כרטיס האטרקציות של חבל זלצבורגרלנד באוסטריה

קרדיט תמונה: unsplash

אם אתם מתכוונים לטייל בחבל זלצבורג האוסטרי, צפו להנאה צרופה בנופים משכרים ?
חבל "זלצבורגלנד" כמו שרבים קוראים לו, נמצא בחלק המרכז-צפוני של אוסטריה, ממש על גבול גרמניה ומחוז בוואריה. זהו אזור הררי ברובו (הרי האלפים), שמציע טבע עוצר נשימה, אגמים מרהיבים (בעיקר באזור האגמים – "זלצקאמרגוט"), מפלים, טירות, פארקי שעשועים ומים, עיירות עתיקות ועוד.

למעשה, חלק גדול מ-'אתרי החובה' של אוסטריה ממוקם בחבל זלצבורג. המסקנה ברורה: יש לכם אינספור דברים לראות ולעשות במהלך השהות בזלצבורג בפרט ובאוסטריה בכלל. ואז כדאי להכיר את כרטיס ההטבות והאטרקציות של חבל זלצבורג שמטילים רבים קונים כדי לחסוך כסף (וליהנות בלי לחשוב פעמיים ?) במהלך הטיול בחבל זלצבורגרלנד.

הכירו: כרטיס ההטבות המפורסם של חבל זלצבורגלנד

כרטיס זלצבורגלנד | Salzburgerland Card (יש המכנים אותו בטעות "זלצבורג קארד" כאשר בכלל כרטיס זלצבורג זה כרטיס אתרים של העיר זלצבורג בלבד…) הוא פופולרי למטיילים המגיעים לאזור. זהו כרטיס ההטבות וההנחות הרשמי מטעם לשכת התיירות של החבל. קונים אותו בכסף, והוא מציע כניסה חינם לכ-180 אתרים הנמצאים ברחבי חבל זלצבורג. לרוב האתרים אפשר להיכנס פעם אחת ולכל כמה פעמים, ללא עלות נוספת מעבר לעלות החד פעמית של הכרטיס עצמו.

בין היתר, מדובר כאן באטרקציות מבוקשות מאוד, דוגמת:

  • מפלי קרימל – המפלים הגבוהים באירופה, המתנשאים לגובה של כ-400 מטר וניתזים כלפי מטה בעוצמה אדירה, בשלוש מדרגות
  • מפלי גולינג – הממוקמים בלב אזור מרהיב (ורומנטי מאוד) ומציעים אפשרות ליופי של תמונות
  • מרחצאות באד גשטיין – מרכזי הספא בעיירת המרפא, שמציעים בריכות לכל גיל (גם לילדים), מתקני מים וגם אולם קולנוע בו צופים בסרטים (מדובבים לגרמנית אמנם) על גבי אבובים. אטרקציה מבוקשת ויקרה, למי שאין לו את הכרטיס
  • מגלשות ההרים של אבטנאו – מגלשת הרים, שמתחילה מגובה של מעל 1,300 מטר ויורדת מטה, במסלול של כמעט שני קילומטר בנוף גן עדן
  • כרטיס למשך 24 שעות המאפשר כניסה לרוב האתרים של העיר זלצבורג, או לחלופין כניסה לכביש האגרה הנופי המפורסם של ההר גרוסגלוקנר – נסיעה של כ-48 קילומטר, בנוף חד פעמי אפילו במונחים של אוסטריה והרי האלפים.
  • שייט על גבי סירת פדלים באגם זלצבורג (שימו לב: ללא הגבלת זמן)
  • ועוד הרבה… ?

רשימה עדכנית של אתרים ואטרקציות בכרטיס – יש כאן…

חוסכים בזמן, נהנים יותר

הכרטיס מציע כמה יתרונות מובהקים. ראשית, ומעל הכול, הוא מאפשר לכם לחסוך הרבה מאוד כספים במהלך הטיול באזור זלצבורג. במיוחד אם אתם מתכוונים לראות את היופי של האזור, ועל אחת כמה וכמה בהרכב זוגי או משפחתי. חלק גדול מהאתרים הכלולים בו מגיעים עם תג מחיר גבוה, כך שמחיר הרכישה הראשוני של הכרטיס מכסה את עצמו די מהר. אפילו אם תשהו באזור במשך כשבוע, ותבחרו בכל יום באטרקציה אחת בלבד, תכסו את עלות הכרטיס.

הכרטיס מציע לכם בהמשך לכך חיסכון בזמן, וזה חשוב לא פחות בטיול בחו"ל. לאחר הצגת הכרטיס, תיכנסו לאתרים הכלולים בו מבלי להמתין בתור (והתורים של חלק מהאתרים עשויים להיות ארוכים, בטח בעונות השיא של התיירות). בשנת 2021 הכרטיס הפך לדיגיטלי במלוא מובן המילה, מה שאומר שאתם לא צריכים להמתין גם בתורים לאיסוף שלו או להוציא כספים מיותרים על משלוח. את הרכישה תוכלו לבצע בצורה פשוטה דרך האינטרנט, אפילו מהארץ, בכמה קליקים ובתוך דקות.

אל תוותרו על תכנון מוקדם!

בכל כרטיס הטבות בעולם יש אתרים שאינם נכללים, ולכן חובה לתכנן מראש את השהות באזור כשיש בידכם כרטיס זה, כדי לדעת בדיוק לאן הוא מתאים ולאן לא.

העצה הכללית לגבי טיול בחבל זלצבורגלנד היא לנסות לתכנן מראש את הטיול, אם כי ברור שיש להשאיר מרחב מסוים של גמישות (בהתאם ללוח הזמנים בפועל, למזג האוויר וכן הלאה). רצוי לתכנן כמה מסלולים מראש, והכרטיס מקל מאוד על כך כי הוא מציג רשימה מפורטת של האתרים, על גבי מפה, בצורה ידידותית ופשוטה להבנה. בדרך זו תוכלו להחליט מה עושים באיזה יום ולהיערך בהתאם, בלי לבזבז זמן על תכנון מייגע באוסטריה עצמה או הגעה למקומות שאינם מתאימים לכם.

חיסרון מסוים של הכרטיס נוגע לכך שהוא מגיע בשפות האנגלית או הגרמנית. אבל, וזה אבל גדול מאוד, תוכלו להתגבר על קשיי השפה די בקלות. באתר הבא תמצאו חוברת מסלולי טיול, בה שישה מסלולי טיול יומיים שמיישרים קו עם הכרטיס: כלומר, משלבים רק את האטרקציות הכלולות בו בחינם (החוברת במחיר סמלי של גלידה לשני אנשים ?) והיא דיגיטלית.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן