חברת ASUS מכריזה על השקת מוצרים חדשים: מסך מקצועי ופתרונות לתחנות עבודה

אסוס מכריזה על מסך מקצועי, מיני PC, לוח אם, ופתרונות לתחנות עבודה ו- Mesh Wi-Fi בתערוכת IFA 2019 המוצרים החדשים מספקים רמה בלתי מתפשרת של ביצועים ליצירת תוכן, תכנון הנדסי ועבודות מקצועיות ותובעניות

נקודות עיקריות

  • ה- ProArt Display PA32UCG, ProArt Display PA32UCX ו- ProArt Display PA27UCX החדשים מספקים דיוק צבע וביצועי HDR המובילים באיכותם.
  • ProArt Station PA90, WS C422-ACE ו- Pro E800 G4 מציעים מערכות חזקות ליצירת תכנים מקצועיים במגוון צורות ואפשרויות DIY.
  • ZenWiFi היא סידרה חדשה של מערכות רשת Wi-Fi המשלבות ביצועים מהירים, בטוחים ואמינים עם עיצוב אלגנטי לבית או למשרד הקטן.

ASUS מכריזה על הצגת סידרה חדשה של מוצרים ליצירת תכנים מקצועיים ב- IFA 2019, לרבות ProArt Display PA32UCG, ProArt Display PA32UCX ו- ProArt Display PA27UCX, מיני PC לתחנת עבודה – ProArt Station PA90, לוח אם לתחנת עבודהWS C422-ACE, PC לתחנת עבודהPro E800 G4, ומערכת Wi-Fi לכלל המרחב הביתיZenWiFi.

יוצרי תכנים בתחומים כמו צילום, קולנוע, אנימציה ועיצוב 3D, כמו גם אנשי מקצוע בתחומי האדריכלות והייצור צריכים כלים ברמת הביצועים הגבוהה ביותר כדי לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר. הסידרה החדשה של ProArt עונה על הציפיות הללו עם עומק צבע של 10 ביט, ודיוק צבע המוביל באיכותו, המובטחים בתהליך כיול יסודי ועדכני במפעל, הכולל פי 3 יותר בדיקות מבעבר. כדי להבטיח דיוק צבע בכל עת, מסכי ProArt מגיעים עם טכנולוגית ProArt Hardware Calibration, ועם write-back פרופיל צבע למסך.

עם מיני LED ופאנלי IPS איכותיים, המסכים העדכניים של ProArt מספקים ביצועי HDR יוצאי דופן למקצוענים בתחום הקולנוע, שידור וגיימינג, ותומכים בפורמטים שונים של HDR, לרבות Dolby Vision ו- HLG. בנוסף, טכנולוגיית קוונטום דוט מאפשרת תמיכה לטווחי צבע רחבים, לרבות DCI-P3. מסכי ProArt מציעים גם קישוריות עשירה ל- Thunderbolt™ 3, DisplayPort, HDMI ומרכזות USB מובנות, ובכך מאפשרים ליוצרי תוכן לחבר מגוון אביזרי אחסון ואחרים. בנוסף למסכי ה- ProArt העדכניים ביותר, המיני PC החדש של ProArt Station PA90, PC לתחנת עבודה – Pro E800 G4, ולוח האם לתחנת עבודה- Pro WS C422-ACE מציעים מערכות חזקות ליצירת תכנים ושימושים מקצועיים אחרים במגוון פורמטים ואפשרויות DIY. מכיוון ששיתוף פעולה עם קולגות הוא קריטי לתהליך היצירה ומערב גם העברת קבצים גדולים, יוצרי התכנים צריכים רשת חזקה, בטוחה ואמינה כדי לבצע את עבודתם. ה- ZenWiFi החדש מספק את כל המאפיינים הנחוצים הללו, עם מערכת Wi-Fi שלמה המספקת ביצועי רשת חדשניים עם ניהול אינטואיטיבי ועיצוב אטרקטיבי המשתלב בכל בית או משרד.

יחד עם הסידרה החדש של ProArt, ASUS משיקה את קמפיין " ProArtist I am". יוצרים יכולים להגיש את היצירות הדו-ממדיות או התלת-ממדיות הטובות ביותר שלהם, או סרטון מקורי, ולזכות במוצרי ProArt, כולל ProArt Display PA24AC, ProArt Display PA32UC, ProArt Station PA90, ProArt StudioBook Pro 17 ו- Mini PC PB60. פרטים מלאים זמינים באתר הקמפיין:

https://www.asus-campaign.com/iamproartist

כל המוצרים שהוכרזו, כמו גם שורה של חידושים של ASUS ו- ROG יוצגו בפני מבקרים בדוכן של ASUS ב- IFA 2019. התצוגה תיערך בדוכן 110, ב- Messe Berlin Hall 12 , והיא תהיה פתוחה למבקרים בין התאריכים 6-11 לספטמבר 2019, מ- 10:00 עד 18:00.

ProArt Display PA32UCG

ProArt Display PA32UCG של ASUS הוא המסך המקצועי הראשון בעולם של HDR 1600 עם רמת ריענון משתנה של 120Hz. הוא כולל רזולוציית 4K UHD ואור אחורי מיני LED המספק בהירות תעשייתית מובילה וביצועי צבע מצוינים לעבודות הוויזואליות החיונית של יוצרי סרטים, שדרנית ומפתחי משחקים. ProArt Display PA32UCG מאושר על ידי  VESA ל- DisplayHDR 1400, הסטנדרט העדכני הגבוה ביותר לביצועי HDR בתעשייה. עם 1152 אורות אחוריים של מיני LED, עמעום מקומי המאפשר 1000 ניטים של בהירות מסך מלאה, 1600 ניטים של בהירות שיא ויחס קונטרסט של 1:1,000,000, ProArt Display PA32UCG מספק טווח דינאמי בצורה יוצאת דופן (HDR) ותומך בכל הסטנדרטים העיקריים של HDR, כולל Dolby Vision, Hybrid Log-Gamma (HLG) ו- HDR10.

ProArt Display PA32UCG כולל גם טכנולוגיית קוונטום דוט, המאפשרת תצוגה של טווח צבע רחב עם תמיכת מרחב צבע של  DCI-P3, Adobe RGB, sRGB, Rec 709 ו- Rec 2020. עם עומק צבע של 10 ביט ותהליך כיול בן 3 שלבים במפעל, ProArt Display PA32UCG מספק צבע מדויק (Delta-E < 1) וטכנולוגית ProArt Hardware Calibration מובנית עם פרופיל צבע write-back לתצוגה, המבטיח דיוק בכל עת לביצוע רציף ואמין.

Adaptive-Sync מאפשר קצב ריענון משתנה של 48–120Hz (VRR) המונע טשטוש חזותי, קרע וטשטוש תנועה, מה שהופך את ProArt Display PA32UCG לתוספת מבורכת לעבודת פיתוח המשחקים. בנוסף, המסך כולל קישוריות עשירה עם שני Thunderbolt™ 3, DisplayPort אחד ושלושה כניסות HDMI, כמו גם פתח USB מובנה, מה שמאפשר ליוצרי תכנים לחבר מגוון רחב של אביזרים וליהנות ממהירויות העברה גבוהות ואחסון חיצוני. ProArt Display PA32UCG יהיה זמין ברבעון הראשון של שנת 2020.

ProArt Display PA32UCX

ProArt Display PA32UCX הוא מסך ה- 4K HDR המקצועי הראשון בגודל 32 אינץ', עם טכנולוגית מיני LED ותעודת VESA ל- DisplayHDR 1000. עם 1152 אזורים של עמעום דינאמי ובהירות שיא של 1200 ניטים, האור האחורי של המיני LED עובד בשילוב עם טכנולוגית Smart HDR של ASUS כדי לאפשר תמיכה בכמה פורמטים של HDR, לרבות Dolby Vision, HDR10 ו- HLG. ProArt Display PA32UCX מספק דיוק צבע ברמה מובילה (Delta-E < 1) ומגיע עם טכנולוגית ProArt Hardware Calibration כדי לוודא שהצבעים נשארים מדויקים לאורך זמן. בנוסף, עומק צבע של 10 ביט וטכנולוגית קוונטום דוט מספקים 99% DCI-P3, 99.5% Adobe RGB, 100% sRGB ו- 89% Rec. כיסוי צבע-מרחב 2020 לדיוק צבע יוצא דופן באיכותו. ProArt Display PA32UCX זמין עכשיו.

ProArt Display PA27UCX

ASUS משיקה סדרת מחשבים חדשה. תמונה: pixabay

ProArt Display PA27UCX הוא מסך 4K IPS מקצועי בן 27 אינץ', עם טכנולוגית אור אחורי מיני-LED, אישור VESA ל- DisplayHDR™ 1000, 576 אזורי עמעום דינאמיים ובהירות של 1000 ניטים לביצועי HDR מדהימים. עם טכנולוגיית Smart HDR של ASUS, ProArt Display PA27UCX תומך בכמה פורמטים של HDR, כולל Dolby Vision, HDR10 ו- HLG. עומק צבע של 10 ביט מבטיח דיוק צבע מצוין עם תמיכה במרחבי צבע S- DCI-P3, Rec. 709, Rec. 2020 ו- Adobe RGB, וטכנולוגית ProArt Hardware Calibration של ASUS מציעה דיוק צבע מתקדם ואחידות. המסך מגיע עם קישוריות גמישה ל- DisplayPort 1.2, שני HDMI, USB-C וארבעה פתחי USB 3.0. ProArt Display PA27UCX יהיה זמין ברבעון האחרון של 2019.

ProArt Station PA90

ProArt™ Station PA90 של ASUS הוא מיני PC מסוג תחנת עבודה המתאים ליצירת תכנים מקצועיים. הוא מגיע עם הגרפיקה המעודכנת ביותר של NVIDIA® GeForce RTX™ לביצועים חזותיים מצויינים, וגם מעבדי 9th Generation Intel® Core™, תמיכה לטכנולוגית Intel Optane™ להעברות מהירות של קבצים גדולים או קיבולת אחסון מוגברת, ו- Thunderbolt™ 3, למהירויות העברה גבוהות וחיבור לכמה תצוגות או מכשירים. תמיסת קירור נוזלי יעילה מבטיחה ביצועים יציבים ומונעת רעש מאוורר. ProArt Station PA90 מושלם לעריכת תמונות ווידיאו, עיצוב במחשב (CAD), עבודות אדריכלות, הנדסה וייצור, כמו גם מדיה ובידור. ה- ProArt Station PA90 החדש יהיה זמין ברבעון האחרון של 2019.

Pro WS C422-ACE

Pro WS C422-ACE של ASUS הוא לוח אם ורסטילי המיועד ליצירת תכנים והכשרת AI. עם מעבדי Intel Xeon W, Pro WS C422-ACE תומך בתצורות PCIe תלת כיווניות x16/x16/x8 לביצועים גרפיים ברמה גבוהה ויכולת הרחבה. כמו כן, תמיכת זיכרון ECC ובדיקת אמינות שרת 24/7 מבטיחים יציבות משופרת למערכת. עם מדי הספק 12+2, לוח האם מספק את הכוח והיעילות הנדרשים למעבדי ספירת ליבה גבוהה. המוצר כולל גם שלושה חריצי M.2 ושני חריצי U.2 המתאימים ל- NVMe SSD ומספקים מהירויות גבוהות של העברת נתונים, עד ל- 32Gbps. Pro WS C422-ACE מגיע עם Control Center Express של ASUS, פתרון ניהול שרת ממורכז ואינטואיטיבי להפחתת עלויות תפעול IT ושיפור היעילות.

Pro E800 G4

ASUS Pro E800 G4 הוא PC המיועד לבעלי מקצוע יצירתיים למגוון רחב של תחומים, לרבות מדיה ובידור, אדריכלות, הנדסה ובנייה (AEC). עם מעבד Intel Xeon W-3200 בעל שקע בודד מעודכן ביותר ותמיכה 4-כיוונית לכרטיסי גרפיקה מסוג NVIDIA Quadro RTX ו- AMD, Pro E800 G4 מספק ביצועים גבוהים לעבודה בזמן אמת. 10G LAN דואלי ותמיכה לתצורות RAID עם SSD של NVMe מספקים רישות מהיר וביצועי אחסון גבוהים, ההופכים העברה ועבודה עם קבצים גדולים למהירים יותר. עם תעודת ISV (Independent Software Vendor), Pro E800 G4 מבטיחה התאמה ואמינות, עם אפליקציות מפתח מאינספור יצרני תוכנות. Pro E800 G4 גם מגיע עם פוטנציאל הרחבה מצויין לסילומיות המתאימה לצרכי המשתמשים.

ZenWiFi

ZenWiFi היא סידרה חדשה של מערכות Wi-Fi ביתיות המשלבות ביצועי רישות גבוהים ועיצוב אלגנטי לפתרון רשת הוליסטי לבית או למשרד. מערכת ה- ZenWiFi (XT8) מגיעה עם שני נתבי tri-band AX6600 של ASUS עם טכנולוגיית ה- Wi‑Fi 6 (802.11ax) העדכנית ביותר. ZenWiFi XT8, המשתמשת ב- Wi-Fi 6 לחיבורי Backhaul ו-  Front-haul, מספקת קצב נתונים של עד 6600Mbps. שילוב של טכנולוגית OFDMA ו- MU-MIMO מאפשרת קיבולת רשת של עד פי 4, ומהירות העברה של עד פי 2.2 לעומת Wi-Fi 5 (802.11ac). Wi-Fi 6 מתאימה לסטנדרטים קודמים של Wi-Fi, מה שמבטיח את פעולתה התקינה של ZenWiFi בשילוב עם כל מכשיר Wi-Fi סטנדרטי.

ZenWiFi מגיע עם AiProtection Pro, הנתמך ב- Trend Micro™ כדי להגן על כל המכשירים ברשת מהתקפות ואיומים חיצוניים, כולל אלה שבהם לא ניתן להתקין תוכנות אנטי-וירוס, כגון סמארטפונים ומכשירי IoT. בשילוב עם בקרת הורים וניהול קל דרך אפליקציית הנייד המיועדת, ZenWiFi מספקת כל מה שהמשתמשים צריכים לגלישה בטוחה.

גרסת Wi-Fi 5 (802.11ac) של ZenWiFi – ZenWiFi CT8 – גם זמינה, עם שני נתבי tri-band AC3000 של ASUS. ZenWiFi תהיה זמינה ברבעון האחרון של 2019.

אודות ASUS

חברת ASUS הבינלאומית ידועה כיצרנית הטובה בעולם של לוחות אם, מחשבים נייחים, מסכים, כרטיסי מסך וראוטרים. החברה הפכה להיות מעצמה טכנולוגית חדשנית והאהודה ביותר בתחומה. עם כוח עבודה של יותר מ5,000 מומחים באגפי המו"פ, ASUS מקדמת את התעשייה באמצעות פיתוחים וחידושים מהפכניים שנועדו ליצור חיים חכמים וקלים יותר לכולנו. ברוח המשפט – "המרדף אחר הלא-ייאמן" – חברת ASUS זכתה ביותר מ-11 פרסים יוקרתיים בכל יום משנת 2018 ודורגה כאחת מאלפיים החברות החשובות בעולם על ידי כתב-העת Forbes, כאחד מ-100 הגורמים המובילים בעולם הטכנולוגיה על ידי חברת Thomson Reuters וכאחת החברות המוערכות ביותר על ידי כתב-העת Fortune.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן