מחפשים מארז לראש השנה? בחרו בירות ישראליות המתאימות לטעם שלכם!

קרדיט תמונה FREEPIK

אנחנו אמנם בעיצומו של החופש הגדול אבל כולנו יודעים שבאופק מסתמנים חגי תשרי. וכידוע, בחגים אלו מקובל להעניק מתנות לחברים ובני משפחה, לעובדים ושותפים, והשוק מלא בהצעות למתנות כאלו ואחרות. אחת האפשרויות החביבות והמקוריות היא לבנות מארז בן כמה בקבוקים של בירות מקומיות, המגיעות ממבשלות ישראליות מובחרות ומפתיעות בטעמן.

למה דווקא בירה ישראלית

חגי תשרי אמנם מסמנים את בוא הסתיו, אך למעשה מדובר בימים חמים מאוד ברובם, ואנו בוודאי נבלה אותם על חוף הים, בבריכה, במרפסת המקורה או במזגן. וזה אומר שבירה בכלל, ולא רק ישראלית, תהיה משקה מרענן ומצנן שיתקבל בברכה. יתר על כן, מכיוון שמדובר לא פעם בימי חופש, הבירה בהחלט יכולה לבוא טוב במהלך היום ולא רק בערבים ובסופי שבוע.

אבל למה דווקא בירה ישראלית? ובכן, למי שלא יודע בשנים האחרונות צמחו בישראל כמה וכמה מבשלות מובחרות, המציעות בירות שמתאימות בדיוק לטעם הישראלי. עומדים מאחוריהן אנשים שבהחלט מבינים דבר או שניים בבירות ובחיך המקומי, העושים שימוש בחומרי גלם איכותיים מסביבות גידול שונות בארץ – החל מרמת הגולן ועד לנגב. אין ספק שמדובר בבירות משובחות, שכל מי שמכיר את עולם הבירות יכול להעיד שהן בעלות טעמים מורכבים ומתקדמים יותר מאשר הבירות הרגילות והסטנדרטיות מחו"ל. אז ברור שהם יהוו מתנה שתתקבל בברכה, גם צוננת, גם מקורית וגם טעימה ומתאימה לחגים, ועל הדרך תתרמו לענף ולתרבות ישראלית.

איך בונים מארז בירות?

בשביל לבנות מארז בירות, כל מה שצריך הוא להיכנס לאתרים המתמחים בבירה, המציעים גם אפשרויות של מארז לראש השנה . באתרים אלו מציעים קשת רחבה של בירות מקומיות משובחות, למשל הבירות המגיעות מהמבשלה של בירבזאר ובהן החתול השמן ובינדי, או למשל את הבירות של מבשלת בירה מלכה, בירה עוג, בירות שפירא וכיוצא בזאת. אם אתם לא מכירים את השמות האלו ואחרים, וממש חשוב לכם להבין לגבי כל בירה, בחלק מהאתרים האלו גם יש כתבות ופירוט לגבי סוגים מובילים של בירות ישראליות, ולגבי המשמעות של המונחים השונים. כעת פשוט בוחרים את הבירות שאתם רוצים שייכנסו למארז, ומבצעים את ההזמנה. יחד עם זאת, שימו לב לזמני המשלוח כך שתתזמנו את ההגעה בסמוך לחגים, וכמו כן שימו לב לעלויות ומאיזה סכום מקבלים את המשלוח בחינם.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן