהירות.

אז מה בסוף?

במאמר זה מדובר על שוק המניות תחילה מאמר זה מתחיל בהסבר של מונחים היכרות עם שוק ההון מהי מנייה , יתרונות של השקעה בשוק המניות.

שוק המניות. צילום: pixabay
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן