הופעות חיות חינמיות של הרכבים מובילים, מידי חמישי בשרונה

עד סוף אוגוסט, מידי יום חמישי בערב במתחם שרונה, הופעות חיות של הרכבים מובילים- הכניסה חופשית !

להקת פורסט-  בהופעה שהיא לא רק מופע מוזיקלי מרהיב אלא חוויה טקסית

המוזיקה של  פורסט שואבת הרשאותיה מהרכבי פולק פסיכדלים סיקסטיזיים, נגיעות של מוזיקה צוענית, פולק אנגלי ומוזיקה אתנית שמאנית.

ההופעות של פורסט מטפחות חיבור וקשר בלתי אמצעי בין המופיעים והקהל ובין המנגנים למאזינים; ומצליחות לאזן שמחה, התרגשות וקסם עם אפלה ופראיות, כשהמילים שלהם טוות דמויות וסיפורים שמעודדים את הדמיון לעוף רחוק

מתי? 22.8.19 , 20:00-22:00

רבע לאפריקה, הרכב האתנו-ג'אז-פאנק הישראלי המצליח, מההרכבים הפעילים של השנים האחרונות , הספיק לעבור קילומטראז' מרשים מול קהל אוהב, להופיע כמעט על כל במה אפשרית ולסחוף קהל מעריצים נאמן בארץ ובעולם.

מקצבים צפון אפריקאים, סולמות מקאם ערבי,  והרבה ג'אז-Funk – זה התמהיל המוזיקלי מאחורי רבע לאפריקה, אנסמבל רב תרבותי ושורשי, היוצר קולאז' מוזיקלי מרומם נפש שלא משאיר את הלב והאוזניים אדישים, מזיז את האגן ופונה לצעירים, מבוגרים וילדים כאחד.

ההרכב הופיע וצבר קהל גדול גם בחו"ל בספוטים מרכזים בפסטיבלים נחשבים בעולם.

לאחר שורת סינגלים מצליחים, אלבום הלהקה הרשמי שוחרר בתחילת 2017 ושיריו הפכו ללהיטים בתחנות הרדיו השונות, פלייליסטים רבים ומליוני צפיות במדיות השונות. מאז הוצאת האלבום, שיריהם משודרים בתחנות הרדיו השונות באופן יומיומי וההרכב הופיע בכל תכנית טלוויזיה אפשרית בישראל ובתוכניות נחשבות גם בחו"ל.

בשנת 2017 רבע לאפריקה הפיקו ושיחררו את שיר הנושא הרשמי של תאגיד כאן עם אליעד נחום כזמר אורח, את השיר הרשמי של אירועי תל אביב והמכביה, ואת שיר הנושא של הסדרה  "כיפת ברזל" (קשת12).

מתי? 29.8.19 , 20:00-22:00

איפה? שרונה, אליעזר קפלן, ת"א

להקת פורסט בשרונה. צילום ג'וד מוסקו

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן