מהפכה באשמורת: דירה בתל אביב ושופינג מטורף

דירות לרכישה בהנחות גדולות (בתל אביב, בגבעתיים, ברמת גן ובערים נוספות), פסטיבל אביב חובק קניונים לקראת פסח עם חגיגת שופינג במחירים שידהימו אתכם והגרלות שוות (מאייפונים ומנויים לחדר כושר ועד רכב). מועדון ההטבות למורים משנה את פניו ומציע לחברים בו יותר מאי פעם – וזה בדיוק הזמן להצטייד בכרטיס של אשמורת

מועדון הצרכנות של הסתדרות המורים עובר לאחרונה מהפך של ממש: ממועדון שמזכה את חבריו בהנחות ובמתנות קטנות, הוא הופך בימים אלה את המחזיקים בכרטיס של אשמורת, שכיום מספרם עומד על כ-220 אלף, לבעלי יתרון צרכני עצום. אם בעבר זיכתה החברות באשמורת בהטבות שכללו כרטיסים למופעים, לסרטים וכיוצא באלה – כיום החברות במועדון הצרכנות שווה הרבה מאוד כסף.

הנחות משמעותיות ברכישת דירות במרכז הארץ

את המהפכה באשמורת מובילים שני פרויקטים גדולים שמסמנים את יריית הפתיחה בשינוי פניו של המועדון. הראשון הוא יריד דירות המיועד לחברי המועדון, מיזם משותף של אשמורת עם קבוצת ההשקעות הבינלאומית אפריקה-ישראל הפעילה בתחומי הנדל"ן, התשתיות, האנרגיה והתיירות.  במסגרת היריד מוצעות למורים ולמורות, כולל לגמלאים חברי אשמורת, דירות בהנחות משמעותיות ובתנאים חלומיים במיקומים מבוקשים: בתל אביב, בגבעתיים, ברמת גן, בגבעת שמואל, בחריש ובכפר יונה. הפרויקט שיצא לדרך לאחרונה כבר רושם הצלחה כבירה עם אלפי מתעניינים שכבר החלו בתהליך.

ארי שטיינברג – צילום עזרא לוי

בנוסף יתקיים השנה לראשונה פסטיבל האביב שיחל מסורת חדשה: יריד שופינג ענק שמגיע עד אליכם. פעילות היריד, שייערך רגע לפני פסח, בתאריכים 31 במרץ עד 3 באפריל, תתפרש על פני ארבעה קניונים מקבוצת עזריאלי: קניון איילון, קניון עזריאלי חיפה, קניון עזריאלי באר שבע וקניון עזריאלי במודיעין.

יריד שופינג בארבעה קניונים ברחבי הארץ

ביריד הענק יתקיים הפנינג עם הנחות משמעותיות של עשרות אחוזים שאותן ניתן יהיה לממש באמצעות כרטיס הנטען של אשמורת. בנוסף יתקיימו הגרלות בלייב, כשהפרס הראשון יהיה רכב חדש. בפרסים הנוספים שיוגרלו, בשווי כולל של מאות אלפי שקלים, יהיו בין השאר אייפונים מתקדמים, מנויים לחדר כושר ועוד מאות מתנות נוספות. הקניונים עצמם יהיו מקושטים לכבוד חברי המועדון ואווירת הקרנבל לא תפסח על אף אורח ואורחת שיבואו בשערי היריד.

יפה בר דויד וארי שטיינברג – צילום עזרא לוי

"המטרה שלנו ביריד האביב היתה להימנע מלהביא את חברי המועדון למרכז אלא לפרוש אותו ברחבי הארץ כדי שלאנשים יהיה נוח להגיע ולהשתתף בחגיגת השופינג המטורפת הזאת", מספר מנכ"ל חברת אשמורת, ארי שטיינברג, שמוביל את המהפכה יחד עם מזכ"לית הסתדרות המורים  יפה בר דויד,

לדבריו, "בימים אלה אנחנו מיישמים לא פחות ממהפכה באשמורת. ממועדון הטבות כלליות הוא הופך לכזה שמתרגם את הכוח הצרכני של המורים ליתרון צרכני גדול בעבורם – גם ברכישת דירות וגם בקניות. בעבר הדגש הצרכני היה חסר במועדון, אך מעתה המורים והמורות ירגישו שהחברות שלהם באשמורת שווה להם כסף רב בזכותה של יפה בר דויד, שמובילה את הסתדרות המורים לחדשנות תוך שהיא מעמידה את המורים בקדמת הבמה על מנת לשקף את רצונם וצרכיהם בכל רגע נתון, ולספק להם את זה תוך השקעה בקשר היומיומי איתם. למורים כיום יש כתובת".

פרטים נוספים באתר אשמורת

עשו לנו לייק בפייסבוק

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן