הנוסטלגיה מכה שנית – הלהקות שיקחו אתכם למסע קסום אחורה בזמן

קרדיט unsplash

אחת התופעות הידועות בעולם בכלל ובפרט בישראל, היא תחושת געגוע עזה למה שהיה פעם. ככל שאנחנו מתבגרים ומזדקנים, קל לנו יותר להתגעגע לדברים שהיו פעם והרבה יותר קשה להתחבר לדברים עכשוויים, דברים אופנתיים וטרנדיים. אחד הביטויים שחוזרים על עצמם שוב ושוב בעולמות תוכן שונים הוא "פעם היה טוב יותר".

בין אם זה נכון ובין אם לאו, אנחנו יכולים לראות את הכמיהה לעבר, לנוסטלגיה, בין אם היינו חלק ממנה בזמן הווה וגם אם לא, בלא מעט תחומים. החל מדברים גדולים כמו פוליטיקה וחברה, וכלה בתחביבים או דברים אחרים שאנחנו אוהבים ומתעניינים בהם. ביטוי בולט לכך אנחנו יכולים למצוא במוזיקה.

הרבה מאוד אנשים, צעירים ומבוגרים, מתחברים יותר למוזיקה של פעם מאשר למוזיקה עכשווית. אנחנו יכולים לראות בכמות האזנות למוזיקאים מדורות קודמים באינטרנט, בסטרימינג, בהשמעות של מוזיקאים ושירים מהעבר באירועים שונים או במקומות ציבוריים ועוד. דרך נוספת לראות את זה, היא דרך הופעות של להקות קאבר ששרות להיטים של אמנים ותיקים.

להקת רוקוויל

דוגמא טובה ללהקת קאבר נוסטלגית היא להקת רוקוויל. להקה אשר משחזרת בהופעות שלה שירים של אמנים גדולים מהעבר, בצורה מקצועית ואיכותית, אשר גורמת לכל מי שמגיע להופעות שלה, להתרגש ולחוש כאילו הוא צופה בדבר האמיתי. להקת רוקוויל מופיעה במקומות רבים בארץ, בין אם זה במועדונים, בין אם זה באירועים, ולא פעם מזמינים אותה להופיע גם בתוכניות טלוויזיה שונות.

כל מי שמחפש כרטיסים להופעות של רוקוויל, יכול למצוא זאת במגוון רחב של מועדונים ובייחוד ברשת מועדוני גריי שם הלהקה מופיעה לעיתים תכופות ומעלה הופעות קאבר המוקדשות בכל פעם לאמנים שונים.

בין האמנים שלהקת רוקוויל נוהגת לערוך להם קאברים, אשר למצוא את דיוויד בואי, אבבא, קווין, קולדפליי, מדונה, וכן הופעות עם שירים משולבים של אמנים מתקופות שונות. למשל, תקופת הדיסקו, תקופת שנות התשעים, שירים ישראליים מכל הזמנים ועוד.

מעבר לכך, ההופעות של הלהקה הן חגיגה גדולה, מושקעת ומושלמת. הן יכולות להוות תחליף נהדר לא רק לבילוי בהופעת רוק של אמן כזה או אחר, אלא גם תחליף ראוי למסיבת יום הולדת או מסיבה אחרת. כך אפשר ליהנות מערב מהנה של מוזיקה שמחה וחגיגית.

להקת העכבישים מפלוטו

להקת 'העכבישים מפלוטו' הינה להקת מחווה לאומן הפופ רוק הנוסטלגי והמצליח דייויד בואי.

הלהקה מורכבת מהאמנים: עידן אלתרמן, אלון נוימן, קובי סאנדהאוס, עמית דרייזין, שיקו פלדמן, ואייל רווה.

אלו דואגים ליצור מופע שכולו חוויה מוסיקלית לא פוסקת, עטוף בעיבודים נאמנים למקור, סיפורים קצרים על דיוויד והכל בשילוב ההומור הייחודי לאלתרמן וניומן.

ללוח הופעות של להקת 'העכבישים מפלוטו' >>

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן