קיץ בפארק אריאל שרון

פעילויות לחופש הגדול – זה הזמן לצאת אל מרחבי הטבע. פארק אריאל שרון הינו הפארק המטרופוליני הגדול בישראל השוכן במרכז הארץ ומציע במגוון פעילויות פנאי ונופש לכל המשפחה – סיורים, הופעות ואפשרות למגוון פעילויות טבע.

 פארק אריאל שרון מציע מגוון פעילויות לחופש הגדול

  • סיורי שקיעה וצפרות לכל המשפחה במתחם ההר
  • הופעות לילדים של טובי היוצרים במתחם חוות שלם

הפארק האטרקטיבי מציע חווית בילוי למשפחות בימי החופש הגדול. הוא  כולל שטחי טבע. ארכיאולוגיה. נחלים. תצפיות ייחודיות.  אגמים מלאכותיים. ואף שטחים חקלאיים לצד מסלולי טיול. הליכה ורכיבה על אופניים. ומגוון אזורים לשהייה בחיק הטבע.

 סיורים לכל המשפחה במתחם ההר:

 סיור צפרות:

סיור למשפחות במתחם ההר. מנקודת מבטן של הציפורים בפארק. תוך הכרות עם סיפור המהפך שעבר הר הפסולת ממפגע תברואתי לפארק ירוק.

לכל ילד\ה תינתן משקפת מתקפלת ומגדיר ציפורים להכנה עצמית.

סיורי שקיעה למשפחות:

סיור ייחודי לכל המשפחה במתחם ההר. המתחיל בשעות האור ומסתיים בחושך. בליווי עששיות.

הזדמנות לחוות את הטבע המשתנה לעת ערב. לצפות בשקיעה המרהיבה על מטרופולין גוש דן. ולהכיר את סיפורו הייחודי של שיקום הר הפסולת והפיכתו לפארק ירוק.

הפארק מציע סיורי שקיעה למשפחות וסיורי שקיעה למבוגרים.

לכל ילד\ה ינתן מגדיר ציפורים להכנה עצמית.

סיור שקיעה : 26.07.21

התכנסות בשעה 18:00. תחילת הסיור-  18:30-20:30

סיורי צפרות: 23.07.21 ,30.07.21

התכנסות בשעה : 09:00. תחילת הסיור בשעה- 09:30-11:30

מועדי חודש אוגוסט יתעדכנו בהמשך בלינק המצ"ב

מחירים: 40 ש"ח

בהרשמה מראש לחץ כאן 

שישי בפארק! מופעי קיץ לכל המשפחה

פארק אריאל שרון מציע חוויית בילוי משפחתית מהנה עם סדרת מופעי  קיץ  שתכלול את מיטב מופעי המוזיקה לילדים של מועדון הדב הירוק.

הפעילות תתקיים בימי שישי באוויר הפתוח במתחם "חוות שלם" שבפארק והיא מיועדת לכל המשפחה.

בין המופעים וההרכבים  שייקחו חלק בפעילות ניתן למצוא את טובי היוצרים לילדים וגם שילובים מרעננים ומפתיעים בין יוצרים וביניהם:

יהונתן גפן עם המופע "איך שיר נולד" – בהופעה אינטימית שתציע מבחר משירי הילדים שלו, מ"שירים שענת אוהבת במיוחד" ועד שירי "הכבש ה-16", ושירים חדשים,  יספר יהונתן לילדים על הכתיבה שלו ועל איך למה ומתי שירים נולדים, וישתף את הקהל ביצירתו רבת השנים לילדים ולמבוגרים שעדיין מסתתר בהם ילד.

הקאמרית הישראלית יעלו במתחם הפארק את העיבוד המרהיב שלהם ל "איה פלוטו" .

אמנים והרכבים נוספים : עלמה זהר, ענן על מקל, תנינים על הראש, אינדי-ילד ועוד רבים וטובים המסמנים את חזרתו של עולם תרבות הילדים לקדמת הבמה.

מחיר כרטיס (למופע בודד)  59-89   ש"ח

רכישת כרטיסים מראש, באתר האינטרנט.

לרכישת כרטיסים לחץ כאן

 

פירוט מועדי המופעים:

ילדי בית העץ

בעקבות העונה החדשה העולה ממש עכשיו בחינוכית, מופע מוזיקלי חדש לכל המשפחה!

ילדי בית העץ – הפרויקט המוסיקלי של האחים רן ויאיא כהן אהרונוב הוא סיפור הצלחה מרגש.

הפרויקט החל באלבום שירים, אלבום שני, התפתח לשני ספרי ילדים, הצגת תיאטרון המבוססת על הספר בתיאטרון המדיטק בחולון, ומשם לסדרת טלויזיה מצליחה ועטורת שבחים הנחשבת לסדרת הדגל של הטלוויזיה החינוכית.

23.7 בשעה 17:00

ענן על מקל

מיטב השירים של היוצרת רינת הופר שהולחנו והפכו למופע מרגש

ירדן בר כוכבא, עידן אלתרמן, טל בלכרוביץ' ודידי שחר מבצעים את  השירים השנונים והקסומים.  תמונות חיים קטנות של ילדה ושמה עמלי, ילדה חולמנית שחווה את המציאות בדרכה המשעשעת ומלאת הדמיון.

 30.7 בשעה 17:00

 

איך שיר נולד? – מפגש מוזיקלי לילדים עם יהונתן גפן

יהונתן גפן, משורר הילדים וסופר הכבשים, במפגש של שירים וסיפורים לילדים מגיל שנתיים עד מאתיים. הופעה אינטימית שתציע מבחר משירי הילדים שלו, מ"שירים שענת אוהבת במיוחד" ועד שירי "הכבש ה-16", ושירים חדשים, יספר יהונתן לילדים על הכתיבה שלו ועל איך למה ומתי שירים נולדים, וישתף את הקהל ביצירתו רבת השנים לילדים ולמבוגרים שעדיין מסתתר בהם ילד.

6.8 בשעה 16:30

 

תנינים על הראש

איך סוחבים משפחה של תנינים על הראש? מה עושה חתול לבן שרוצה להיות שחור?

"תנינים על הראש" (הספר והמופע) הוא פרויקט חדש של תזמורת מארש דונדורמה, התזמורת הירושלמית האהובה, שלוקחת את הקהל למסע מוזיקלי בין ערבות אפריקה, מדרכות העיר הסואנות והמקלחת שמחכה לכולנו בסוף היום. במופע משולבים סיפורים מוזיקליים עם השחקן והקריין יואב יפת

 13.8 בשעה 16:30

 

מג'יקל בנד- ביטלס  לכל המשפחה

חברי המגי’קל מיסטרי טור (הידועה גם כמג’יקל בנד), מהלהקות הטובות והמצליחות בארץ ובעולם אשר מתמחות במופע שירי הביטלס, מציגים את ‘ביטלס לכל המשפחה’ מופע מוסיקלי סוחף משירי הביטלס המותאם לילדים ולמבוגרים. מסע קסום בעולמם של הביטלס וכולל את הלהיטים הגדולים שכולנו אוהבים. החוויה משפחתית ומאחדת מאוד, גם ההורים נהנים מהשירים המוכרים וגם הילדים נסחפים לחוויה סוחפת. חברי הלהקה מקפידים על מופע אותנטי, הם מתלבשים בחליפות כמו של הביטלס, מנגנים על אותם כלי נגינה ומציגים ביצועים מוסיקליים מדוייקים שנשמעים ממש כמו המקור. במופע שירי ביטלס מכל הזמנים  ביניהם:YELLOW SUBMARINE, OBLADI-OBLADA, HARD DAY’S NIGHT, WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS ,SHE LOVES YOU, I WANT TO HOLD YOUR HAND, HEY JUDE & more

20.8 בשעה 17:00

 

איתמר פוגש ארנב – אופרה לילדים ולכל המשפחה

אופרה לילדים בהשתתפות האנסמבל הקולי הישראלי, על בסיס ספר הילדים האהוב של דויד גרוסמן למוסיקה מאת יוני רכטר המספרת על ידידות אמיצה הנרקמת בין איתמר לארנב – שניהם פוחדים מן הזר והלא מוכר, אך לומדים להכיר זה את זה והופכים לחברים. "איתמר פוגש ארנב" היא אופרה קטנה מאת שניים מהיוצרים הגדולים בישראל, המביאה מסרים של דו-קיום ודיאלוג בסגנון מלא חן והומור.

מאת: דויד גרוסמן ויוני רכטר, במאי: אלי גורנשטיין, מעבדת: לטם עזנר, מנהל מוסיקלי: יובל בן עוזר

אורח מיוחד: דויד גרוסמן (מספר), בהשתתפות: אלי גורנשטיין – ארנב, עדי צ'זרה – איתמר, האנסמבל הקולי הישראלי: תום בן ישי, תמר לנדסברג, אורי בצ'קו, דניאל פורטנוי, תומר בר – פסנתרן . איור הספר : אורה איל

27.8 בשעה 17:00

פעילויות לחופש הגדול
פארק אריאל שרון. קרדיט צילום: אורי אהרון

 

פעילויות לחופש הגדול
פארק אריאל שרון. קרדיט צילום: אורי אהרון
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן