חמשת הצעדים לחיים בריאים יותר בשנת 2021

חיים בריאים יותר בשנת 2021. החלטות בריאות וכושר לשנה  החדשה.חמשת הצעדים לחיים בריאים יותר בשנת 2021.מאת: סמנתה קלייטון,AFAA, ISSA , סגנית נשיא, ביצועי ספורט וכושר, הרבלייף העולמית.

חיים בריאים יותר בשנת 2021

2020 הייתה ללא ספק שנה מאתגרת, עם המגפה העולמית ששיבשה את חיינו. רבים מוכנים ללחוץ על כפתור ה"איפוס" בשנת 2021 ולמלא את השנה החדשה בכמה שיותר חיוביות ובריאות.

לדברי סמנתה קלייטון,AFAA, ISSA , סגנית נשיא, ביצועי ספורט וכושר, הרבלייף העולמית: "   תוצאות הסקר השנתי השלישי שנערך בארה"ב, "התחייבויות לשנה החדשה", מצביעות על כך שמרבית ההחלטות העיקריות לשנה החדשה מתמקדות בשיפור הכושר הגופני, אכילת מזון בריא יותר וטיפול עצמי. תחילת השנה האזרחית החדשה היא זמן נפלא להצבת יעדי כושר חדשים ואימוץ אורח חיים בריא יותר."קלייטון מעניקה את חמשת הצעדים הראשונים שיבטיחו ששנת 2021 תהיה מאושרת ובריאה יותר:

  1. העניקו עדיפות לכושר משפחתי

רבים בילו השנה הרבה יותר זמן עם המשפחה בעקבות האתגרים שהציבה המציאות החדשה, ביניהם העבודה מהבית ושיעורי הזום של הילדים. תוך שאנו ממשיכים לנווט בנורמלי החדש שלנו, הקפידו להמשיך ולהקדיש זמן לבילוי עם המשפחה והשארו פעילים, שלבו פעילויות כושר בבית או בחוץ: טיולים משפחתיים או אתגרי כושר בבית זה תמיד יהיה  win-win.

  1. נסו משהו חדש

גם אם כבר יש לכם שגרת כושר קבועה, שילוב וגיוון יאפשרו לכם להמשיך לאתגר את הגוף! בין אם זה לשחק כדורעף, לשחק כדורגל בליגה מקומית או להירשם לשיעורי היוגה שהתכוונתם לנסות, התחייבו לנסות פעילות חדשה השנה.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתם מתאמנים מספיק היא לשלב את האימונים בשגרה היום-יומית. בנוסף, ניהול מעקב אחר הפעילות היום-יומית וזמן האימונים יכול לסייע בשמירה על מחויבות ומוטיבציה .

  1. שחררו את הנפש: יותר חברים, פחות מדיה חברתית

קל הרבה יותר להשלים את תוכנית האימונים עם בן/בת זוג ביחד. בשנה האחרונה נאלצנו להסתמך יותר על טכנולוגיה כדי להמשיך להתאמן. הטכנולוגיה היא כלי נפלא לחיפוש מתכונים, אימונים ותכנים מעוררי מוטיבציה, אך כדאי שתוודאו שאתם משתמשים בה כדי לשפר את עצמכם, ולא כדי לערפל את המוח שלכם. שמרו על בריאות הנפש, קחו הפסקה מהטלפון הסלולרי והיו נוכחים. הזמנת חבר או בן משפחה להתאמן איתכם לא רק תשמח אתכם בכך שתוכלו לבלות איתם זמן באופן אישי, היא גם תספק את החיבור האנושי שחיוני כל כך לנפש שלנו, ולתוצאות הכושר שלנו.

  1. נסו תזונה מהצומח

הרבלייף ערכה לאחרונה סקר גלובלי הנערך ב-30 מדינות וביניהן ישראל, הקיף 1,000 נשאלים בישראל ומצא כי 32% מהם עברו השנה לתפריט צמחי. מאכלים מהצומח דוגמת בטטה ודגנים מלאים מספקים פחמימות מצוינות לאנרגיה, אך חשוב להבטיח שתקבלו גם חלבונים איכותיים לבנייה ולתיקון השרירים – השילוב המושלם הוא חטיף בריאות אחרי אימון. הימנעות מקלוריות ריקות ובחירה במזונות צפופים תזונתית חיונית כשאתם לחוצים ועסוקים ותעניק תחושת שובע למשך זמן. בשורה התחתונה: אם לא תקדישו תשומת לב מספקת להרגלי האכילה שלכם, לא תשיגו את התוצאות הרצויות.

  1. השגיחו על הפסולת שאתם מייצרים

קחו את ההרגלים הבריאים שלכם צעד אחד קדימה וחישבו גם על האופן בו נוכל לספק תזונה בת קיימא לאחרים.

המגפה העולמית החריפה את אי-הביטחון התזונתי, עם 132 מיליון נפגעים פוטנציאליים מתזונה לקויה עד סוף 2020. לפי נתוני ארגון המזון והחקלאות של האו"ם, כשליש (או 1.3 מיליארד טון) מכל המזון המיוצר ברחבי העולם הולך לאיבוד או מבוזבז, מה שמעמיק עוד יותר את המשבר התזונתי הגלובלי. בשנה האזרחית החדשה, מצאו סיבה שחשובה לכם ומצאו את הדרכים שיאפשרו לכם לתרום לקהילות שלכם.

הכתבה באדיבות הרבלייף

חיים בריאים
צילום יחצ הרבלייף- הדרך לחיים בריאים בשנה החדשה

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן