דתי און ליין. פורטל חדש לסרוגים-www.dationline.co.il

לציבור הדתי לאומי בישראל יש פורטל חדש העונה לשם דתי און ליין ובו מידע חדשות עדכונים ועוד מהמתרחש במגזר הסרוג.

את האתר הקימה 'עט תקשורת" המתמחה בהפעלת אתרי תוכן פרסום למגזר הדתי לאומי וקידום אורגני.  את האתר מתפעלים עיתונאים סרוגים בולטים והוא מציע מגוון תכנים לאנשי הציונות הדתית .החל ממדור אקטואליה וכלה במדור ברנז'ה ורכילות בדומה למדור אותו ייסד מנכ"ל עט תקשורת עמיעד טאוב בעיתון מצב הרוח בו הוא כותב טור פובליציסטי.

חדשות המגזר

בחדשות המגזר תוכלו לדעת מה עושים הפוליטיקאים הסרוגים, אילו הודעות הפיצו רבני המגזר ומה מתרחש ביהודה ושומרון וגם ברעננה מודיעין וגבעת שמואל.

כמו כן מדור הברנז'ה עוסק בסיקור "מאחורי הקלעים" של הסלבס הדתיים. מקובי אריאל ועד סיון רהב מאיר. כולל החיבור המפתיע בין מלך זילברשלג לבת של געדון סער.

גם תחומי הצרכנות הבידור והלייף סטייל זוכים למקום. בין היתר תוכלו לקבל עדכונים על סדרות חדשות ורלוונטיות החל משטייסל וכלה בתכניות תעודה וגם מידע על ספרים ושירים חדשים. בנוסף מתוכנן מדור תיירות ונפש מורחב על טהרת תכנים המותאמים למגזר הדתי.

במדור הדעות תוכלו למצוא מאמרי דעה מאתגרים וממש לידו גם מדור "סלבס דתיים". ובו קישורים ישירים לעמודי האינסטגרם, הפייסבוק והטוויטר של כל הסלבס של המגזר.

תוכן איכותי למגזר הדתי

המגזר הדתי לאומי בישראל מאופיין ברמה סוציו אקונומית בינונית. ולו מאפיינים ייחודיים כגון: ריכוזים גאוגרפיים. חשיפה למדיות ייחודיות ולפרסום ממוקד בריכוזים מיוחדים.זאת בשל העובדה שמדובר בציבור המחנך ומתחנך על ערכי התורה לצד דרך ארץ.

המדובר בציבור שמעדיף לצרוך מותגים. ומגלה נאמנות גבוהה למותג שהוכיח את עצמו מבחינת טיב ומיצוב.

 תרבות צריכת המידע המגזרי בארץ השתנתה ללא הכר בשנים האחרונה. וכיום נתח גדול באוכלוסייה הדתית משתמש במדיית  האינטרנט.

הציבור הדתי הינו בעל נפח הגלישה הגדול ביותר ביחס לחלקו באוכלוסייה.

אתר החדשות החדש למגזר הדתי לאומי מעניק מענה ייחודי ערכי ונקי לבעלי עסקים ארגונים וחברות הפונים לקהל היעד של הציבור הדתי. על פי מחקרים מהווה כ-20% מכלל הגולשים ברשת והינו ציבור אטרקטיבי לאור מאפייניו.

לכניסה לאתר דתי און ליין לחצו כאן

דתי און ליין
דתי און ליין אתר חדש לחובשי הכיפות הסרוגות ולמגזר הדתי לאומי צילום עט תקשורת

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן