לא רק הילדים: בילויים ופנאי למבוגרים בימי הקיץ החמים

הגיל השלישי מאופיין לרוב ביתר זמן פנוי מרבית ימות השנה, כאשר רבים מהגמלאים והגמלאיות מעוניינים לנצל את זמן הפנאי בפנסיה למפגשים חברתיים, בילויים והעשרה. בימות הקיץ החמים, אלו שאינם נאלצים לבלות את זמנם כבייביסיטר לנכדים בחופש הגדול, יעדיפו לוותר על הדוחק, החום והצפיפות של הבריכה והים בחודשי יולי-אוגוסט, ויחפשו אחר בילויים תחת קורת גג ממוזגת.

לא רק הילדים: בילויים ופנאי למבוגרים בימי הקיץ החמים

הצגות תיאטרון, ביקור במוזיאונים ותערוכות אומנות יספקו מענה אידיאלי לצורך זה בתקופת הקיץ החמה והלחה במחוזותינו, כאשר בחודשים האחרונים, עם חזרת עולם התרבות לפעילות מלאה, ניתן לצפות בהצגות חדשות רבות לצד פעילויות פנאי מגוונות בכל רחבי הארץ. בין שלל האירועים והאפשרויות, ריכזנו עבורכם כאן מספר המלצות בולטות עבור הצגות למבוגרים וכן פעילות פנאי מעניינות נוספות המתקיימות בימים אלו ממש:

  • "החיים הם קברט" מחזמר מלהיב מבית תיאטרון "הקאמרי" בתל אביב, אשר מתמקד באהבתו של גיבור ההצגה, אלברט, למחזות זמר. מסלון ביתו ובדידותו, באמצעות אוסף תקליטים מיושן, אלברט מעורר לתחייה את כוכבי מחזות הזמר האהובים מכל הזמנים, בניהם "קזבלן", "שיער", "כנר על הגג", "עלובי החיים", "שגעון המוזיקה" ורבים נוספים. ההצגה כוללת עשרות זמרים ורקדנים, תפאורה מרהיבה ואנרגיה מחשמלת שנמשכת לכל אורך 120 הדקות של המחזמר.
  • "עוד חוזר הניגון" – דמותו של נתן אלתרמן, מגדולי המשוררים העבריים, זוכה לעמוד אל מול הקהל במחזה מרגש וחושפני המתאר את יחסיו של אלתרמן עם משפחתו: רעייתו, בתו ואהובתו, כמו גם יחסיו השנויים במחלוקת עם דמויות מיתולוגיות בפוליטיקה הישראלית ומעורבותו מכורח אהבת הארץ. המחזה, בבימויו של משה קפטן, משלב שימוש בקטעי וידאו נדירים ואותנטיים, מוזיקה חיה ומשחק מעולה של יגאל שדה בתפקיד אלתרמן בעשור האחרון של חייו.
  • התערוכה הבינלאומית המקורית של סלוודור דאלי – הצייר והאומן הסוריאליסטי הספרדי סלוודור דאלי, הותיר אחריו מורשת של פרטי אומנות מעוררי מחשבה ועוצרי נשימה, אשר מקצתם הגיעו כעת לישראל. בתערוכה ניתן יהיה להתרשם מלמעלה ממאה פסלים, ציורים ויצירות אומנות, שהותיר אחריו דאלי, חתומים בכתב ידו, ומהווים נקודת תצפית והשקפה לעולמו העשיר ומוחו הקודח כאחד. התערוכה מתקיימת במתחם קניון "ארנה" בהרצליה כאשר הביקור בה כולל סיור חופשי והתרשמות מן היצירות, כמו גם הדרכה מעשירה ומרתקת לכל חובב אומנות.
  • טיול מוזיאונים ביפו העתיקה – יפו העתיקה היא מרחב של יופי עוצר נשימה, אותנטיות, דו-קיום, חוויה קולינרית ומספר מוזיאונים מרתקים להעשרה אישית. שילוב בין כל הללו ביום טיול מאורגן, מספק חוויה ערכית ומעשירה, לצד חוויה חברתית והנאה מאחת משכיות החמדה האורבניות האחרונות במדינת ישראל. המוזיאונים הכלולים בסיור הוא מוזיאון אילנה גור המציג את יצירותיה של אחת האומניות הישראליות החשובות ומוזיאון אורי גלר אומן האשליות.

> למידע נוסף על אירועים אלו ואירועי תרבות חדשים נוספים, לחצו כאן.

 

צילום: FREEPIK
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן