צועדים בדרכו- יום טבע ומרוץ ניווט

ביום שישי 14.2.20 יפקדו את פארק נאות קדומים, אלפי אנשי חינוך, חניכי מכינות קדם צבאיות, קצינים בכירים ומשתתפים נוספים שייקחו חלק במיזם החינוכי- חברתי "יום טבע ומרוץ ניווט" לזכרו של סגן יואב הרשושנים ז"ל.

המרוץ שייצא לדרך השנה בפעם ה-24 הוא חלק מפעילותה של עמותת "בדרכי יואב- אתגרים" שהוקמה במטרה להנציח את דמותו ומורשתו של יואב על ידי הוריו וחבריו מהצוות. לצד המירוץ יתקיימו פעילויות שונות ביניהן: מיצגים המנציחים את דמותו של יואב, טיול מודרך ובמת שיח עם אנשי ציבור וקציני צה"ל.

"יום טבע ומרוץ ניווט"

 הוא מיזם אחד מבין רבים שמתקיימים במסגרת עמותת "בדרכי יואב- אתגרים" שמנציחה את סגן יואב הרשושנים הי"ד, שנפל ב7.2.1994 בקרב מול מחבלים בלבנון. העמותה שהוקמה על ידי משפחתו של יואב לפני למעלה מ20 שנים, הקימה את המיזם שמוכר כיום כאירוע הגדול בארץ בתחום ריצות הניווט והפעילות העממית.

צילום: עמותת "בדרכי יואב – אתגרים"

במהלך המרוץ יתקיימו מספר פעילויות ביניהן: תחרות ניווט תחרות אישית או קבוצתית, במהלך התחרות הרץ צריך לצבור בשעה את מירב נקודות על ידי מעבר בנקודות ציון שונות, כאשר לכל תחנה ניקוד שונה והזוכים הם אלו שצברו את מירב הנקודות. הרצים משתתפים יחד עם כל שאר הרצים בתחרות האישית, וסכום התוצאות האישיות שלהם – תהיה התוצאה הקבוצתית.

צילום: עמותת "בדרכי יואב – אתגרים"

לצד הפעילות התחרותית, מתקיימת פעילות עממית בה  לוקחים חלק המשתתפים בצעידה, במסלול משולט ומודרך בנושאים: ערכים, מורשת צה"ל, המורשת היהודית, טבע, ארץ ישראל וידיעת- הארץ. אורך המסלול  4 ק"מ, מיועד לכלל הגילאים ונגיש למשפחות עם צרכים מיוחדים. הצעידה היא עצמאית וקבוצתית בעזרת מפה עם סימני דרך ותתקיים בין השעות 8:15-10:00.

 

מיצג "לוחם, ערכים ואמונה".

מציג את הערכים על גדל יואב  באמצעות: חומר תיעודי, תמונות וסרט; דגם הקרב, ושיחה עם לוחמים שהשתתפו באותו הקרב. יחד עם המיצג תתקיים במת שיח- מפגש עם אישי ציבור וקצינים בכירים בצה"ל.

צילום: עמותת "בדרכי יואב – אתגרים"

"יום טבע ומרוץ ניווט" הוא לא רק אירוע הניווט מהגדולים בישראל, הוא הבחירה של משפחה שכולה להנציח את בנה דרך עשייה למען הקהילה וקידום חינוך לערכים במדינה. נוסף על כך, באירוע שותפים  גופים רבים דוגמת משרד החינוך, פורום מרכזי הסיור בישראל "אשכולות, איגוד הספורט העממי, האיגוד לספורט הניווט בישראל, קק"ל, צה"ל ועוד.

צילום: עמותת "בדרכי יואב – אתגרים"

מרוץ ניווט לפי ניקוד בדרגות קושי שונות צעידה מודרכת במסלול נגיש למשפחות ובעלי צרכים מיוחדים בנושא שליחות (4 ק"מ) מיצג "לוחם ערכים ואמונה" במת שיח עם אישי ציבור וקציני צה"ל

להרשמה:  http://goo.gl/uYpUMX

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן