Ready, Set, Go! רשת H&O בקולקציית הספורט החדשה לנשים

רשת H&O משיקה את קולקציית הספורט לנשים לקיץ 2021 .פריטים מתוחכמים, נוחים ואופנתיים במחירים אטרקטיביים.

קולקציית הספורט לנשים החדשה לקיץ 2021 של רשת הביגוד H&O

 

רשת O&H משיקה קולקציית ספורט לנשים לקיץ 2021, המתאימה לנשים הפעילות ספורטיבית כמו גם לאלו שחובבות את הלוק הספורטיבי שהפך לטרנד בינלאומי והתחזק מאוד בשנה האחרונה.

הקולקציה כוללת מגוון ביגוד ספורט רחב ועשיר של מותג הבית – EXT לצד קולקציית מותגי על בינלאומיים ( ביגוד והנעלה) בינהם: נייקי, אדידס, אנדר ארמור, סקוני, און, ניו בלאנס, ריבוק, ברוקס,  סקצ'רס, ארנה, דיאדורה ועוד.

EXT

קולקציית ביגוד נשית ומקצועית המיועדת לספורט מגוון כמו חדר כושר, ריצה, יוגה וכו'.

פריטי הקולקציה עשויים מבדים מקצועיים באיכות מעולה ברמה בינלאומית, המחטבים את הגוף ומאפשרים לבישה ממושכת החל מהרגע שיוצאים מהבית, דרך הריצה בפארק, חוגי התנועה, חדרי הכושר ובהחלט מתאימים גם לישיבה בבית הקפה שבדרך.

בקולקציה ניתן למצוא מגוון סטים הכוללים טייץ וגוזיה בצבעים חלקים בגזרה עם מחשוף גב מרושת.  הגזרות מדויקות והצבעוניות אופנתית ונעה מגוונים פסטלים כמו  תכלת, סגול, ורוד, ירוק ועוד ועד גוונים קלאסיים כמו אפור ושחור.

בנוסף, בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא מכנסיי טייץ עם כיס צמוד לנייד או עם פסים מודפסים בטכנולוגיית מחזירות אור,  טייצים באורך 7/8 עם חיתוכים מחטבים, מכנסי ריצה עם גומי נוח במותן, טישרט בגזרות אובר סייז לנוחות ואוורור, גופיות מעוצבות,  גוזיות מודפסות ועוד. בכל הפריטים הרלוונטיים יש כיסים קטנים במקומות נסתרים למפתחות, כרטיס אשראי או נייד.

מחירי קולקציית EXT ברשת  H&O:

טייצים: 59.90-79.90 שח

חולצות ספורט: 59.90 שח

גופיות: 59.90שח

גוזיות: 59.90 שח

להשיג ברשת O&H ובאתר. לכניסה לחצו כאן 

H&O
גוזיה 59.90 טייץ חתך 79.90 H&O. צילום: תומר לופסקו.
H&O
גוזייה 59.90 טייץ 79.90 H&O. צילום: תומר לופסקו
H&O
טייץ ריצה 59.90 גוזיה 59.90 H&O. צילום: תומר לופסקו.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן