סדרת דרמת מתח לנוער "מיוחדת" בכאן 11

הסדרה "מיוחדת" – כאן חינוכית מציגה דרמת מתח חדשה ומקורית לנוער, ראשונה מסוגה, העוסקת בעולמם של בני נוער עם צרכים מיוחדים ונוער על הרצף האוטיסטי

הסדרה "מיוחדת". דרמת מתח לנוער עוסקת בנוער עם צרכים מיוחדים. ומשלבת צעירים עם צרכים מיוחדים ונוער על הרצף האוטיסטי. כחלק מצוות השחקנים ויצירת הסדרה. דרך סיפורן של הדמויות הראשיות ומשפחותיהן המיוחדות. מעודדת הסדרה לקבלת האחר ומוכיחה כי כולנו שותפים לאותן מורכבויות. חברויות ואהבות.

בסדרה משתתפים: בר מיניאלי. אלה מלאכי. רועי רשף. תום אמסלם. נועה אסטנג'לוב. אופק פסח. ליהי טולדנו. דנה לב. ענת הראל. מיטל טרבלסי, אלון חמאווי, רננה רז, עודד לאופולד, עדי אלון ורבים נוספים.

  • הסדרה תשודר החל מה-03 ביולי, ראשון עד רביעי, בשעה 15:00ב- כאן חינוכית ובדיגיטל

הסדרה עוקבת אחר מאיה (17)  ולוגרית פופולארית, הנבחרת כפרזנטורית של מותג אופנה, ביחד עם בן זוגה הטניסאי, ומתכוננת לקיץ מושלם. כל זה משתנה כשהיא נאלצת להתחיל ללוות את אחותה האוטיסטית אלונה (15) ציירת וחובבת שייט לקייטנת שייט לנוער עם צרכים מיוחדים. בקייטנה, מאיה מתקרבת לאלונה אחרי שנים של ניכור וריחוק ומתאהבת במדריך השייט שלה, שגם הוא אח לאוטיסט. העולם החדש שנפתח בפניה משנה את מסלול חייה, אך גם מסבך אותה בסודות ושקרים שישפיעו על כל הסובבים אותה.

במרכז הסדרה עומדות שתי גיבורות נשיות חזקות ומעוררות השראה.

הסדרה מפנה זרקור אל נוער עם מוגבלויות ומדגישה את קבלת האחר והכלתו בחברה מזווית ייחודית שלא נראתה עד כה בסדרות נוער. עלילות הסדרה נעות בין עולמם הצבעוני של מאיה וחבריה משפיעני הרשת (שעסוקים בחיי אהבה סוערים וצבירת עוקבים ולייקים), לבין חייה של אלונה, כנערה על הרצף, שמוקפת בחברים עם צרכים מיוחדים ומנסה לנווט את דרכה בעולם גדול ומאיים.

הסדרה משלבת שחקנים עם צרכים מיוחדים בקאסט ויועצת תסריט עם אוטיזם בצוות הכתיבה.

יוצרת ותסריטאית ראשית: מיכל קופר קרן  | יוצרת ותסריטאית: ליאור ירון  | במאית: לליב סיוון  | חברת הפקה: שמונה הפקות , דפנה דננברג ואבירם אברהם

מתי ?

"מיוחדת" תשודר החל מה-03 ביולי, ראשון עד רביעי, בשעה 15:00 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל

20 פרקים, משך כל פרק: כ-25  דקות

הסדרה "מיוחדת"
באדיבות כאן חינוכית, קרדיט- משה נחומוביץ
הסדרה "מיוחדת"
באדיבות כאן חינוכית, קרדיט- משה נחומוביץ
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן