גם לספונטניים: כך תארגנו חופשה ברגע האחרון

בלי התרעה זה שוב קרה – סוף השבוע הגיע ואין לכם תוכניות, ואולי זה החג שמתקרב ואתם לא לגמרי בטוחים מה תעשו עם הילדים ואיך תעבירו את הזמן. הבשורה הטובה באמת היא שגם אם נזכרתם מאוחר אתם עדיין יכולים להרכיב יופי של חופשה, ויש לנו כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לעשות את זה.

לפני הכל – ודאו שיש לכם איפה לישון

חכו רגע עם המזוודות, הסנדוויצ'ים לדרך וקרם ההגנה, והתחילו לאתר מקום לינה אידאלי לחופשה הזו. גם בהתרעה קצרה מאוד אפשר למצוא שפע של פתרונות יצירתיים ויש לא מעט צימרים בדקה 90 שיכולים להתאים בדיוק לכם. התחילו מהיעד האטרקטיבי ביותר מבחינתכם (בצפון או בדרום למשל) וחפשו צימרים זמינים בסביבה. היום, כשיש שפע של חלופות נפלאות תהיו בטוחים שיש סוויטה או בקתה שמחכות רק לכם.

תמונה: PIXABAY

בדקו מה בדיוק מציעים לכם

האם המחיר כולל ארוחת בוקר? האם יש במטבח ערכת קפה? האם יש מתקנים לילדים? האם יש בריכה (ובחורף האם היא מחוממת)? גם אם אתם יוצאים לחופשה ספונטנית יש בוודאי כמה נושאים שעליהם אתם לא ממש מוכנים לוותר, וזה הזמן לוודא שבצימר שאליו תגיעו יש את מה שאתם צריכים. חוץ מזה כדאי להציץ גם על מה שקורה בסביבה, על מסעדות טובות באזור, על מסלולי טיול מעניינים ועל אטרקציות שיכולות להתאים לאופי החופשה שלכם, בין היא זוגית ובין אם היא משפחתית.

הכינו רשימת רעיונות לפעילויות

גם אם לא נותר זמן לתכנן לוח זמנים מפורט או להזמין מראש מקום במסעדה כזו או אחרת, לפחות הכינו לעצמכם רשימת רעיונות כדי שלכל הפחות תדעו שיש לכם מה לעשות בסביבה. בחרו כמה מסעדות טובות, בדקו מראש אילו מסלולי טיול יש בסביבה וחפשו אטרקציה או שתיים למקרה שתצטרכו לשעשע את הילדים. אם אתם ממילא מתכננים חופשה בהתרעה קצרה כל כך, סביר להניח שאתם אנשים די ספונטניים, אז לא תהיה לכם בעיה לקבל את ההחלטה הסופית כשתגיעו אל הצימר.

בקיצור, גם אם עד לרגע זה אין לכם מושג מה אתם עומדים לעשות בחופשה או בסוף השבוע, אין שום סיבה להילחץ. ברגע שתדעו שיש לכם איפה לישון יהיה לכם הרבה יותר קל לבנות חופשה נפלאה סביב הצימר שלכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן