מה המשותף ל: דידי הררי, ג'ובאני רוסו, רוסלנה רודינה, שיר אלמליח , ענת הראל, בן זיני, שגיא ברייטנר ועדי ביטי?

דידי הררי, ג'ובאני רוסו, רוסלנה רודינה, שיר אלמליח , ענת הראל, בן זיני, שגיא ברייטנר ועדי ביטי נבחרו מתוך כ 100 מועמדים כפריזנטורים רשת גלי!

בסופ"ש האחרון נפגשה כל הנבחרת על סט הצילומים לקמפיין רשת גלי לאביב קיץ 2019 שיעלה לקראת החג והושקעו בו כ 3 מיליון שח. הסלבס מקשת רחבה ומגוונת, מתחומים שונים, בגילאים שונים, בנים ובנות הופיעו על סט הצילומים, כשלכולם משפט אחד בפה: "בא לי גלי" – מסר תמציתי ומדויק.  מאחורי הקלעים היה מעניין במיוחד…

את ההצגה גנב בן זיני שהגיע עם ג'קט ג'ינס עליו מצויר פרוטרט שלו וכיתוב: your mine (אתה שלי) וסיפר שזהו ג'קט המזל שלו! וקיבל אותו מאהובתו טיילור ביום שיצא מהאח הגדול וגם היא מסתובבת עם ג'קט תואם עם פרוטרט שלה והכיתוב : Im yours (אני שלך) .על תקופת שהותו באח הגדול אמר כי היא חשפה בו דברים ותכונות ששכח שיש בו – רגישות, געגועים, בכי." הכי קשה היה לי בלי טיילור והמשפחה, כשטיילור נכנסה זה נתן לי כוח וחוזק". למרות שהאח הגדול היה חלום שהגשים, זה התיש אותו.

בקיץ הקרוב מתכננים בן וטיילור מופע גדול וכובש יחד.

מי שעוד מתכננת הופעות והוציאה שיר חדש היא עדי ביטי, הצעירה שבנבחרת, שבימים אלו הוציאה שיר חדש "הם אומרים לי" ובמקביל עסוקה בצילומים לקמפיין רשת גלי , באודישנים במשחק, הנחיה והופעות.

מימין לשמאל- רוסלנה רודינה, דן איתמר- סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של קבוצת בריל ועדי ביטי. צילום: אסף לב

מיד אחרי בן הגיע ג'ובאני רוסו מוותיקי הריאליטי, שסיפר כי הוא השתתף כבר ב 3 תכניות ריאליטי : גולסטאר, זוג מנצח והישרדות אבל הישרדות, לדבריו, זה הדבר האמתי. אי אפשר לתאר למי שלא עבר את זה את גודל הקושי. "חזרתי מהישרדות, 18 ק"ג פחות וחודש שלם הסתגרתי, הייתי חייב להתנקות מכל מה שעברתי. הייתי חייב שקט. נסעתי חודש לקרואטיה. לקח לי זמן להתאושש." אבל הדבר הכי קשה בהישרדות היה הגעגוע והמחשבות על אשתו מאיה והילדים. לשאלה איך מאיה "שיחררה" אותך לכל כך הרבה זמן על חוף ים מוקף בבחורות עם ביקיני ענה: "התנאי שלה היה "רק עם חולצה"! ועמדתי בזה!"  עוד הוסיף גובאני ואמר " מאיה אישתי היא האישה היפה בעולם. אחריה – רוסלנה רודינה!"

רוסלנה , המדוברת.. הצטלמה מיד אחריו וסיפרה כי כרגע היא בהכנות לפסח – מצלמת את סרט נסיך מצריים שיעלה בהוט בחג , את ליל הסדר היא תעשה אצל משפחתו של בן הזוג ביחד עם בנה יאן והמשפחה שלה ואחרי החג – בסוף החודש היא טסה לברצלונה בענייני עבודה. מסט הצילומים מיהרה רוסלנה לאסוף את בנה יאן (4.5) משיעור שחיה.

שיר אלמליח סיפרה כי היא כותבת את סיפור חייה ובקרוב תעלה על זה סדרת טלוויזיה. , במקביל נכנסה לעולם העסקים ובקיץ הקרוב מתכננת להשיק שני מותגים בעיצובה:    מותג בגדי ים ומותג הלבשה תחתונה. את החג הקרוב היא תעשה עם הוריו של מייקל בתל אביב – על אהבתה החדשה היא אומרת: " כשזה זה, זה –זה. אומנם הצהרתי בעבר שאני לא רוצה להתחתן בשנית אבל אמרתי גם שאם יהיה לי בן זוג שלא התחתן מעולם והוא ירצה לעשות חתונה אז אזרום עם זה ואני שמחה שמצאתי את מייקל הוא גבר החלומות."

שיר אלמליח. צילום: אסף לב
דידי הררי בצילומים לקמפיין רשת גלי. צילום: אסף לב

דידי הררי סיפר כי זה מאוד מרענן להיות פריזנטור ואצלו זה סוג של גאווה ללבוש ולנעול מותגים ישראלים – כל דבר שהישראלים נוגעים בו הם מעולים! מצוינים! השבוע חזר מסקי באיטליה עם חברים (סקי וקייקים אלו סוגי הספורט האהובים עליו!)  ובקרוב מתכנן חופשה משפחתית באיטליה וברודוס. את התקופה האחרונה, עם חשיפתה של אשתו את המחלה ממנה היא סובלת, הוא מסכם: "לאחרונה ההסתכלות שלי על החיים התחדדה. כשאתה חי לצד אישה חזקה עם גישה כל כך מיוחדת לחיים זה תמיד משפיע עליך ועל הדרך שבה אתה מסתכל על החיים. צריך להבין מה חשוב ומה לא ולחיות את הרגע. היום אני מנקה הרבה דברים מיותרים שגוזלים ממני אנרגיה ולא תורמים לי כלום."

שגיא ברייטנר סיפר לדידי שהוא חובב גלישה (וספורט בכלל) את ערב החג יחגוג בקיסריה עם משפחתו אבל מיד בבוקר שאחרי יטוס לסרילנקה שם יעשה את החג  עם קבוצת חובבי גלישה בטיול שייערך שבועיים ויכלול הרבה גלשנים ומסיבות.

על השאלה מה החלום שלו ענה: "לשלב בין שני עולמות שאני אוהב : הייטק ועולם הבידור" ובימים אלו אני עובד על סטארט אפ שעושה בדיוק את זה!

חובבת ספורט נוספת שהגיעה לסט היא ענת הראל שנחתה בסט הצילומים לאחר אימון בוקר קורע! וסיפרה כי היא מגשימה חלום להצטלם לראשונה למותג אופנה! עוד סיפרה הראל כי היא מאוד גאה בבנה שמתחיל בימים אלו קורס מדריכי קרב מגע בוינגייט… את  החג היא תעשה עם משפחתה והוריה בשדי חמד אבל החלום שלה הוא חופשה במלדיביים והיא מאמינה שאם תפנטז מספיק חזק זה יקרה, אולי אפילו עוד בחג הזה.

ענת הראל וגובני רוסו. צילום: אסף לב
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן