עולם התרבות רוצה להתחתן עם שר האוצר

עולם התרבות לא מתכנן לוותר ואחרי המחאות בירושלים עברו למחות מול ביתו של שר האוצר, ישראל כץ עם המסר "משנים את הכללים- מעכשיו אם אנחנו לא נישן בלילה- גם אתה לא תישן בלילה".

מחאת עולם התרבות
מחפשת חתן עשיר

 

כבר שתי לילות שעולם התרבות לא נותן לשר האוצר לישון. אתמול, עשרות מוחים מעולם התרבות והאירועים הגיעו ל בארבע לפנות בוקר לביתו של שר האוצר בכפר אחים עם מערכות הגברה, שם הפעילו מוזיקה בעוצמה ונאמו בפני השר ושכניו תוך שהם מספרים על המצוקה הקשה של 200 אלף עובדי התעשיה שטרם חזרו לעבוד ולא קיבלו סיוע שמאפשר את המשך קיומם. ההשכמה מגיעה על רקע הפגישה שהתקיימה בין נציגי ועד הפעולה להצלת התעשיה עם מנכ"לית משרד האוצר בחמישי האחרון- פגישה שהגדירו כמריחת זמן נוספת לאחר שבשבוע הקודם נפגשו עם ראש הממשלה שביקש 24 שעות למציאת פתרון ומאז נעלם.

המפגנים זעקו  ב4 לפנות בוקר לשר ישראל כץ: "משנים את הכללים- מעכשיו אם אנחנו לא נישן בלילה- גם אתה לא תישן בלילה". כוחות משטרה הוזעקו למקום ועיכבו חלק מהמפגינים ו-2 מהמפגינות עוכבו לחקירה.

"אם אנחנו לא ישנים בלילה- גם ישראל כץ לא ישן בלילה", ככה הבטיחו אנשי תעשיית התרבות והאירועים והם מקיימים זאת כבר לילה שני ברציפות.

הבוקר המוחים המשיכו עם אסטרטגיה ההשכמה לשר כץ, ובשלוש לפנות בוקר הגיעו עשרות מפגינים מתעשיית התרבות והאירועים ובראשם כלה שעמדה תחת חופה וקראה לשר ישראל כץ: בוא ותתחתן איתי!

בשעה 3 לפנות בוקר הגיעו עשרות מפגינים אל ביתו של השר כץ בכפר אחים כשהפעם הביאו ביחד עם מערכות ההגברה חופה וכלה שהבהירה לשר כץ- "שמעתי שיש לך מיליארדים לחלק, אני מחפשת חתן לארג', ולא קמצן". הכלה המשיכה ואמרה: "אני חייבת חתן שיבין שהכסף הזה הוא הכסף של האזרחים שלו, אנשם כמונו, שמשלמי המיסים הם אלו שמשלמים לו את המשכורת, תרד למטה. השמועה אומרת שאין לך לב, אתה לא רואה אותנו בעיניים, אני תעשיית התרבות והאירועים הגוועת- בוא לכן ותפסיק לזנוח אותי ואת 200 אלף אנשי התעשייה הרעבים".
היום תתקיים בצהריים מחוץ למשרד האוצר בקריית הממשלה הפגנה נוספת של אנשי התעשייה המוחים כנגד ההתעלמות וההזנחה הקשה ממצבם, זאת לאחר שבפגישה שערכו בחמישי האחרון עם מנכלית משרד האוצר נאמר להם כי טרם נמצאו עבורם פתרונות. ככל שעוברים הימים- עוד ועוד אנשים בתעשייה שמים קץ לחייהם, אבל לממשלת ישראל יש זמן.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן