פעילויות כיפיות עם הילדים בזמן הסגר

מחפשים פעילות עם הילדים בזמן הסגר? ברשות הטבע והגנים יודעים כמה אתם מתגעגעים לטבע הישראלי, וכמה זה מאתגר להעביר ימים ושבועות שלמים סגורים ומסוגרים בבתים. לשם כך ריכזה הרשות עשרות אזורי תוכן שמתאימים לפעילות בבית או בסמוך לו עם הילדים.

רשות הטבע והגנים ריכוזו עבור הגולשים חומרי הדרכה רבים ומגוונים המתאימים למגוון רחב של קהלים ויכולים לעזור ברעיונות לפעילות עם הילדים גם בבית. ברשות מבטיחים: "שעה אחת ביום של פעילות כיפית מעולמות הטבע והמורשת. מבטיחים לכם שלא רק הילדים ייהנו אלא גם אתם". מרבית הפעילויות מתאימות לילדים עד גיל 13 וכוללות הפעלות, יצירה, ואף יציאה למשימות ליד הבית.

תל אפק
עד שנחזור לטבע. תל אפק (צילום: דנה טל)

בין מגוון התכנים ניתן למצוא את הפעילות הבאות:

זמן טבע – סרטונים וחידונים לימי קורונה.

הפעילות כוללת סרטונים מלווים בחידות ופעילות של אחת עשרה בעלי חיים מצויים בטבע הישראלי. ברשות מזמינים את הגולשים לנצל את הזמן כדי ללמוד קצת על הטבע היפה שלנו  – וכאשר נחזור לטייל בחוץ נוכל לדעת עליו הרבה יותר.

חוקרים צעירים- מגלים את הטבע קרוב לבית

מגלים עולם חי ומרתק שנמצא ממש ליד הבית ושמעולם לא שמנו לב אליו. מצטיידים בדמיון, ברוח הרפתקנית וכמובן ומשתמשים בכל החושים:

חוש הראייה: בחנו את צבעי הטבע שמגלים גוון אחר בעונת הסתיו.
חוש השמיעה: הקשיבו לקולות הטבע – מציוץ הציפורים ועד רשרוש העלים.
 חוש הריח: שאפו את הטבע, על אינספור צורותיו – פרחים,  עצים ובכלל.
חוש המישוש: געו בעצים, אמצו אותם, געו באדמה – וגלו עולם חדש של מגע עם הטבע.
חוש הטעם: טעמו את טעם הטבע ובעיקר – טעמו את טעם החיים!

כמה אתם מכירים את ארץ ישראל?

חידון בידיעת הארץ: האם אתם מזהים את המקומות שכולנו חולמים לחזור אליהם? 120 שאלות עם תמונות מהמקומות הכי יפים בארץ. מומלץ לעשות רשימה של המקומות שתרצו להגיע אחרי שיגמר הסגר.

תל אפק פעילות עם הילדים
תצפית מתל אפק (צילום: דנה טל)

התכנים מתעדכנים מדי כמה ימים, וכוללים משחקי יצירה, הפעלות ואתגרים, חידונים, שאלונים, סדרות רשת וסרטונים מערוצי הדיגיטל שלנו הרשות מזמינה אתכם לקחת הפסקה מהזום לקרוא לילדים ולבלות זמן איכות עם הילדים, וליהנות מרגעים של צחוק ושמחה ביחד- כל התכנים בתמחם מיוחד באתר הרשות 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן