המותג הבינלאומי TULA (טולה) מגיעים לישראל

המותג הבינלאומי Tula  (טולה), המתמחה במנשאי תינוקות ישווק   לראשונה בישראל ע"י חברת פופון – המתמחה  בייבוא ושיווק מותגים לתינוקות ולנשים.

טולה הינו מותג המשווק קולקציות במהדורות  מוגבלות,  נחשב במנהטן וברחבי העולם כמנשאים אופנתיים, עטור פרסים, ולא רק בזכות העיצובים המגוונים אלא גם במחויבות לקידום קהילה המחנכת לנשיאת תינוקות. טולה נמכר ביותר מ25,00 חנויות בכ 50 מדינות ברחבי העולם.

בישראל ישווק המותג ב- 50 חנויות בוטיק המתמחות במוצרי תינוקות ובאתרי און ליין מובילים. המחירים לצרכן של המותג ינועו בין  829 ₪  עד 999 ₪.

הקולקציות של  המותג מגוונות ומציעות דוגמאות ואיורים, כאשר גולת הכותרת לצד נוחות מרבית הוא הדגש על הצד האופנתי, "פאשן" כמו שהפאשנסטיות קוראות לזה. הניו-יורק פוסט כתב בעבר כי אמהות "הטולה" במנהטן הפכו  לכת חדשה , שמוכנות לעשות הכל כדי להשיג את המנשא שהפך להרבה יותר מרק טרנד- אלא לסמל סטטוס ואייקון אופנה. כשקיימים דגמים הנמכרים בקבוצות סגורות בשויי של כ-5000 ₪.

המנשא של טולה. צילום: יחצ. באדיבות דניאלה רייבנבך

לדברי ורד אורבך  מנכ"ל פופון: "זיהינו מותג שיש לו ביקוש  רב בקרב אימהות צעירות "ומבינות" בישראל, אשר נחשפות אליו באינסטגראם מידוענים שמעלים תמונות של התינוקות עם המנשא כמו  זוגתו של מייקל פלפס  והשחקן דניאל קרייג מסרטי ג'יימס בונד ועוד. לדבריה: "אחת לחודש המותג משיק דגמים חדשים אשר  נחטפים עוד בטרם הספיקה מכונת התפירה להתקרר. לישראל יגיעו רוב הדגמים של המותג".

טולה הוקמה בפולין בשנת 2009 ע" זוג הורים הרפתקני, אולה ומייק . לאחר שהזוג שלמדו על יתרונות נשיאת תינוקות, הזוג חיפש מנשא בריא ונוח שגם ידבר לטעם האישי ולסטייל האינדיבידואלי של כל אחד ולאיכות הגבוהה הרצויה. מעצבי מוצר וכירופרקטים – הוביל אותם למנשא טולה הראשון: אלגנטי, נוח ללבישה והכי חשוב – מאפשר למשפחות לשמור על התינוק האהוב קרוב אליהם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן