רב לחתונה לא דרך הרבנות – כך תבחרו את הרב המומלץ

מדוע בוחרים זוגות רבים בחתונה שלא דרך הרבנות? איפה ניתן לבחור רב לחתונה רפורמית /  חילונית? מה כולל טקס החופה בחתונה שערוכה לא דרך הרבנות?

רב לחתונה לא דרך הרבנות
Wedding photo created by freepic.diller – www.freepik.com

בשנים האחרונות, יותר ויותר זוגות מעדיפים לקיים חתונה בלי לעבור ברבנות. אם עד לפני כמה שנים זוגות לא העלו על הדעת את האפשרות לערוך חתונה ללא חופה וקידושין לפי הלכות הדת הרי שבשנים האחרונות זוגות רבים בוחרים לוותר על טקס החופה הדתי אם מתוך עיקרון, אם מפני שמדובר על זוגות חד מיניים או מפני שבני הזוג אינם יהודים כהלכה על פי הרבנות המסרבת להשיאם. כיוון שנישואין אזרחיים אינם חוקיים במדינת ישראל, זוגות רבים בוחרים לערוך טקס פרטי אותו ניתן לבנות וליצור בו תוכן על פי השקפתם של בני הזוג. ארגון אתר הרב מאפשר לזוגות לבחור את הרב שלהם לחתונה ללא רבנות. טובי הרבנים המזוהים עם הציבור החילוני ומבינים את חשיבותו של ניהול טקס יהודי, אותנטי, מרשים ומרגש הכובש את לב הזוג וקהל המוזמנים כאחד, מחכים לכם באתר עם המלצות וחוות דעת של זוגות.

רב לחתונה לא דרך הרבנות איפה מומלץ לחפש?

אתר הרב הנו ארגון מסורתי הפועל לאיחוד, ליכוד וסובלנות בין חילונים לדתיים במדינת ישראל ורואה בייעודו המרכזי סיוע בגישור בין שני העולמות. הארגון שם לו למטרה לסייע, לחבר וליצור אהבה ושותפות בין הציבור הדתי לחילוני בישראל. האתר מקבץ אליו את כל הרבנים המובילים על מנת לסייע לזוגות המעוניינים לערוך חתונה שלא דרך הרבנות, לעשות את הבחירה הטובה ביותר לטקס החתונה המושלם והבלתי נשכח שלהם הנערך על פי השקפתם. הרבנים באתר אינם ממליצים על עצמם. שירות לקוחות הזמין בכל עת מסייע לזוג

ככה מתחתנים היום

זוגות רבים בוחרים כיום בחתונה רפורמית. שלא כמו חתונה ברבנות הנערכת על פי כללים הלכתיים מחמירים ביותר, חתונה בטקס אלטרנטיבי מאפשרת לזוג המתחתן לבנות את הטקס כראות עיניו. רב הנבחר על ידם מתוך רשימה של רבנים רפורמים / חילוניים, עורך את הטקס עבורם תוך תכנון עם בני הזוג ולפי ראות עיניהם. הטקס יכול לכלול ברכות מסורתיות, שבירת כוס ואפילו שתיים. (אחת על ידי החתן והשנייה על ידי הכלה). הזוג יכול לבחור את מידת המסורתיות בחתונה כשבמקרים רבים, בטקס האלטרנטיבי הכלה אף מדברת תחת החופה. הזוג אף יכול לבחור בחתונה בצביון דתי הכולל כיפות, טליתות וכן כתובה המהווה את ברית הזוגיות בין בני הזוג וכוללת את הערכים העומדים בבסיס הקשר שלהם. שלא כבחתונה העוברת דרך הרבנות, טקס החופה בחתונה רפורמית יכול להתקיים גם בימי שישי ושבת ולמעשה כמעט בכל מועד בו יחפצו בני הזוג.

אתר הרב- רבנים מומלצים שמחתנים לא דרך הרבנות

עומדים להתחתן בחתונה שלא דרך הרבנות? מחפשים רב לחתונה מרגשת ובלתי נשכחת? באתר הרב תקבלו המלצות מגולשים ואת כל הייעוץ בכדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר ליום המרגש והמיוחד שלכם. תוכלו לבחור חופה בסגנון דתי קליל ומרגש בשילוב שירה, חופה בסגנון מסורתי דתי, קליל ומרגש ועוד. לעומת חתונה בה עובר הזוג ברבנות ומנוהלת על פי כל הכללים ההלכתיים המחמירים, רב המקדש ללא רבנות מאפשר לזוגות לבנות את הטקס שלהם בדיוק כפי שהם חולמים. טקס המתאים להשקפת עולמם וסגנון חייהם ואשר יהפוך את אירוע החתונה למרשים, מרגש ובלתי נשכח. מחפשים רב לחתונה שכולם ידברו עליה? צרו קשר עם אתר הרב ותקבלו את כל הייעוץ לבחירה מושלמת.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן