הנשים הוורודות, נשות הבז' והאיפור שביניהן

כמוך יש רק אחת, ואין דומה לך! כי כל אישה היא עולם ומלואו של אופי, צבע וגוון כמובן. אנחנו שונות זו מזו באישיות, במראה ובגוון העור הייחודי לנו. לכן, גם בכל הנוגע לאיפור, לא לכל אישה יתאימו אותם צבעי איפור. כיצד נדע מהו גוון העור שלנו ומהו המייקאפ המומלץ בדיוק עבורנו? הכל במאמר הצבעוני הבא.

צילום : unsplash

שתרים את היד מי שלא מצאה עצמה עומדת ומתלבטת קשות מול מבחר עצום של מרקמים וגוונים של מייקאפ. אכן, במסע החיפוש המפרך אחר המייקאפ המושלם, אנחנו לא תמיד יודעות לבחור את האחד המומלץ עבורנו.

המייקאפ הוא הבסיס הראשוני לכל מראה איפור מנצח, ולכן בחירה מדויקת ומותאמת אישית היא הנוסחה המנצחת. המייקאפ המושלם שראית על חברה? לא בהכרח מתאים לך, את זה את כבר ודאי יודעת. כיצד מתאימים גוון ובוחרים נכונה, בואי לגלות איתנו.

אין חכמה כבעלת ניסיון

פשוטו כמשמעו. רצוי לנסות ו"ללבוש" את המייקאפ ולבדוק את מידת ההתאמה שלו לעור, הן מבחינת המרקם והן מבחינת הגוון. כך תבדקי את ההתאמה – עשי ואל תעשי:

  1. אחת הטעויות הנפוצות שכולנו עושות היא "לבדוק את המייקאפ" במקומות שאינם ייעודיים לו. אל תנסי את המייקאפ על גב היד. הרי אנחנו לא באמת מתאפרות בידיים ולכן זו לא אינדיקציה. גוון ומראה העור ביד שונה מגוון הפנים.
  2. היכן מומלץ לבדוק את ההתאמה? אך ורק מעל קו הלסת. אם תרצי להשיג מראה שזוף יותר ובכדי להשיג התאמה מושלמת גם לאזור המחשוף, הנוטה להיות כהה יותר, תוכלי לנסות את הגוון גם באזור זה.
  3. רוצה "לחוש" את המייקאפ ויש לך אפשרות? נסי להתאפר בחנות ולהסתובב איתו לזמן נוסף, כך שתוכלי להתרשם מהצבע, מהתחושה על העור ומשינויי גוון, הקורים לעיתים.
  4. למטיבות לכת, מומלץ גם לבחון את המייקאפ מחוץ לתאורה מלאכותית. פשוט לצאת החוצה לאור היום ולהתרשם מהגוון וממידת ההתאמה.

כל גווני המייקאפ – איזו אישה את?

בבחירת המייקאפ, נוכל להסתכל על 2 מאפיינים עיקריים: גוון העור הנע על סקאלה מבהיר לכהה, ותת הגוון הנחלק לחם, קר וניטרלי.

אם תת הגוון שלך חם, צבע העור שלך ייראה אפרסקי, או צהבהב והמייקאפ שלך צריך להיות בעל תת גוון צהוב, כמובן.

אם תת הגוון שלך קר, צבע העור שלך ייראה ורוד או אדמדם. בבחירת המייקאפ חשוב שיהיה תת גוון ורוד.

אם תת הגוון שלך ניטרלי, תוכלי לשלב בין תתי גוון קרים וחמים.

בגדול מדובר בשתי קבוצות עיקריות של גוון: גווני עור הנוטים לצהוב וגווני עור הנוטים לוורוד. כיצד נדע להתאים את גוון המייקאפ לגוון העור? המייקאפים מחולקים אף הם לשתי קבוצות עיקריות בהתאמה: גווני הבז' אשר מתאימים לגוונים החמים – משפחת הגוונים הצהובים, וגווני הוורוד, אשר מתאימים כמובן לגוונים הקרים – משפחת הגוונים הוורודים

כמה טיפים קטנים וחשובים לסיום

לפעמים הבחירה במייקאפ המושלם היא פשוט עניין של ניסוי וטעייה, עד שתמצאי את האחד. גם אז, חשוב להבין שאנחנו משתנות ואיתנו גם העור והצרכים שלו.

אל תשכחי שגוון המייקאפ שלנו אמור להשתנות במעבר מחורף לקיץ, בו אנחנו לרוב שזופות יותר.

לס איז מור – מראה טבעי ועדין הוא לנצח מראה מושלם.

טעית ובחרת גוון כהה או בהיר מדי? לא נורא, תמיד תוכלי לערבב בין מייקאפים שונים על מנת לקבל את הגוון המדויק לך.

על מנת לעזור למייקאפ שלנו לשרוד יחד איתנו ימים מפרכים, מומלץ להשתמש בפודרה אבקתית שקופה או תואמת לגוון המייקאפ שלך. השתמשי במברשת עדינה או ספוגית על מנת לפדר את האזורים הנוטים להיות שומניים יותר, כמו אזור ה-T . הפודרה תעזור להפחית מן המראה המבריק וכן תתרום למראה אחיד ועמיד לאורך היום.

ורודה או צהובה, לא משנה מה הצבע שלך, העיקר שתאהבי את הדמות המשתקפת במראה שלמולך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן