מחפשים ספא איכותי? מצאתם את שר ספא

קרדיט תמונה FREEPIK

ספא איכותי הוא הרבה מעבר לפינוק, זהו זמן איכות עבור עצמנו, זמן בו אנו ממלאים את המצברים, מחדשים את החיוניות שלנו ומקדמים אורח חיים בריא יותר, המיטיב עמנו הרבה יותר.

לעיסוי יתרונות בריאותיים לאינספור; עיסוי טוב מחזק את המערכת החיסונית, ממריץ את זרימת הדם ומסלק רעלנים מן הגוף, מפחית את רמות המתח הנפשי והחרדה, משחרר את השרירים הכאובים ומעניק לנו הרפיה עמוקה.

לצד זאת, האווירה שבכללותה היא זו שמשלימה את התמונה ויוצרת עבורנו את החוויה המנתקת אותנו מכול הרעש וההמולה. ברשת שר ספא פיצחו את הנוסחה, ושמחים להציג בפני הלקוחות שורה של מתחמי ספא יוקרתיים היושבים בבתי המלון הנחשקים בישראל.

מתחמי הספא המפנקים בישראל

לצד צוות מקצועי של מעסים ומעסות האמון על גולת הכותרת של יום הכיף, בשר ספא הקפידו ומקפידים באופן הדוק, להביא ללקוחותיהם את מתחמי הספא המעניקים את חווית הנופש במלוא הדרה.

היופי הטמון בספא והפינוק, נמצא דווקא בפרטים הקטנים, כאלו שהופכים גם בילוי קטנטן לאירוע גדול ובלתי נשכח.

מתחמי הספא של שר ספא שוכנים בבתי מלון יוקרתיים ומעוצבים בקפידה. העיצוב המנתק אותנו מן היום יום, מאפשר להתמסר אל הכאן ועכשיו. ליהנות מן הרגעים הקטנים, ולהניח לדאגות והמחשבות היומיומיות להמתין בצד, ולו למספר שעות.

לצד זאת, היות מיקומם של מתחמי הספא בבתי מלון, מאפשר לשדרג את השהות עם חבילות ספא עם בריכה, ושלל אבזורי ספא נוספים לרבות סאונה רטובה ויבשה וג'קוזי רחב ידיים.

לוקיישנים מדויקים

כבר אמרנו שהאווירה היא חלק בלתי נפרד מן החבילה?

כל מלון ומלון ובו שוכן אחד ממתחמי שר ספא, מאפשר לשוהים במתחם ליהנות מנופיה היפהפיים של ישראל. בין אם אלו המלונות הפזורים לאורכו של קו החוף של תל אביב, המלונות הצופים אל עבר מרחביה העתיקים של ירושלים, אלו המשקיפים על מפרץ חיפה או העמקים שבצפון ועד לאילת החמימה.

מיקומו של הספא, בונה חוויה בלתי נשכחת שהופכת להרבה מעבר לעיסוי מפנק.

מטפלים ומטפלות מוסמכים

כל מעסה ומעסה מטעם שר ספא, הינם אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים בעלי הכשרות לעיסוי מקצועי ואיכותי.

עיסוי מקצועי איננו רק ערובה לנועם, רוגע ושלווה; יש בו כדי להבטיח את מיצוי הפוטנציאל הבריאותי הטמון בטיפול באמצעות מגע.

לעיסוי מקצועי היכולת להמריץ את זרימת הדם, לשחרר שרירים מכווצים, לסלק רעלנים המצטברים בגופנו ולהבטיח תחושת חיוניות ורעננות.

מחקרים לאינספור נערכו בתחום, ומצביעים על הקשר ההדוק הקיים בין עיסוי הנערך באופן קפדני ועם בסיס והיכרות עם הפיזיולוגיה והאנטומיה של גוף האדם, לבין תוצאותיו המיטיבות של הטיפול עבור המטופל.

בקרו בשר ספא

בחיפושכם אחר ספא בצפון הארץ, דרך ספא במרכז ועד לדרום, תוכלו למצוא מגוון מתחמים מפנקים ומוקפדים אשר יבטיחו לכם חוויה של רוגע ונחת.

בקרו באתר שר ספא והתרשמו מן המתחמים. בכל שאלה והתייעצות, ניתן ליצור קשר ישיר עם צוות המוקדנים אשר יכווין אל חבילת הספא המפנקת המתאימה ביותר.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן