צחי נבו האומן בתערוכה ראשונה בסטודיו שלו בקריית המלאכה

תערוכת יחיד ראשונה לאמן ולמעצב צחי נבו, אשר בשש השנים האחרונות מעצב ומייצר מסכות דקורטיביות בסטודיו שלו בקריית המלאכה.

ליצן החצר – תערוכת יחיד של האמן והמעצב צחי נבו במוזיאון יפו העתיקה

אוצר: יובל סער 17.6-17.7.2021

פתיחה: 17.6.2021 | 20:00

התערוכה תתפרש על פני חלל ענק של 400 מ״ר במוזיאון יפו העתיקה. היא תכלול עבודות חדשות ומפתיעות ואובייקטים גדולי ממדים שמזמנים השראה והשתאות. אשר מייצגים את עולמות ההשראה של נבו – עולמות האופנה. האוכל. הלואו־טק, הטבע וצעצועי הווינטג׳. לצד העבודות שיוצגו בחלל המוזיאון, יוצבו טוטמים מונומנטליים שיצר נבו בכיכר קדומים הסמוכה ביפו העתיקה.

צחי נבו, שהחל לעבוד כמעצב רק בשנת 2015, מוכר היום ברחבי העולם בזכות המסיכות ההומוריסטיות שלו – מסכות דקורטיביות מעץ המורכבות משכבות שנחתכו בלייזר ועברו תהליך של צביעה.

לצד התערוכה תוקם חנות פופ אפ, שתאפשר רכישת מסכות מקוריות וערכות יצירה שהופקו במיוחד לתערוכה. במהלך התערוכה יתקיימו סיורים בהנחיית נבו עצמו, וכן מגוון פעילויות לכל המשפחה. קטלוג התערוכה מעוצב כחוברת צביעה, וייערכו סדנאות יצירה מיוחדות לילדים (התאמה מיוחדת של הסדנאות שנבו נוהג להעביר לחברות היי־טק).

הכניסה לתערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום, והינה חלק ממהלך הפתיחה של חודש אמנות ועיצוב עכשווי ביפו העתיקה – שבמסגרתו יתקיימו גם תערוכה רטרוספקטיבית של האמן אורי גרשוני, תערוכה קבוצתית של אמנות גאה בגלריית הרחוב בסמטאות יפו העתיקה, ואירועים נוספים. כל זאת ועוד יאפשרו לקהל המבקרים מפגש חדש וישיר עם אמנות ועיצוב עכשוויים, חוויית ביקור ושוטטות מעוררת השראה מלאה בתוכן איכותי וזמין לכולם ביפו העתיקה.

צחי נבו
צחי נבו. צילום: מאיה ינוב
צחי נבו
צחי נבו, ליצן. צילום: דוד סיזר
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן