ט"ו בשבט בגן החיות התנ"כי בירושלים

חג האילנות יחד עם בעלי החיים בהפנינג של פעילויות יצירה, חוויה אינטראקטיבית, מוזיקה על כלים ממוחזרים וכמובן, שתילת עצים, כל זה ועוד בט"ו בשבט בגן החיות התנ"כי בירושלים, יום שישי  14 בפברואר 2019

בגן החיות התנ"כי בירושלים מצטרפים לחגיגות ט"ו בשבט, ועורכים הפנינג חגיגי יחד עם האריות, הפילים הג'ירפות ושאר בעלי החיים שבגן.

משתתפי ההפנינג יעזרו לפעילות צוות הגינון עצים ותוך כדי ילמדו כיצד לשתול נכון עצים וישמעו על פועלו של "הצוות הירוק" בגן החיות אשר פועל לשמירה על הטבע ודואג לאורך השנה לחיסכון בחשמל, מים, מחזור ועוד.

טו בשבט בגן החיות התנכי צילום אורנה בן חיים
השנה יקיימו בגן החיות התנ"כי סדנה אינטראקטיבית על שימוש בעצים באימון והעשרה של בעלי חיים.

תחת עיניהן הבוחנות של החיות, תתקיים סדנה של יצירה בחומרים טבעיים כמו חימר, אצטרובלים ועוד. וסדנה בה יקשטו המשתתפים עציצים ובסופה יקבלו שתיל לשתול בעציץ שקישטו ומדבקת השתתפות.. המבקרים בגן יוכלו להנות גם ממופע מוזיקה חיה של תזמורת רחוב המורכבת מבן אדם אחד שמנגן על כלי נגינה ממוחזרים מוסיקה מתובלת בשירי ט"ו בשבט ישראליים, לצד כיבוד של מגוון פירות יבשים.

במקביל להפנינג, יתקיימו גם שלל האכלות מודרכות של בעלי החיים בגן: שימפנזים, סוריקטות, פינגווינים, ג'ירפות, אריות, למורים, פנדה אדומה, פקארי וקנגורו. המבקרים באותו יום יוכלו לחזות בהאכלות שלהם, וללמוד הרבה על בעלי החיים הללו ועל הרגלי התזונה שלהם.

ההשתתפות באירוע כרוכה ברכישת כרטיס לגן החיות.במקרה של גשם ידחה האירוע ליום ו' 21.2 באותן השעות או יתקיים במתכונת מצומצמת.

שעות פעילות הגן:
ימים א' – ה' 9:00 – 17:00, שישי 9:00 – 16:30 שבת 10:00 – 17:00

מחיר: ילד (גיל 3-18) 46 ₪, מבוגר 59 ₪

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן