מחפשים קייטרינג לאירועים פרטיים? כדאי שתכירו את Meat n' Sweets

מחפשים קייטרינג לאירועים פרטיים? כדאי שתכירו את Meat n' Sweets – קייטרינג אסאדו משובח המבוסס על חומרי גלם טריים באיכות גבוהה ביותר. החברה מספקת שירות אישי וקשוב לצרכי הלקוח בהתאם ללוחות הזמנים של האירוע ובכל קונספט או מבנה של תפריט וצורת הגשה. 

קייטרינג אסאדו מומלץ לאירועים

Meat n' Sweets הוא קייטרינג אסאדו ברזילאי מומלץ המיועד עבור אירועים פרטיים מכל סוג, בין אם מדובר בחתונה, בר או בת מצווה, בריתה או כל אירוע פרטי אחר. החזון של הקייטרינג הוא לספק לאירוע מענה קולינארי חווייתי, איכותי ומרגש, באווירה נעימה ונינוחה המשתלבת בריחות מגרים של בשר מעולה. יעדים אלו מושגים על ידי גישה מקצועית השמה דגש על הפרטים הקטנים ביותר, החל מטיב חומרי הגלם ועד לצורת ואופן הגשת המנות. זאת לצד התאמה אישית לכל אירוע עם יכולת להגיע ולהשתלב בכל לוקשיין, וכמובן צוות מיומן, אחראי וקשוב.

חברת קייטרינג מנוסה באווירה משפחתית

Meat n' Sweets הינה חברת קייטרינג לאירועים פרטיים מנוסה הפועלת כבר משנת 2008. לקייטרינג הפועל ממושב מכמורת יש ניסיון עם מאות אירועים פרטיים בקונספטים וגדלים שונים, החל מאירועי ענק של אלף איש ועד לאירועים אישיים ואינטימיים באווירה של ארוחת שף. החברה מנוהלת באווירה נעימה ומשפחתית, עם עבודת צוות מגובשת, נינוחה ונעימה בעל תודעת שירות גבוהה במיוחד.

חוויה קולינארית שלמה

עם קייטרינג Meat n' Sweets תזכו בחוויה קולינארית שלמה המבוססת על אסאדו ברזילאי ותפריט עשיר המותאם אישית לאירוע. כך למשל, תוכלו להזמין תפריט המתחיל במגשים המועברים בין האורחים וכוללים שיפודונים מעושנים וצרובים של יקיטורי ואננס, סלט של שעועית שחורה, פטריות יער על הגריל, נתחי מרוצ'ה רכים במיוחד, נתחי שקד עגל צרובים על גבי גחלים, ועוד.

למנות עיקריות יוגשו לעיני האורחים על גבי הגריל נתחים שלמים צלויים של בשר, כולל סינטה עגל, אסאדו בקר מעושן, אנטריקוט, פרגיות ועוד. הבשרים יוגשו לצד רטבים ביתיים מעולים ועם תוספות טעימות כמו ניוקי פטריות יער או תפוחי אדמה, ומגוון עשיר של סלטים ולחמים טריים.

ולסיום, אי אפשר בלי מבחר עשיר של קינוחים משובחים, כמו בננות צלויות מוגשות עם סורבה בייתי, פירות העונה, עוגיות פאדג', גלידות וקינוחים אישיים כמו גנאש מרציפן, מיני טארט, מקרונים ועוד.

צילום: FREEPIK
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן