מהן האפשרויות הייחודיות של מופעים לערבי חברה לעובדים?

קרדיט התמונה: Canva Pro

מכיוון שאתם רוצים להעניק לעובדים שלכם את הטוב ביותר, בחירה של מופעים ייחודיים לערבי החברה הבאים מהווים משימה של ממש. אז אחרי שכבר ניסיתם את כל האפשרויות הטריוויאליות והענקתם לעובדים שלכם את כל החוויות הרגילות – צריך לעלות מדרגה. בכתבה זו נסקור את האפשרויות הכי חמות בענף.

הזמנת זמר מחוץ לארץ להופעה פרטית אצלכם במשרדים

לא רק חברות ההייטק גילו את זה, גם עסקים גדולים אשר יכולים להרשות לעצמם ורוצים לפנק את העובדים שלהם בטוב ביותר. על ידי הזמנת פרפורמר איכותי, אתם יכולים לשדרג את הבילוי המשותף של העובדים ולהעניק להם חוויה של פעם בחיים. העניין מתאים לחברות אשר יש להם את התקציב לכך אולם בהחלט זה משהו שכדאי לשקול לערב החברה הבא.

סגירת פארק שעשועים עם מופע מרכזי עוצר נשימה

סגירה של פארק שעשועים או אולם קולנוע לטובת העובדים שלכם, מהווה אטרקציה נהדרת שכולם יזכרו. ניתן לאפשר להם להזמין גם את הילדים ובני או בנות הזוג, כך שכולם יזכרו את המאורע וידעו שהם נמצאים במקום הנכון לעבוד בו. שימו לב שכדאי שבמרכז הערב תהיה הופעה חיה או תזמורת בכדי להעניק חוויה מלאה לכל החושים.

בחירה באומן חושים שמרים את הערב למחוזות חדשים

יש הרבה דרכים לשדרג ערב חברה ובחירה באמן חושים היא ללא ספק אחת הטובות ביותר. ישנם אומנים ישראלים אשר נמצאים בשורה הראשונה עם המקבילים שלהם בארצות הברית, כמו אמן החושים הבינלאומי מרום מור למשל, ומעניקים תחושה של וגאס בכל מופע לערב חברה לעובדים. כך שבהחלט כדאי לשקול במישהו שיעניק כוחות על לאירוע שלכם וירים (בכוח המחשבה) את הערב למחוזות אחרים.

הופעה של להקות אימפרוב בשיתוף העובדים

הופעה של אנסמבל של אימפרוביזציה מהווה אטרקציה אשר ארגונים גדולים רק לומדים להכיר ולכן אתם יכולים להיות בין הראשונים בענף שלכם שעושים זאת. האימפרוביזציה (אילתור בשפה העברית), מאפשרת לכל אורח להיות כוכב בהופעה ולהשתתף בהצגה אשר נכתבת בשידור חי ובהתאם לבקשות הצופים (העובדים) שלכם.

הצגה פרטית – לראות את הכוכבים ממרחק נגיעה

אם הקורונה לימדה אותנו משהו, זה שצריך לחשוב מחדש על כל הקונספט של הופעות והמיקום שבו הן נערכות. לכן, אפשר להזמין למשרדים שלכם את אחת ההצגות הכי שוות בעיר ולאפשר לעובדים שלכם לראות את הכוכבים הכי גדולים בישראל, ממש אבל ממש מקרוב. הופעה סטנדאפ סגורה בזום היא עוד אופציה אשר תאפשר לעובדים שלכם ליהנות מהכוכבים הגדולים בישראל בלחיצת כפתור. לגמרי שווה.

לסיכום, בחירה של מופע לערב חברה תאפשר לכם ליצור פאן וגיבוש בקלות ובמהירות. אז תגידו לשלום לבחירות הקלאסיות והמסורתיות, הכניסו מעט יצירתיות לבחירת הבאה שלכם באטרקציה ותעניקו לעובדים שלכם ערב בלתי נשכח. ושכל המתחרים שלכם יישארו מאחור, ילמדו ויקנאו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן