"מקיף מילאנו" דרמת הנוער של כאן חינוכית חוזרת בעונה שלישית!

"מקיף מילאנו" דרמת הנוער של כאן חינוכית חוזרת בעונה שלישית! הסדרה תשודר החל מה-08 במאי, ראשון עד שלישי, בשעה 18:00 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל.

מה ההפתעה שנורי מתכננת לעומר? כיצד תתפתח הזוגיות הטריה של גיא וסופי? מי הוא התלמיד החדש שהצטרף למקיף?ואיזו הפתעה מכינה ראשת העיר?

דמויות חדשות שיטרפו את הקלפים, יערערו מערכות יחסים שהתייצבו ויחשפו חולשות שהוסתרו היטב…

בכיכובם של: אקי אבני, משה אשכנזי, יובל שרף, בת אל בורנשטיין, יונתן ווקס, נאיה בינשטוק, קים אור-אזולאי, אור יעקב, מיקה צור, עילי צ'פמן, רן מושיוב, טל גרושקה, אגם אוזלבו ורבים נוספים.

שנה חדשה בבית הספר המקצועי "מקיף מילאנו" וכולם עדיין מתאוששים מהמלחמה על הטיסה למילאנו. את כל האהבות, השקרים, ההסתבכויות והחברויות מחולל אדם שרון, תלמיד חדש שמגיע לבית הספר עם סוד גדול ורעיון לאפליקציה חברתית שתשנה לכולם את החיים.
עומר, נורי, מבורך, גיא, זיו, שירן, רועי וכל החברים יתמודדו גם השנה עם האתגרים האמיתיים שמעסיקים בני נוער בישראל, כמיטב המסורת של "מקיף מילאנו" – יעסקו בישירות מלאה בנושאים הכי מורכבים, מצוידים בהרבה חמלה, לב, פאן ופאשן.
ומעל כל זה מתנוסס איום חדש: ראשת העיר מתכננת לסגור את המגמות המקצועיות ולהפוך את "מקיף מילאנו" לבית ספר רגיל. הפעם, אופנה ומכונאות יצטרכו לשתף פעולה כדי להילחם על החלומות שלהם. כן, אפילו ציון ורפאל.

בסדרה אנסמבל עשיר של שחקניות ושחקנים, ביניהם: אקי אבני, יונתן ווקס, נאיה בינשטוק, קים אור-אזולאי, אור יעקב, מיקה צור, עילי צ'פמן, רן מושיוב, אורי ביטון, טל גרושקה, אלי נוס, עדי טנא, תומר גרשטיין , גל ניסים, יוני מלס, תאיר בוחבוט, אגם אוזלבו, איתן גימלמן, בר כהן, משה אשכנזי, יובל שרף, עינת ארליך, דינה סנדרסון בת אל בורנשטיין ורבים נוספים.

יוצר ותסריטאי ראשי: אבנר ברנהיימר | יוצרים: אבנר ברנהיימר, יאיר פרי ונוי כרמל | תסריטאים:  אבנר ברנהיימר, יאיר פרי, נוי כרמל ודפנה לוסטיג | במאי: יהונתן בר-אילן | חברת הפקה: סומיוקו הפקות

מקיף מילאנו
מקיף מילאנו צילום מיכה לובטון באדיבות תאגיד כאן
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן