רמת הגולן בשיא תפארתה- רעיונות לטיול בשבת

מכירים את החיפוש המתיש אחר פעילות כיפית וקלילה לשבת? מכירים את זה שדווקא בשבת הילדים קמים ממש מוקדם? מכירים את הצלבות המידע ממיליון אתרים במטרה למצוא מסלולי טיול מומלצים או המלצות לנופש? מכירים את הרצון למצוא חוות דעת על מקום מסוים?

אז בשבת הקרובה תחסכו מעצמכם את כל החיפושים, השאלות והתהיות. בשבת הזו, אתם הולכים לטייל ברמת הגולן!

בצפון הארץ, מסתתרת פנינה של ממש. ברמת הגולן יש המון אטרקציות, מסלולי טיול מעניינים, מרחבי טבע מהממים ומקומות מדהימים שלא כולם מכירים. בנוסף, קיימים המון צימרים מפנקים ברמת הגולן המשקיפים לנוף פסטורלי ומאופיינים בשקט, שלווה והמון רוגע. תוכלו ליהנות מצימרים מומלצים  ולבחור האם אתם צריכים צימר לזוגות, צימר למשפחות או אולי צימר לקבוצות. כחלק מהנופש המושלם שלכם, אספנו עבורכם מקומות ברמת הגולן שחובה לראות בזמן הביקור שלכם ברמת הגולן:

רמת הגולן, צילום: PIXABAY

שביל הגולן

מסלול שמתחיל באתר החרמון ויורד לעבר רמת הגולן וחוצה אותה עד לחוף הדרומי של הכנרת. השביל עובר באתרים מיוחדים ברמת הגולן ומציג למטייל מרחבי טבע מגוונים, פסטורליים ומהממים. את הטיול בשביל הגולן ניתן לעשות ברצף במשך כ-6 ימים או כל פעם לטייל בחלק אחר שלו. אם החלטתם לפצל את הטיול ולעשות רק חלקים ממנו אנחנו ממליצים בחום לישון בצימר מומלץ בשביל להפוך את החוויה למהנה במיוחד.

נחל סער

עכשיו זה בדיוק הזמן המתאים לטייל בנחל סער מכיוון שמדובר בנחל אכזב שזורם רק אחרי גשמי החורף. טיפ ראשון הוא להגיע בשני רכבים ולהשאיר אחד מהם בנקודת הסיום של המסלול בצומת נחל סער. הכניסה לנחל היא ללא תשלום ומדובר במסלול כייפי שמתאים למשפחות וכולל בתוכו את מפל סער, מפל רסיסים וטחנת הקמח. תוכלו בסוף המסלול לאכול ארוחה טעימה ממספר רב של דוכנים- פיתוח דרוזיות, תירס, תרמוס, סחלב ועוד..

בניאס

ה-מסלול שמומלץ בחום! קודם כל, לפני תחילת הטיול, תוכלו לשבת בשולחנות הפיקניקים ולאכול ארוחה שתביאו איתכם. לאחר מכן תוכלו לבחור בין המסלול הקצר, הבינוני והארוך. הטיול בבניאס עובר בין שביל תלוי, מים בנחל, המון צמחייה ועצים ובקיצור כיף אחד גדול. הכניסה לשמורה בתשלום.

פיקניק בטבע

עצים, צמחייה, ציוץ ציפורים, שקט ,רוגע ואוכל טעים- אתם לא צריכים יותר מזה! הכי כיף זה לצאת בבוקר שבת לפיקניק בטבע. אז קודם כל הכינו מאכלים שאינם זקוקים לחימום וקל לאכול אותם בתנאי שטח, למשל- ביצים קשות, ירקות חתוכים, סלטים קנויים, לחמניות ביס, לביבות, פשטידות, עוגה בחושה, כדורי שוקולד ועוד… חשוב מאד שלא תשכחו מלח ופלפל, כלי אוכל חד פעמיים, צידנית, שקיות זבל ומגבונים. בשביל לשדרג את חוויית הפיקניק תוכלו להוסיף בקבוק יין או להביא איתכם פק"ל קפה. הטיפ האחרון והכי חשוב הוא למצוא  מקום מומלץ ומסודר לפיקניק  שיש בו שולחנות, פחים וצל.

תל דן

בשמורת תל דן תוכלו ליהנות משלושה מסלולי הליכה שונים בין המון עצים, צמחייה ובעלי חיים. במקום בריכת שכשוך כייפית ונקייה, מסלולי טיול מעגליים ומונגשים לעגלות ונכים ומקומות לפיקניק. הטיול הזה מושלם למשפחות, זוגות וחברים. הכניסה למקום בתשלום וכדאי להביא נעלי הליכה, בגד ים ומים.

הר בנטל

לא מדובר במסלול הליכה של ממש אלא יותר בתצפית מרהיבה על רמת הגולן וסוריה. בפסגת ההר נמצא בית קפה בשם "קופי ענן" שבו תוכלו לאכול ולשתות אל מול הנוף. בנוסף, תוכלו לראות שחזור של מוצב צה"ל ממלחמת יום כיפור ותשמעו הסברים קוליים אוטומטיים על המלחמה ברמת הגולן.

צימרים באזור

יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות ברמת הגולן ולכן כדאי לשקול לישון בצימר מומלץ בצפון. לילה בצימר יכול להיות חווייה בפני עצמה. השהות בצימר גורמת לניתוק מוחלט, רוגע ושקט מהשגרה היומיומית. מי אמר שצריך לטוס לחו"ל בשביל לנפוש? ישנם צימרים מומלצים הנמצאים במרחק נסיעה מאטרקציות ומסלולי טיול מעניינים ולכם נשאר רק לבחור.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן