טיול מאורגן ליפן – למה נכון לצאת לטיול מאורגן ולא לבד

אחת המדינות שמאז ומעולם עוררו עניין, הן בקרב ישראליים ובכלל בקרב אנשים מכל העולם, היא יפן. המדינה שנמצאת בקצה המזרחי של אסיה, עוררה תמיד עניין, הן בקרב תיירים, חוקרים, עיתונאים, סופרים ואנשים אחרים. אפשר להבין מדוע, הרי מדובר במדינה עם תרבות מיוחדת במינה, תרבות שאנחנו במערב לא מכירים ולא תמיד גם מצליחים להבין. זה בא לידי ביטוי בכל אספקט ואספקט, החל מאוכל, דרך כללי התנהגות וכלה בדברים הרבה יותר מורכבים.

צילום: pexels

במשך שנים אנחנו ניסינו ללמוד ולהבין את התרבות היפנית באמצעות ספרים, סרטים, מחקרים ובדרכים אחרות. עם הזמן, גם התחלנו לבקר שם וליהנות מכל מה שיש ליפן להציע לנו בתור תיירים. עד היום, יפן היא אחד ממוקדי המשיכה הפופולאריים בקרב תיירים, ישראלים ואחרים. זאת למרות המרחק, פערי השעות וכמובן, המחירים הגבוהים.

ישראלי שרוצה לטוס ולטייל ביפן, יכול לעשות זאת בשתי דרכים. הוא יכול לטוס לבד, באופן עצמאי, והוא יכול לעשות את זה דרך חברת טיולים מאורגנים שמוציאה מדי שנה מספר קבוצות ליפן. בדרך כלל החברות נוהגות להוציא קבוצות בסתיו ובאביב, סביב התקופה של פריחת הדובדבן, אז כל יפן מתמלאת בפרחי דובדבנים, אירוע שהוא כמעט לאומי וחורג מהמשמעות הטבעית שלו.

במאמר זה, אנחנו נסביר בקצרה מדוע משתלם יותר לטוס במסגרת טיול מאורגן ליפן ולא באופן עצמאי. אומנם, יש לא מעט אנשים שמעדיפים דווקא לטוס לבד, לבנות בעצמם את המסלול, להזמין טיסות ומלונות שמתאימים להם, ולבלות ביפן בתקופת זמן מוגדרת על פי מה שהם יכולים ורוצים. בכל זאת, אנחנו נראה שעדיף לפנות אל חברה שמתמחה בארגון טיולים מאורגנים ולהזמין מקום בקבוצה לטיול הבא ליפן.

לפני כן נדגיש, אנחנו יכולים למצוא קבוצות עם מסלולים שונים. בדרך כלל המסלולים הקלאסיים כוללים ביקורים בטוקיו, קיוטו, אוסקה, הירושימה, ועוד מגוון ערים ומקומות נוספים. כמו כן, אפשר למצוא טיולים מאורגנים שכוללים ביקור במספר מדינות במזרח הרחוק, כולל יפן. מדובר על טיולים שכוללים ביקור גם בדרום קוריאה, סין, פיליפינים ועוד. כמובן שכל טיול בנוי אחרת ועלויות שלו משתנות.

מדוע משתלם יותר לצאת לטיול מאורגן ליפן

יפן היא אומנם אחת המדינות הכי מפותחות שיש, אך במובנים רבים היא גם אחת המדינות הקשות ביותר לטיול עבור התייר המערבי. תושביה לא מדברים אנגלית ואם לא יודעים יפנית ברמה סבירה, קשה מאוד לטייל בה לבד, כמו כן, היא מדינה שכללי ההתנהגות וההתנהלות בה הם זרים עבור תיירים מערביים.

לכן, כשתייר מערבי מגיע ליפן הוא צריך להיות מוכן לכל זה, הוא צריך להיות מסוגל לטייל במדינה ולהבין, שהיא שונה לגמרי מכל מה שהוא מכיר מהבית או ממקומות אחרים שהוא טייל בהם בעבר.

כשנוסעים במסגרת טיול מאורגן, אז אפשר להימנע מצבים ומקרים שעלולים לעורר קשיים ומבוכות. עם הקבוצה נמצא מדריך שמכיר את התרבות ואת השפה, זה נכון לגבי המדריך הישראלי וזה נכון לגבי המדריך המקומי שמתלווה אליו. כמו כן, הטיול מאורגן על ידי החברה, באופן כזה שהנוסעים לא צריכים לעשות שום דבר. לוקחים אותם ממקום למקום, הם יכולים לבקר באתרים ויעדים שונים, כאלה שילמדו אותם על יפן האמיתית, זו שהם הכירו עד היום מהספרים או מסרטים.

זה יתרון נוסף של טיול מאורגן ליפן. החברות דואגות לייצר מסלול איכותי, מסלול ייחודי, שכולל מגוון רחב של אתרים, מגוון רחב של מקומות אשר משלבים בין ההיסטוריה לתרבות, בין הווה לעבר, מקומות שמלמדים את הסיפור האמיתי והמעניין של יפן.

חשוב להדגיש עוד נקודה, כאשר נוסעים במסגרת טיול מאורגן, זוכים לשמוע לא מעט פרטים שבאופן רגיל, לא בהכרח נחשפים אליהם. זה יכול לקרות דרך ההדרכה המקצועית של המדריך, וזה יכול לקרות דרך מפגשים עם תושבים מקומיים, בעת ביקורים באתרים שבאופן עצמאי לא בהכרח מגיעים אליהם ועוד.

אין ספק, טיול מאורגן ליפן הוא חוויה ייחודית, חוויה של פעם בחיים. כל מי שמגיע ליפן ורואה אותה במו עיניו, לא יכול שלא להתפעל, לא יכול שלא לגלות התלהבות ממה שהוא רואה, ממה שהוא מגלה. בעזרת טיול מאורגן אפשר ליהנות מאינספור מראות בלתי נשכחים במדינה.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן