לי קופר תשקיע 3 מיליון ש"ח בקמפיין להשקת קולקציית סתיו-חורף 2019

 מותג האופנה לי קופר, יעלה מחר בקמפיין בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח, באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של כ-3 מיליון ₪. במסגרת הקמפיין הדוגמנית שיר אלמליח מנהלת זוגיות 'מזווית אחרת' – עם בובה

הקמפיין יכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור.

סלוגן הקמפיין "Winter is for couples" מציג זוגיות מזווית אחרת, בה אלמליח מנהלת מערכת יחסים עם בובה. הקמפיין ממשיך ומחזק את האמירה הנועזת ואת הסלוגן של המותג  MADE TO BE DIFFERENT.

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של  קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "לאור הצלחת הקמפיינים המשותפים עם שיר אלמליח וצמיחת המותג בשנתיים האחרונות, אנחנו שמחים לצאת בקמפיין נרחב אשר מייצג ומעביר את ערכי המותג עם שיר אלמליח האהובה על הקהל. לדבריו: "אנחנו משוכנעים שהקמפיין החדש ימשיך את המגמה ויחזק את ערכי המותג".

שיר אלמליח בקמפיין לי קופר. צילום: אלכס ליפשיץ

לי קופר  היא חברת ג'ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג'ינסים האירופאית הראשונה בעולם. כיום המותג  נחשב לאחד ממותגי הג'ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי  העולם. החברה העולמית מאפשרת לזכייניה להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר  את קו הג'ינס כקו מרכזי בקולקציות.

מותג לי קופר בישראל הוא מותג המתמחה בג'ינס אשר מציע מגוון גזרות ג'ינס עדכניות לגבר ולאישה ומציע גם קולקציות אופנה המשלימות את קווי הג'ינס. הרשת המצליחה מונה 40 חנויות ברחבי הארץ.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן