ריף נאמן תדגמן לעובד כהן ודורין סגול

עובד כהן ודורין סגול. הוא מעצב על בתחום שמלות הכלה והערב, היא מעצבת חליפות גברים, שניהם מכירים אחד את השני כבר כמעט עשור, אבל התחברו לראשונה בשבוע האופנה לפני 3 שנים, כששניהם העלו תצוגות אופנה על המסלול.כעת ישיקו בתצוגה משותפת בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית ריף נאמן את אופנת הכלה והחתנים לשנת 2020 באירוע של 'מרילנד 2019' שיתקיים ב-31/8.

עובד כהן ודורין סגול יפגשו שוב על במה אחת באירוע הגדול ביותר בארץ 'מרילנד 2019' ב-31/8 בתצוגת אופנה משותפת תחת הקונספט של 'לאהבה אין חוקים' ויחשפו את דגמי שמלות הכלה וחליפות הערב לשנת 2020.

במסלול שנבנה עבורם ועבור הדוגמניות סלבס שלהם במיוחד במתחם האירועים 'אמיליה' בראשון לציון, יעלו זה אחר זה דוגמנים ודוגמניות ללא הבדל דת, גזע או מין, , ממגזרים שונים, זוגות מעורבים שכולם מתחברים לקונספט 'לאהבה אין חוקים'.אחת הדוגמניות המובילות היא ריף נאמן הששתתפה לאחרונה גםבקמפיין עולמי של "אדידס", לצד ליאו מסי, דייוויד בקהאם, דנה פרידר, מאיה ורטהיימר ומאור בוזגלו

כהן שעומל בימים אלו על הקולקציה החדשה של שמלות כלה לשנת 2020, יחשוף דגמי שמלות המייצגות את מיטב הטרנדים האופנתיים, מכל רחבי העולם, המותאמים לכלה הישראלית שיודעת בדיוק מה היא רוצה. הדגמים החדשים יחשפו לעיני אלפי כלות לעתיד ב-31/8 בזמן שהבעלים לעתיד יוכלו להתרשם ממצעד הדוגמנים שיצעדו על פני המסלול בחליפות ובנעליים של דורין סגול.

ריף נאמן
עובד כהן וריף נאמן צילום דביר כחלון (1)

על החיבור בין עובד כהן ודורין סגול:

'אני מאוד אוהבת את הראש היצירתי של עובד. לפני שנה ביקשתי ממנו לעצב לי שמלה ליום צילומים במילאנו שתעצור את כל התנועה וזה בדיוק מה שקרה בפועל. הוא זורם איתי ושנינו משוגעים שכל הזמן מייצרים רעיונות מקוריים יחד'. מספרת דורין 'אני אוהבת שהוא ממציא את עצמו מחדש כבר 3 עשורים ומשקיע בבדים טובים והולך עם הדברים שלו עד הסוף'.

דורין שמנהלת בעצמה את המותג שלה והפכה את עצמה לפרזנטורית של המותג, החליטה לפני שנה לצלם קטלוג חליפות במילאנו איטליה. לפני הנסיעה פנתה לעובד כהן, וביקשה שיעצב לה 3 שמלות מהפנטות, שיגרמו לקהל האיטלקי לעצור את התנועה- וכך היה.

'אני תמיד הייתי כריזמטית והנתונים שלי הם לא בדיוק 60*90*60 ובכל זאת בעזרת השמלות של עובד הצלחתי לגרום ל-50 צלמי פאפרצ'י לעצור את התנועה' מספרת דורין על החוויה במילאנו.

כעת השניים יפיקו יחד תצוגת אופנה בכיכובה של ריף נאמן תחת הקונספט 'לאהבה אין חוקים', מתוך רצון משותף לקדם אהבת חינם בין כולם. 'אנחנו שנינו מגיעים מעולם האירועים, החתונות והשמחות, חשוב לנו להעביר מסר אחיד שלאהבה אין כללים, כולם יכולים לאהוב וזכאים לאהוב בדרך שהם בוחרים ונראית להם הכי טובה- בלי שיפוטיות, בלי סטיגמות, בלי שנאה' מספר עובד.

מלבד האהבה לעולם האופנה והיצירה, לדורין ולעובד יש משהו מרכזי משותף בחייהם והוא – האמונה. 'אני מתחברת לאנשים שיש להם אמונה, אני הולכת לשיעורי תורה ורוחניות, שומרת שבת וכשרות ומשתדלת ללמוד להגיד תודה על כל מה שיש לי בחיים' מספרת דורין. 'גם אני איש של אמונה מאז ומתמיד, מאז נולדתי כהן, זה משהו שמלווה אותי לאורך כל הקריירה שלי וזה חיבר אותי בצורה מיוחדת לדורין'. מספר עובד

הקולקציות החדשות של דורין סגול ושל עובד כהן יחשפו לראשונה באירוע MARRY LAND 2019 שיתקיים במוצאי שבת ה-31.8 ב'אמיליה' גן אירועים בראשון לציון.

Marry land 2019 – אירוע החתונות הגדול והנוצץ ביותר יתקיים זו הפעם השנייה ב-31/8 ויציע תצוגות אופנה בלייב שואו, הפנינג ססגוני, מסיבת אפטר פארטי, מיצגים חיים, דוכני אוכל ושתייה, מתחם VIP ועשרות טרנדים וגימיקים חדשניים להפקת חתונה.

לזוגות מאורסים הכניסה ללא תשלום.

בערב אחד שיתקיים במוצאי שבת ה-31/8 בשעה 20:30 ב'אמיליה' גן אירועים בראשון לציון, יתרכזו להם מעל ל-60 מספקי האירועים הטובים והחדשניים בארץ, תחת קורת גג אחת, כדי לחשוף בערב קסום אחד שיופק בסגנון הוליווד, את הטרנדים העכשוויים עבור אלפי זוגות מאורסים (שעבורם הכניסה ללא תשלום). 

Marry land 2019

מוצאי שבת ה-31/8 בשעה 20:30 ב'אמיליה' גן אירועים בראשון לציון

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן