חופשה מקומית: היעדים שלא חשבתם עליהם

חופשה מקומית. לאחר תקופה ממושכת של הגבלות נסיעה. ישראלים רבים מעוניינים לנצל את חופשת הקיץ ותקופת החגים הקרובה. לטובת חופשה מרגיעה בהרכב משפחתי או זוגי.

על פי מחקר* שערכה Booking.com .43% מהמטיילים הישראלים מתכננים לגלות יעד חדש באזור או במדינה שלהם. כאשר מחצית מהמטיילים הישראלים (50%) השיבו שהם רוצים לקחת את הזמן. וליהנות מהטבע במקום שבו הם גרים.

הרצון הגובר לצאת לחופשה לאחר תקופה ממושכת של חוסר ודאות. בשילוב תקופת השיא של חופשת הקיץ. משמעותם ביקוש גבוה בקרב מקומות לינה ביעדים הפופולאריים המוכרים לכולם.

עם זאת, רבים מהישראלים* (52%) מגלים רצון לבקר ביעדים אלטרנטיביים. כדי לא לנסוע לאתרים פופולאריים בזמני שיא העונה. מומחי התיירות של Booking.com אספו חמישה יעדים מפתיעים בארץ. שאולי לא חשבתם עליהם. אבל תוכלו למצוא בהם מקומות אירוח מומלצים ומפנקים. לבלות בהם את חופשת הקיץ.

קיבוץ ענבר

עבור מי מכם שחופשה אינה בהכרח מחייבת ביקור בעיר גדולה ומלון מפנק. או עבור אלה המחפשים אחר חופשה שלווה. עם הרבה ירוק בעיניים. ניתן לשקול חופשה באחד מהקיבוצים. או המושבים בצפון הארץ.

סמוך לכרמיאל, תוכלו לשהות למשל בקיבוץ ענבר במקום האירוח לינה כפרית. אשר מציע אווירה פסטורלית ונעימה ושלל נופים ירוקים לשטוף איתם את העיניים. במקום בו האטרקציה המרכזית היא הניתוק והשקט. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר מפנקת של מקום האירוח. להירגע מול הנופים הכפריים שמסביב לאזור עם ספר טוב או כוס יין. ואפילו לטבול בבריכת השחייה העונתית. הנמצאת במרחק עשר דקות נסיעה ממקום האירוח.

נהריה

העיר נהריה שוכנת על קו החוף הצפוני של הארץ. בין עכו וראש הנקרה. מלבד חופי הים והטיילת שיש לעיר להציע. המבקרים בה יוכלו לצעוד בשדרות הגעתון. וליהנות ממסעדות ובתי הקפה הנמצאים לאורך השדרה. ליהנות ממסלולי האופניים או לבחור לבקר בנקודת החוף הצפונית ביותר. הסמוכה לעיר, בראש הנקרה. מלון בוטיק שטרקמן ארנה נהריה נמצא במקום שקט אבל מרכזי בעיר. ויש בו את כל המרכיבים לחופשה רגועה ושלווה: גינה פרטית. אוכל מעולה וארוחות שהומלצו במיוחד על ידי המבקרים בו. מיטות נוחות ושירותי השכרת אופניים. ואם תרצו לתפוס קצת צבע (אבל אחרי ששמתם קרם הגנה). חוף הים נמצא במרחק הליכה קצר ממקום האירוח.

פתח תקווה

מי שביקר בפתח תקווה לאחרונה יודע שיש לה הרבה מה להציע – עם סצינת מסעדות. וברים שהולכת ומתרחבת. פארק עירוני הכולל מדשאות גדולות. מתקני שעשועים ואף אגם אקולוגי. ואחד הקניונים הנחשבים במדינה – פתח תקווה לגמרי על המפה! בעת שהייה בעיר תוכלו להתארח במלון פרימה לינק. בסמוך לקניון. אשר מיקומו דורג כגבוה במיוחד בקרב הגולשים שביקרו בו.

המלון מציע בריכה מפנקת על גג המלון. בה תוכלו ליהנות ממראות שקיעה מרהיבים. בסיום ימי שוטטות. וטיול ארוכים בעיר. בוודאי תשמחו לגלות שהמלון קיבל דירוג גבוה במיוחד בזכות המיטות הנוחות שלו.

חופשה מקומית
צילום: pixabay
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן