לילה בטירה מהאגדות

לרגל יום ולנטיין, חג האהבה הבינלאומי שחל היום, 14 בפברואר, ערך אתר השוואת מחירי המלונות הוטלס קומביינד סקירה של מלונות הטירה הרומנטיים ביותר בעולם. כתבה מהאגדות:

שאטרסטוק באדיבות הוטלס קומביינד

הטירות העתיקות שהוסבו למלונות מספקות חווית לינה מיוחדת מהאגדות, בעיצוב ברוח תקופת המלכים בצרפת, טירות אבירים באנגליה, מבצרים, חוות כפריות מפוארות בטוסקנה או ארמונות מהרג'ה בהודו. האצילים הקפידו לתכנן ולבנות את בתיהם המפוארים באזוריים כפריים מרהיבי עין, לצד נהרות ועם חדרים שפונים לנוף קסום או בליבן של ערים עתיקות. פעמים רבות יש בקרבתן אתרי היסטוריה וטבע לטיולי יום. בחלקן אף נבנו מתחמי ספא המעשירים את החוויה ומסעדות המגישות מנות המשתלבות ברוח המקום.

לדברי ליאת סלם, נציגת הוטלס קומביינד בישראל, מחיר הלינה במלונות הטירה לא חייב להיות יקר ואפשר למצוא בהם חדרים גם במחיר ממוצע של 150 דולר ללילה, לצד סוויטות מפוארות שמחירן מגיע לאלפי דולרים. חלק מהמלונות זוכים מטבע הדברים לביקוש רב ביום האהבה, שיוצא השנה בצמוד לסוף השבוע ולכן מי שנתקל במקומות מלאים או מחירים גבוהים מדי יכול לתכנן את חופשת חג הפסח באחד ממלונות אלו ולהנות מתחילתו של האביב.

שאטרסטוק באדיבות הוטלס קומביינד

כמה מהטירות המומלצות:

  • טירת קרקסון הוסבה למלון 5 כוכבים המעוצב בסגנון המאה ה-19. הטירה ממוקמת בדרום צרפת לא הרחק מחופי הים התיכון, כך שמזג האויר גם בחורף אינו קר מדי.
  • טירת אשפורד בעיר קונו במערב אירלנד הממוקמת לצד אגם זכתה לאורך השנים לפרסים רבים, בין השאר הודות לספא המיוחד.
  • טירת פורונה בלב טוסקנה מאפשרת לצד השהות בה עריכת טיולי יום לעריה הקסומות של איטליה סיינה, סן ג'ימיניאנו ופירנצה.
  • טירת פוסדה שבאובידוס בפורטוגל היא אחת מהעתיקות המשמשת כמלון ולוקחת את המבקרים בה אל המאה התשיעית. הטירה נחשבת לאחד משבעת הפלאים של פורטוגל וממוקמת צפונית לליסבון.

סקירת המלונות המלאה עם קישורים להזמנת המלונות ולמיקום המדויק באתר הוטלס קומביינד:  https://blog.hotelscombined.com/most-romantic-castle-hotels/

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן