מותג ההנעלה גלי משיק: קולקציית סתיו חורף 2019/20 לנשים

קולקציית נעלי הנשים של רשת גלי לסתיו חורף 2019/20, מציעה מגוון רחב של סגנונות המתכתבים עם הטרנדים הבינלאומיים באופנה. הקולקציה מתכתבת עם הטרנדים הבינלאומיים באופנה ומציעה מגוון ענק של סגנונות החל מהסגנון האורבני, דרך רכיבה, סגנון ספורטיבי והשראות מעולם הריקוד

בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי קז'ואל, לצד מבחר עשיר של מגפיים ומגפונים ובנוסף נעליים בסגנון ספורטיבי ונעלי בובה בהשראת הבלרינה.

צבעוניות- גווני החום על כל הקשת שלהם, שחור קלאסי לצד ורוד, אפור, נייבי, ג'ינס, זהב , כסף וורוד מטאלי.

 

מגפי רוכבים

מגפיים גבוהים עד מתחת לברך, סוליות שטוחות או עם עקבי 3 ס"מ , נוחות מאוד ומתאימות לשימוש יומיומי. קבוצה זו שואבת השראתה מעולם הרכיבה על סוסים. המגפיים מאובזרות ברצועות, אבזמים, כיווצים, תפירת קווילט, שילובי מתכת בעקבים, שילובי חומרים כמו דמוי עור ודמוי זמש.

הושם דגש על רוחב שוק המשתנה באמצעות תוספת גומי צידי כך שניתן להכניס את המכנסיים בתוך המגפיים וההתאמה לשוק מקסימלית.

גימור עגול או מעט מחודד. צבעוניות- שחור, אפור, חום ,נייבי.

 

עקבי בלוק

קבוצת מגפיים בגובה עד מתחת לברך עם עקבי בלוק מרובעים בגובה 4-5 ס"מ – מתאימים לשימוש יומיומי. עיצוב קלאסי, נקי עם תוספת מעודנת של אבזמים, רצועות צד, צמר, שרוכים ועוד. צבעוניות: שחור, חום קוניאק ואפורים.

 

 

פלטפורמות

לאלו המעדיפות עקבי פלטפורמה מוצעת העונה קבוצה של מגפיים עד הברך עם עקבי רוקי ופלטפורמה קדמית אבזור של רצועות, ניטים, קשירות ועוד שילוב צבעים של שחור וחום בעקב מעניקים לקבוצה זו מראה אופנתי ומלא סטייל.  .

 

מגפוני קרסול

גלי נשים 279.90 שח צילום אסף לוי

קבוצה רחבה מאוד של מגפוני קרסול (ומעט מעל הקרסול). עקב בלוק 4-5 ס"מ , המגפונים ברובם מצוידים בגומי צדי להתאמה לקרסול, מראה קלאסי נקי שילובים של דמוי עור ודמוי זמש, שילוב זמש מנומר , שילובי קרוקו ועוד.  ובנוסף מגפוני קרסול  במראה בוקרים.

 

כמו כן, מגפונים שטוחים עם גומי חלק או בדפוס משבצות בצדדים, בחלקם הגומי בצורת שתי וערב, לחלקן הוסף מעבר לרוכסן לנעילה גם רוכסן כסוף מודגש ליופי. עשיות מדמוי זמש, דמוי קרוקו, חיתוכים סימטריים בקרסול ועוד.

 

צבאי  

קבוצת מגפונים בסגנון השואב השראתו מעולם נעלי הצבא. מאופיים במראה מחוספס, אבזור של רוכסנים ביחד עם שרוכים, שילובי ניטים, תפירת קווילט ועוד.

 

אורבני

גלי נשים מחיר 249.90 שח צילום אסף לוי

מגפונים שטוחים בהשראת העיר המצוידים בשרוכים ומשלבים בדי לורקס, פרוות ועוד. צבעוניות-  גווני אפור, בז', חום בהיר.

 

ספורטיבי  

הסגנון הספורטיבי נחלק ל 3 תתי קבוצות : נעליים בסגנון ספורטיבי אופנתי, נעלי ספורט פלטפורמה וסניקרס.

 

ספורט אופנתי מאובזר בסוליות פיילון מחומר אווה מוקצף- חומר קל, גמיש ובעל עמידות גבוהה –אינו נשחק. גפות מבדים ארוגים בצבעוניות משולבת של ורוד ובורדו, אפורים, ורוד בייבי וספידה נשלפת עבה במיוחד עם כריות "ממורי פום" החוזרות בכל צעד לצורתן ונפחן המקורי ( ובכך לא משאירות שקע באזור העקב כפי שקורה בד"כ בנעלי ספורט) , חלקן מצוידות בכריות אויר בסוליות? צבעוניות: ורוד, שחור, נייבי, אפור, סגול, תכלת ועוד.

 

ספורט פלטפורמה– מראה של נעלי ספורט בןומבסטיות. שילובי צבעים כמו : כתום, לבן, אפורטורקיז ופרוות זברה, ורוד וצבע חול, בז', ורוד ואוף וויט ועוד לצד צבעוניות אחידה של שחור ולבן.

 

סניקרס– סניקרס עם שרוכים או ללא שרוכים עם גומי בגב כף הרגל, נוחות ומעניקות תחושה של "ללכת עם ולהרגיש בלי ". העונה מככבים בקולקציה סניקרס בצבעים מטאלים של זהב, כסף וורוד מטאלי העשויים בד בשילוב לורקס מנצנץ.

 

בלרינות    

בהשראת עולם ריקוד הבלט מוצע מכגוון רחב של נעלי בובה בסגנון בלרינה בגווני שחור, דפוס נחש, דמוי עור, גימורי לכה, לבן, שמפניה, כסף, קנבס אפור וכחול ועוד.

 

נעלי בית   

מגוון רחב של  נעלי בית המוצעים גם ככפכפים או כמגפונים לבית. שימוש בחומרים נעימים כמו צמר, סרוגים, דמוי פרווה רך ונעים בחלק הפנימי וגם בחיצוני, גווני פסטל מתקתקים ומשולבים של ורוד, אפור, סגלגל לצד שחור קלאסי. קישוטי פונפונים, פפלום, לבבות ואוזני ארנבת. לקבוצה סוליות PVC עמידות, המאפשרות נוחות בכל צעד וחמימות רבה. בנוסף, נעלי בית עם עקבי פלטפורמה מוגבהים וכפכפי בית עם דפוס תמונה של חתולים וכלבים בגווני פוקסיה, נייבי ותכלת.

 

טווח מחירים :

 

מגפיים ומגפונים –  199.90-299.90 ₪

נעלי בובה- 99.90-139.90 ₪ (או במבצע 2 ב-100 ₪)

נעלי בית- -99.90 – 59.90 ₪

נעלי ספורט – 239.90 ₪

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן