וויזאייר חוזרת לטוס

חברת וויזאייר (WIZZ AIR) תעדכן לוח טיסותיה לתל אביב בהתאם לביקוש הנוכחי. הנחיות ואמצעי היגיינה מוגברים נכנסו לתקוף מ ה-1 למאי. 

וויזאייר חוזרת לטוס
וויזאייר תטוס ע"פ הצורך צילום: יח"צ

חברת Wizz Air,  הודיעה כי היא מנטרת באופן רציף את הביקוש לקווים ובהתאם לכך, מתאימה את לוח הטיסות בקוויה- בהם תל אביב. כמו כן תחל החברה ב- 1 במאי בהפעלת תקני ההיגיינה החדשים בכל מערך טיסותיה, כבר משלב הבורדינג לטובת הנוסעים והצוות.

בכדי להפחית אינטראקציה לא חיונית בשדה התעופה, וויזאייר מבקשת מהנוסעים כחלק מאמצעים אלו ובנוסף לשמירת מרחק בכל שלבי הטיסה, לבצע צ'ק-אין ורכישות כגון תשלום עבור תיקים נוספים באופן מקוון.

למרות יעילותם הגבוה [ 99.7% ] של מסנני ה- HEPA בכל מטוסי Wizz Air, אנשי הצוות והנוסעים יידרשו לחבוש מסכות לכל אורך הטיסה. צעדי זהירות נוספים כוללים בין היתר: חלוקת מגבוני חיטוי לכל נוסע, הסרת המגזינים מהמטוס ואי קבלת תשלום במזומן על המטוס. בטיסות בהן גורם העומס מאפשר, הצוות ישגיח על מרחק בין מושבים לנוסעים. כמו כן, המטוסים יעברו חיטוי יומי, בהתאם להנחיות הרשמיות.

החברה פרסמה סרטון הסברה אשר מתמקד באמצעים העיקריים שהוצגו. ניתן לצפות בסרטון כאן

ג'וזף ואראדי מנכ"ל Wizz Air: "בריאותם ורווחתם של הנוסעים ואנשי הצוות נמצאים בראש סדרי העדיפויות של החברה. אנו מאמינים כי תקני הבריאות הסניטריים החדשים ייתנו מענה לצרכי לקוחותינו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן