טיול שורשים – סדרת דוקו חדשה עם: אברהם טל, טהונייה רובל, הדר לוי ומוקי

כאן 11 מציג :"טיול שורשים" 4 פרקים, 3 דורות, 2 יבשות: אברהם טל, טהוניה רובל, הדר לוי ומוקי יוצאים למסע שורשים וחושפים את סודות עברם בפרק הראשון נוסע אברהם טל עם משפחתו למרסיי. הסדרה תשודר בכל יום שלישי, מ-27 באוגוסט, בשעה 21:35, בכאן 11 ובדיגיטל.

"טיול שורשים" היא סדרה דוקומנטרית בת ארבעה פרקים. בכל פרק יוצאת דמות מוכרת למסע שורשים בארץ מוצאה או מוצא משפחתה. מלווים אותה בני משפחתה לדורותיהם.

זהו מסע משפחתי שגיבור הפרק נחשף בו לסיפורי העבר, ההיסטוריה והסודות של משפחתו והדבר נוגע בעצבים החשופים של הסיפור המשפחתי וביחסים שבין הדורות.דרך המסע של גיבורי הסדרה מסופר סיפור קולקטיבי על הגירה, ציונות, שואה, קליטה והקמת בית במדינת ישראל.

בסדרה משתתפים:

אברהם טל – שנסע עם אביו, אימו ואחותו למרסיי (צרפת). המסע המשותף מעלה שאלות של ציונות, אהבה וזוגיות ושאלות של פרידות ומשפחתיות. אברהם יחזור לרגע לחיים שהותירו הוריו מאחור ולקשיים שחוו כשעלו לישראל.

טהוניה רובל – שנסעה עם אימה ואחותה ל אתיופיה, המדינה שבה נולדה ושממנה עלתה לישראל כשהייתה בת שנתיים. למסע הזה היא יוצאת עם מעט מאוד זיכרונות, אך כשבליבה שאלות רבות של זהות, תעלומה משפחתית וזיכרונות מחבלי הקליטה בישראל.

הדר לוי – שנסעה עם אביה ואחיה למרוקו עם מעט מאד מידע והרבה סיפורים ואגדות שאיש לא יודע אם הם אמת או בדיה. במשך הטיול הם יגלו שכל פיסת זיכרון היא בעצם שריד אמיתי מהחיים של המשפחה במולדתם.

מוקי – שנסע עם אביו ובנו הבכור לריגה שבלטביה להכיר את שורשיו של האב. המסע בריגה חושף את ילדותו הקשה של אביו בצל מלחמת העולם השנייה, תחת שלטון קומוניסטי נוקשה, עובר דרך סיפור העלייה לישראל ומגיע עד שובו של האב לריגה בשנות ה-90 כאיש המודיעין הישראלי. בשביל מוקי זו הזדמנות חד-פעמית להכיר את אביו ואת סיפור חייו, כפי שלא הכירו מעולם.

יוצרים: עמי גלאם, ארז דן, הלית לוי | בימאית ועורכת תוכן: הלית לוי | חברת הפקה: ארז דן הפקות | מפיקות: תמי חזקיה, לירון חורש בן-זאב | עורכים: דנה שלו, רועי פינצ'י

יחצ ודוברות – כאן – תאגיד השידור הישראלי
יחצ ודוברות – כאן – תאגיד השידור הישראלי
יחצ ודוברות – כאן – תאגיד השידור הישראלי
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן