כיצד קובעים מחירי הובלות?

מחירון הובלות דירה יכול להיות מורכב יותר מאשר חשבתם, משום שיש היום שיקולים רבים שהמובילים לוקחים בחשבון, ולכן זה נראה טבעי. אם פעם היה קל לעלות ולרדת בבניינים הנמוכים יחסית, היום יש מורכבות גדולה יותר של רבי קומות, בתים של כמה מפסלים, תכולה רבה שיש לפרק ולהרכיב, להוסיף מנוף או אפילו רמפות מיוחדות, להרכיב לכם את הרהיטים ולעתים גם לארוז.

הובלה
צילום PIXABAY

שיקולים רבים מרכיבים את הצעת המחיר שנותנים לכם, אומרים בחברת הובלות בוריס ומיכאל, ואת כולם חובה לקחת בחשבון מראש, כדי שלא תופתעו ביום ההובלה ותידרשו מחירי הובלות גבוהים יותר.

פרטו כמה שיותר

אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר אמינה ואחראית, פרטו כמה שיותר למובילים שלכם מה מצב התכולה והדירה. למשל, אם אתם גרים בבניין ללא מעלית אבל עוברים לבית קרקע, זה שיקול שיכול לקזז אבל עדיין ליצור בעיות מסוימות בהובלת התכולה מהדירה הגבוהה. אם יש לכם רכוש כבד וגדול, יקר במיוחד, כדאי להוריד אותו במנוף, וזה יכול להוסיף לפחות 500 שקלים למחירי הובלות. אם יש לכם מספר ארגזים גדול ושקים אבל לא הרבה רהיטים, זהו גם שיקול משמעותי. בכלל, רצוי לתת לאורזים מיומנים לארוז לכם את התכולה משום שאתם יכולים להיות מופתעים מהדרך החסכונית שבה יארזו לכם אותה. הם יודעים היטב כיצד להצמיד כל מה שנחוץ ומבלי לשבור את החפצים הכי שבירים שלכם.

מחירון כולל ביטוח

מחירי הובלות נחשבים גבוהים בדרך כלל בגלל הביטוח שחייב להיות. אל תקבלו הצעת מחיר שנראית לכם שהיא שוברת את השוק לגמרי, משום שזה עלול לצאת יקר יותר. מי שמוותר על הביטוח עלול לגלות מאוחר מדי שיש לו בעיה לקבל פיצוי על תאונה שבה נשבר מכשיר חשמלי יקר, או רהיט יקר ערך שניזוק בזמן ההעברה. לכם זה יכול להיות אולי זול בזמן הובלת הדירה עצמה. זה נדיר, אמנם, אבל אם לא הכל יסתדר ומשהו יישבר זה עלול להיות יקר יותר ממה שחשבתם. מומלץ מאוד גם לשאול כמה הביטוח מכסה, ולקבל מושג מה יקרה אם חלילה לא יכסה את כל התכולה שלכם במקרה חירום.

שיקולים נוספים במחירי הובלת דירות

מרחק גיאוגרפי מגולם במחיר ההובלה, כמובן, במיוחד כאשר מדובר בהובלה גדולה שאי אפשר לצרף אותה לעוד הובלה קטנה באזור שלכם. ההובלה תעלה גם לפי מספר הקומות שיש לכם ואם יש מעלית שהיא נוחה להעלאה והורדה של החפצים בשני המקומות. אם קשה לכם להעריך את מספר הפריטים, או שאתם נמצאים רק בתחילת האריזה, פשוט פרט לפי מספר חדרים ואמרו אם יש לכם את כל הרהיטים הרגילים בהיקף רגיל, או שיש יותר או פחות. המובילים כבר יידעו כיצד להעירך אבל עדיין ישאלו אתכם שאלות על המקרר שלכם, על הטלוויזיה וגודלה, על רהיטים בגודל יוצא דופן כמו ספות וספריות.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן