מהיום עושים על האש בתנור הביתי

אומנם עונת המנגלים כבר מאחורינו, אבל מי לא אוהב בשר על האש. לראשונה על האש בתנור הביתי: תנור עם טכנולוגיית צלייה של 700 מעלות בדיוק כמו על המנגל בלי עשן ולכלוך

על האש בתנור הביתי
גריל בבית בתנור הביתי. תמונה: יח"צ

אין ספק שאי אפשר להשוות בין בשר שהרגע ירד מהגריל לכזה שהוכן במטבח בבית. כך שאין זה מפתיע שמי שאין בבעלותו חצר עם גריל, מוצא את עצמו מוציא באופן קבוע מאות שקלים במסעדות על בשר איכותי. אך לא עוד: תנור חדש שמשיק מותג מוצרי החשמל  TEKA מציג טכנולוגיית גריל מקצועית (700 מעלות) ומבטיח שתוכלו לראשונה ליהנות מסטייק טיבון, צלעות כבש ואפילו פילה מיניון בעשייה מדויקת כמו במסעדה – בקלות ומבלי לצאת מהבית

על האש בתנור

מי שאי פעם התנסה בהכנת בשר בתנור בפונקציית ה'גריל', יודע שהדמיון בין התוצאה הביתית לבין המנה שאנחנו רגילים לאכול במסעדה איכותית או אפילו בעל-האש – מקרי בהחלט. הסיבה לכך היא שהטמפרטורות אליהן מגיע התנור הביתי העוצמתי ביותר לא קרובות אפילו לטמפרטורה הדרושה לגריל אמיתי, ולכן הבשר לא יכול להיצרב כמו שצריך – אלא רק להתבשל.

כעת, מושק לראשונה תנור אשר מסוגל להגיע לחום של 700 מעלות, ובכך להשיג את תגובת מייארד הנחשקת – קרמול השכבה החיצונית של הנתח, תוך שמירה על הפנים נימוח ועסיסי, בתנאים ביתיים. התנור החדש, מבית מותג מוצרי החשמל הבינלאומי TEKA, פותח במטרה להנגיש לכולם את החוויה של אכילת בשר איכותי, ולכן הוא מאובזר בפונקציות שהופכות את ההכנה לא רק לאפשרית לראשונה, אלא גם לקלה: החל מסכין קצבים מקצועית שמגיעה עם התנור ומאפשרת חיתוך מדויק של כל נתח, ועד מסך טאץ' בו אתם בוחרים את סוג הבשר ומידת ההכנה הרצויה, והתנור כבר יידע להתריע לבד מתי להכניס את הבשר, מתי להפוך ומתי להוציא ולהגיש.

מאחר שמדובר בטמפרטורות גבוהות כל כך, הושקעה מחשבה רבה בעת פיתוח התנור החדש בשמירה על בטיחות המשתמש. במסגרת זאת הותקנו בתנור, שזכה לכינוי "Steak Master", מסילות קליידוסקופיות המאפשרות שליפה קלה ובטוחה של התבניות, כמו גם מנגנונים שמונעים חימום יתר, ונעילת בטיחות.

בין הפונקציות הנוספות שהתנור מציע: שמירת מתכונים והנחיה לכל אורך הבישול – שלב אחר שלב, חימום מהיר לפי האפייה, בישול בטמפרטורה נמוכה, שמירה על האוכל חם עד הגשתו, אפיית לחם ופיצות, תסיסה, הפשרה, והגראנד פינלה שהופך את סיום הבישול להרבה יותר נעים: פונקציית Hydroclean – ניקוי עצמי של התנור ב-24 דקות עם כוס מים אחת וכמה טיפות של חומר ניקוי, תוך צריכה מינימלית של חשמל.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן