בחירת לופט במרכז

קרדיט לתמונה FREEPIK

אם עדיין לא ידעתם, כדאי שתכירו את האפשרות של השכרת לופט ללילה, לכמה שעות או לכמה ימים לצורך קיום אירועים פרטיים, אירועי חברה, לנופש ובילוי עם משפחה וחברים. יש לא מעט לופטים שניתן להשכיר כיום ברחבי ישראל, בדגש על המרכז כגון תל אביב, וגם קצת דרומה כמו באשדוד ובאשקלון. בשורות הבאות נסביר אילו פרמטרים צריך לבדוק בשביל להשכיר את הלופט המושלם עבורכם.

אז מה צריך לבדוק לפני השכרת לופט

הדבר שאיתו מתחילים הוא מציאת אתרים ייעודיים המתמחים בהשכרה של לופטים בתל אביב ווילות. נכון, אפשר למצוא ברשת כל מיני פרסומים והצעות, אך למרבה הצער לא כולם אמינים ומדויקים, מה שמוביל לעיתים למפח נפש ואכזבה. לכן, כדי ללכת על בטוח כדאי להיכנס לאתר שבאמת מתמחים ועוסקים בתחום הספציפי הזה. הדבר יבטיח שכל לופט שתבדקו את האפשרות להשכירו, יהיה מאה אחוז בדוק. זאת אומרת שהצוות המקצועי של האתר לא הסתפק הצהרות של בעלי המקום, ואפילו לא בתמונות יפות וסרטונים משכנעים. אנשי הצוות ממש ביקרו בעצמם במקום והתרשמו מהעיצוב והאיכות שלו, מהיוקרה והאסתטיקה, מהשירות, האביזרים, המתקנים וכדומה.

בנוסף לכך, תוכלו להיות בטוחים שחוות הדעת ודירוגי הגולשים באתרים האלו באמת משקפים את המציאות, ואגב, אם הם לא מאוד מחמיאים סימן שצוות האתר לא עשה את מלאכתו כראוי. מלבד זאת, יש יתרון להזמנת הלופט מאתר שמעמיד לרשותכם מענה אנושי זמין לשאלות ובקשות מיוחדות.

ומה צריך לבדוק לגבי הלופט עצמו

אז קודם כל צריך לבדוק שהלופט מתאים לאירוע שאתם מתכננים. למשל, יש הבדל בין לופט המיועד למסיבת רווקות שבו רצוי מאוד שיהיה ג'קוזי ו/או בריכת שחייה, לבין יום הולדת שישים לסבתא עם בני המשפחה, שבו רצוי שיהיו שולחן ביליארד, פינג פונג, מערכת קריוקי וכדומה. אז אחרי שחשבתם על הקונספט והפעילויות הרצויות, חפשו לופטים שיכולים להציע מענה מצוין, תוך שאתם מסתייעים בפרטים המצוינים לגבי כל מקום, סרטונים ותמונות שפורסמו באתר.

כמובן, מרכיב משמעותי בבחירת הלופט היא המיקום שלו. יש הבדל למשל בין לופט הנמצא במרכז תל אביב, בצפון רמת גן, באשדוד או באשקלון על קו הים. בבחירת המיקום יש לקחת בחשבון את האזורים שמהם מגיעים מרבית המשתתפים, את מזג האוויר באותה השנה, אם חשוב לכם נוף, שקט, סביבה אורבאנית תוססת, אם יש אטרקציות ומקומות בילוי שאולי תרצו להגיע אליהם בסביבה, ואם אינכם מעוניינים לבשל – כדאי לוודא שיש באזור גם חברת קייטרינג שתסגור את הפינה הזאת.

המלצה חמה היא לא המתין עם ההזמנה עד לשנייה האחרונה. פשוט, כי אתם עלולים להישאר עם מגוון דל יחסית של אפשרויות בחירה, ואולי תיאלצו להתפשר על לופט שאינו הכי מדויק עבורכם. בנוסף, במידה וצריך אביזרים מיוחדים או ארגון מיוחד של הלופט, הזמנה ברגע האחרון עלולה שלא לאפשר זאת.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן