טרפת נטע ברזילי: 1,992,000 צופים לשידור אירוויזיון 2018

משדר גמר אירוויזיון 2018, מליסבון והשיר הישראלי הזוכה TOY, של נטע ברזילי עם שיא רייטינג למשדר גמר מאז שנת 2005, עם רייטינג ממוצע של 35% ו- 1,049,000 אלף צופים, פיק הצפייה עם 1,477,000 צופים נמדד בזמן השיר של ישראל בשעה 23:51 עם רייטינג של 47.9%. מספר הצופים שנחשף למשדר האירוויזיון ב-כאן 11 בטלוויזיה עם 1,992,000 צופים ונתח צפייה של 59.4%.

כאן כבר לא בהרצה: במשדר גמר האירוויזיון בלייב ב-כאן דיגיטל (פייסבוק, אתר ואפליקציות) צפו מעל 750,000 גולשים ובסה"כ ב-כאן דיגיטל מעל 2 מיליון צפיות בתוכן הדיגיטלי של האירוויזיון ב-כאן. לראשונה שודרו שידורי האירוויזיון בישראל – בלייב פייסבוק, לייב באתר ובאפליקציה, לייב טוויטינג ואינסטגרם. אחרי הלייב הסרטון הנצפה ביותר הוא רגע הזכייה עם מעל 347,000 צפיות.

לאחר זכייתה של נטע ברזילי באירוויזיון 2018 הוצפה הרשת בברכות ממאות אלפי ישראלים ובהם גם פוליטקאים רבים.

ראשונת המברכים היתה שרת התרבות והספורט מירי רגב אשר בירכה את נטע ברזילי דקות ספורות לאחר זכייתה באירוויזיון בפורטוגל.
"כפרה עלייך שיחקת אותה וריגשת את כולנו. הבאת כבוד גדול למדינת ישראל", אמרה השרה רגב לברזילי. "נטע הביאה מתנה גדולה למדינת ישראל שחוגגת 70 לעצמאותה ולירושלים שחוגגת היום 51 שנים לשחרורה ואיחודה. בשנה הבאה האירוויזיון בישראל ונעשה הכל על מנת לארח אותו בצורה היפה ביותר ולחשוף שוב את פניה היפות של מדינת ישראל".

מיד אחריה התקשר לברך גם רא ממשלת ישראל, בנימין נתניהו שאף העלה פוסט בפייסבוק וכתב: "נטע, את כפרה אמיתית. הבאת הרבה כבוד למדינת ישראל! לשנה הבאה בירושלים! ??????"

שרים וחברי כנסת נוספים בירכו את נטע על זכייתה והודו לה על המתנה הנפלאה שהביאה לכם ישראל – אירוח אירוויזיון 2019 בירושלים, בדיוק היום, יום ירושלים.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת: "נטע כפרה עליה הביאה לירושלים ולעם ישראל מתנה גדולה ומרגשת ליום ירושלים שיחד עם העברת השגירות לבירה שמה את ירושלים על ראש שמחתו של העולם כולו. עיריית ירושלים תעניק את כל הסיוע הדרוש לקיום אירויזיון 2019 בבירת ישראל ויחד נחשוף את פניה היפות של ירושלים לכל בית בעולם"

שר ירושלים והגנת הסביבה ח״כ זאב אלקין:

״אני מברך את נטע ברזילי על הניצחון המדהים ושמח שבשנה הבאה נארח את משתתפי האירוווזיון בירושלים בתחרות עצמה ולא רק בסיור לימודי בדרך לבירה אחרת.

כשאירחתי השנה את משתתפי התחרות בירושלים אמרתי להם שניצחנו לפני 40 שנה ולפני 20 שנה ולכן לפי הסטטיסטיקה גם השנה תורנו לנצח.

נטע ברזילי הביאה את תחרות האירוויזיון לירושלים – ביום ירושלים. צילום מסך.

אני שמח שהנבואה הזאת התגשמה. בשנה הבאה בירושלים! ??

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל כתבה :
"מברכת את נטע ברזילי על ניצחון מדהים ומרגש שהעניקה לכולנו בתחרות הארוויזיון.
ביצוע סוחף שהחזיר למדינה שלמה את הברק והגאווה בעיניים.
מתנה מושלמת לכבוד יום ירושלים.
כפרה עלייך נטע,
שגרירה של רצון טוב לפנים היפות של מדינת ישראל.
בשנה הבאה בירושלים.

שר התקשורת איוב קרא בטוויטר: את פשוט גדולה מהחיים ! הבאת לנו גאווה גדולה – ואת האירוויזיון לירושלים הבירה ! אני מצדיע לך ומברך אותך על ביצוע מושלם וניצחון סוחף וראוי ביותר. לילה פשוט מושלם ???

יו״ר העבודה והמחנה הציוני, אבי גבאי, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כשאישה עוצמתית כמו נטע מטיפה על הבמה הגדולה בעולם לקבלת האחר ואומרת ״אני אוהבת את המדינה שלי״, זו ההסברה הכי טובה שאפשר לבקש.‬
נטע, כפרה עליך, יום ירושלים שמח. בשנה הבאה אצלנו ??"

גם חברת מפלגתו, חברת הכנסת שלי יחימוביץ העלתה פוסט בעמוד הפייסבוק שלה:

"ני-צ-חון! בשנה הבאה בירושליים הבנויה! איזו ענקית נטע ברזילי וכמה כבוד וגאווה והתרגשות היא הביאה לנו הלילה! מוכשרת ומלהיבה בטרוף – היא נתנה הופעה מושלמת. כיף לנו ושמח לנו בזכותה, ומעולה שהארוויזיון מגיע לישראל.

תכונות של מנהיגה: מעוררת השראה ונותנת כוח וביטחון עצמי להרבה אנשים, פורצת דרך ולא הולכת בדרך שכבר נסללה, וקובעת טרנדים חדשים, במקום לנסות להיות בטרנד של כולם.

אוהבים אותך ומודים לך נטע, וכמובן גם לדורון מדלי הגאון."

אכן, חגיגה בישראל.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן