מסיבת רווקות מושלמת לא צריכה לעלות כל כך הרבה

 

בואו נודה על האמת, ככל שהזמן עובר ועוד חברה מתחתנת אתן עומדות בפני צומת דרכים לא פשוטה – מצד אחד אתן הכי שמחות בשבילה ורוצות לחגוג יחד איתה, אך מצד שני מדובר על הוצאה לא קטנה שעליכן לעמוד בה נוסף על המתנה המכובדת שתעניקו לה בחתונה. זה כבר לא סוד שיוקר המחייה נותן את אותותיו בכולנו, ולכן אנו שוקלים את ההוצאות שלנו פעמיים לפני שממהרים להוציא כסף מהכיס גם כשמדובר על חוויה מהנה וחד פעמית של מסיבת רווקות.

מהן העלויות הבסיסיות של מסיבת רווקות?

המנהג של חגיגת מסיבות רווקות נערך מאז ומתמיד, כאשר בכל שנה אפשר למצוא מסיבות מושקעות וגדולות יותר שלעיתים נראות אפילו סתם מנקות עיניים. בעידן של הרשתות החברתיות של היום הרצון הוא תמיד להעלות לסטורי ולשתף עם העוקבים את המסיבה הטובה ביותר שנמצאים בה, דבר כשלעצמו מוביל להפקת מסיבת רווקות יקרה מאוד.
כדי להבין לעומק את אומדן העלויות של מסיבות רווקות, הנה פירוט תמציתי וכללי של כמה מהעלויות הבסיסיות ביותר של המסיבה:

  • לוקיישן של המסיבה :1500-3500 ₪
  • אוכל ונשנושים למסיבה :500-1500 ₪
  • שתייה ואלכוהול להרמת האווירה: 300-1200 ₪
  • הפעלה למסיבת רווקות: 1500-3500 ₪
  • קישוטים ואביזרים:250-1000 ₪
  • מתנה לכלה: 200-800 ₪

למה מסיבת רווקות עולה כל כך יקר?

אז זהו, שהיא לא חייבת לעלות כל כך הרבה. ההנחה כי מסיבת רווקות היא עניין יקר קשורה אך ורק למארגנות המסיבה, הלוא הן אתן כך שתוכלו להחליט באופן חופשי בהחלט כמה המסיבה תעלה ובאיזה תקציב כל אחת תצטרך לעמוד. כפי שעולה מהעלויות הבסיסיות של מסיבות רווקות שנערכו לאורך השנים, אפשר לראות שהמחשבה העיקרית שעומדת מאחורי החלטת העלות היא הרצון לפנק את הכלה לעתיד בצורה הטובה ביותר שיש.
יחד עם זאת יש לקחת דברים בפרופורציה ולהתאים את העלויות של המסיבה לכל המשתתפות, כיוון שהכלה עבורה המסיבה נערכת לא יודעת למעשה כלל על העלויות של המסיבה, וכמה כל אחת הייתה צריכה להוציא עבור הפקת המסיבה. לכן אם אחד הדברים המעסיקים אתכם בתכנון מסיבת הרווקות הוא העלות הגבוהה הכרוכה בכך, תוכלו להיות רגועות כיוון שהחגיגה לא חייבת להיות כל כך יקרה ומעבר ליכולותיכן הכלכליות.

איך תוכלו להוזיל את העלויות של המסיבה המתוכננת?

כיוון שהכל נמצא בידיים שלכן מארגנות החגיגה, הן מבחינת ההצלחה של המסיבה והן מבחינת העלויות שלה, תשמחו וודאי לדעת כי קיימת אפשרות להוזיל את העלויות של המסיבה שתכננתן בהתאם ליישום של כמה דברים:

  • העדיפו לוקיישן בעלויות זולות – כפי שהטבלה לעיל מעידה, חלק גדול מהעלויות מנותבות למקום בו המסיבה נערכת. לכן אל תמהרו לבחור את המקום הגדול, חגיגי והמשוקע ביותר כי רוב הסיכויים שהוא יעלה הכי יקר. תוכלו לחלוטין להתפשר מעט ולהעדיף לוקיישן זול יותר, אך חשוב שלא יהיה פחות טוב ואיכותי. זכרו שהמיקום הגיאוגרפי של כל מקום למסיבה יכול להשפיע באופן ישיר על העלות, ולכן כדאי לברר על מקומות שנמצאים בפריפריה ומציעים מחירים אטרקטיביים.
  •  ערכו מסיבת רווקות בבית פרטי – אם בכל זאת לא הצלחתן למצוא מקום זול לחגוג בו, במיוחד בתקופה החמה של השנה בה הביקוש למסיבות עולה, כדאי לשקול את האפשרות לתכנון מסיבת רווקות בבית של אחת מכן. כמובן כדאי להעדיף בית פרטי ומרווח יחסית, או אפילו בית שיש בו חצר פרטית שאפשר לערוך בה את המסיבה והנה חסכתן לא מעט כסף.
  •  מכינים אוכל למסיבה במקום להזמין – העלויות למסיבה כוללות את האוכל והכיבוד שכולן ייהנו ממנו במהלך החגיגה, כאשר באופן טבעי הזמנה של אוכל מוכן תהיה יקרה יותר לעומת הכנה עצמית של האוכל. תוכלו לחסוך בעלויות הללו ופשוט לחלק ביניכן את האוכל שכל אחת תכין בביתה, מבלי להשקיע מאמץ רב מדי לכך ולהעדיף להכין מאכלים מהירים ופשוטים שתמיד טעים לאכול.
  •  הזמנה מחושבת של אלכוהול למסיבה – אלכוהול גורם להרמת המורל ומשחרר את כולן, ולכן זהו מצרך חשוב שאין לוותר עליו במסיבת הרווקות. יחד עם זאת יש לחשב בצורה הגיונית את כמויות האלכוהול שתרכשו למסיבה, ולבחור רק את המשקאות שכולן שותות שלא יהיה מצב של הזמנת עודף אלכוהול שיישאר אתכן לאחר המסיבה, וגם כמובן יגרום לכם להוציא כסף מיותר. זכרו כי משקה למברוסקו (יין מוגז) אהוב לרוב על כולן, והוא זול וקליל יותר לעומת וודקה או משקאות אחרים שהם יקרים וכבדים יותר לשתייה.
  •  בחירה באטרקציה למסיבה אינה בגדר חובה – אטרקציה או הפעלה למסיבת רווקות היא חלק בלתי נפרד מכל מסיבה, אך ישנם מקרים בהם לא חייבים לכלול פעילות כזו. כמו לדוגמא שכירת מקום כמו וילה או לופט מאובזר עם בריכה גדולה, שגם כך עולה לא מעט כסף, ובו יש לא מעט מה לעשות ואיך לחגוג יחד עם מוזיקה, משחקי בריכה וכו' כך שהפעלה יכולה להיות מיותרת.
  •  בצעו השוואת מחירים – בין אם החלטתם לשכור מקום למסיבה, להזמין הפעלה, לרכוש אלכוהול או להזמין אוכל מוכן עשו את כל זה בצורה מחושבת ולאחר שעשיתן השוואות מחירים בין כמה מקומות/ספקים. תתפלאו לגלות שיש פערי מחירים משמעותיים בין ספקים שונים, ומהלך שכזה יכול להוזיל לכם עלויות בצורה יעילה ופשוטה מאוד.
  • אל תתביישו להתמקח על מחיר – זכרו שכל הדברים שאתן בוחרות להזמין למסיבה מגיעים מאנשים וחברות פרטיות, ולכן העלויות שהם מציעים לכם יהיו בדרך כלל ברף הגבוה ופתוחות למיקוח, כי הרי בסופו של דבר הם צריכים אתכן כלקוחות ומצפים לסגור את העסקה בהקדם. עניין זה רלוונטי בעיקר עבור שירותים של ספקים בתחום ההשכרת מקום למסיבה, הפעלות/אטרקציות וכן גם קישוט ואבזור המקום.

מימוש שוברים וקופונים – מהלך חסכוני ויעיל תמיד

בהמשך לאפשרות של הוזלת עלויות עבור המסיבה המתוכננת, כדאי לקחת בחשבון גם את האפשרות למימוש של שוברים ייעודיים שיקנו לכן הנחות לאטרקציות שתרצו לכלול בחגיגה. ידוע ששוברי הנחה מעניקים חיסכון משמעותי בכל תחום ורכישה שמבצעים, אז למה לא לנצל את ההטבות הללו גם במקרה של מסיבות רווקות?
כך לדוגמא עבור רכישת מתנה לכלה מכל הבנות במסיבה, קיימת אפשרות לנצל תווי קנייה או נקודות שאחת ממכן צברה בחנויות האופנה השונות. עבור הזמנת אוכל, שתייה או אלכוהול כדאי להעדיף להזמין ממקומות שמציעים מבצעים, או מפרסמים קופוני הנחה אטרקטיביים. במקרה של הזמנת פעילות, הפעלה או אטרקציה תוכלו למצוא גם להן שוברים וקופונים שיקנו הנחות משמעותיות ודרך מצוינת להוזלת העלויות של המסיבה.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן