דניאל גרינברג ואייל גולן. "הילדים של אייל הם התוספת הכי מתוקה"

אתמול בשעות הבוקר המוקדמות, התייצבה  הפרזנטורית החדשה של רשת נעלי SCOOP וכוכבת התוכנית גולדסטאר דניאל גרינברג, בלוקיישן נבחר בתל-אביב, לצילומי  קמפיין קיץ 2019.

על הסט גרינברג פגשה את צוות הביוטי שלה וקברניטי המותג  שדאגו לקבל אותה בפעם הראשונה בברכות לרגל קבלת הקמפיין החדש, יחד עם הפרזנטור הנבחר יוסי בובליל יוצא האח הגדול .

גרינברג שיתפה את הצוות על הסט בחוויות ממסיבת ההפתעה המדוברת שאייל גולן, בן זוגה הנוכחי, דאג להרים בתחילת השבוע. עוד הוסיפה דניאל שהיא לא מאמינה שאת יום הצילומים קבעו על החג שהיא הכי אוהבת בשנה – פורים ובין לבין בחנה אופציות עם הסטייליסט מתוך כל זוגות הנעליים שעל הסט, שיכולה להתאים למסיבת פורים אליה אייל והיא מוזמנים.

דניאל גרינברג
דניאל גרינברג על סט הצילומים של רשת נעלי סקופ. צילום: דימה קרמינסקי

אם נדמה היה לנו שכל אחד התחפש בנפרד, אז טעינו. השניים הולכים להפיץ בתחפושת אינדיאנית זוגית מושקעת במיוחד .

הבילויים של גרינברג וגולן את חג פסח הקרוב דניאל ואייל מתכוונים להעביר יחד, כאן בארץ סביב שולחן החג.  "אני מתכוונת לחגוג את החג עם אייל והילדים כי ההורים שלי טסים לאחי בלוס אנגל'ס" ואף קינחה במשפט : ש"הילדים של אייל הם התוספת הכי מתוקה לקשר שלנו" .

בסוף  יום הצילומים, בעלי הרשת רוני פרדי אינסאז הפתיעו את דניאל בעוגת יום הולדת בצורת נעל וכל הצוות על הסט שר לה שירי יומולדת .

מזל טוב לילדת יום הולדת החוגגת 25 אביבים!

על פי אתר ויקיפדיה דניאל גרינברג-גולן היא דוגמנית ומגישת טלוויזיה ישראלית. התפרסמה עם השתתפותה בעונתה התשיעית של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" ברשת 13, ולאחר מכן ב"גולסטאריות 2" בהוט בידור ישראלי. היא המגישה הראשית בתוכנית היומית "החברות הכי טובות" בערוץ 24.

וכך נכתב בויקיפדיה:לאחר פריצתה חתמה גרינברג בסוכנות ADD.ואחר כך  על קמפיין לאופנת "GONG" לצד מריה דומרק במרץ 2019 פורסם שתחליף את רוסלנה רודינה כפרזנטורית של רשת ההנעלה סקופ שאיתם עבדה שלוש שנים. בנוסף, גרינברג מדגמנת בעבור חברות עסקיות דרך חשבון האינסטגרם שלה ובו מאות אלפי  עוקבים.

היא חזרה למסכים בתוכנית הדוקו-ריאליטי "גולסטאריות 2" והיא המנחה הראשית בתוכנית היומית "החברות הכי טובות".

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן